kleuren versys 1000

martin72

Die hard MF'er
18 apr 2013
328
15
westmaas
ik zie op MP een versys 1000 staan met een kleurstelling die ik nergens kan vinden, waar kan ik de kleuren vinden van de versys 1000 uit 2012
 
Paar jaar geleden kon je op de Kawasaki site ook het aanbod uit eerdere jaren vinden. Sites als nieuwsmotor hebben vaak ook nog de oude artikelen over "verkrijgbaar in die en die kleuren".

Linkje naar de advertentie met de bijzondere kleur?
 
Wit en bruin in 2012.
Mogelijk in Amerika in andere kleuren?
 

Bijlagen

  • 516A3C1A-AF1E-4B4B-BF1F-A6BCDB76D3AF.png
    516A3C1A-AF1E-4B4B-BF1F-A6BCDB76D3AF.png
    188,3 KB · Weergaven: 13
Dat vermoeden had ik al ;)
Opvallend is dat voorspatbord en zijkoffers niet groen zijn. Kleur blok, frame, zadel heb ik niet in detail vergeleken. Staat ook geen kenteken op de foto's.
 
Aan de zadels te zien is het origineel een witte geweest. Een Kawa dealer kan dit aan het de hand van het framenummer controleren.
 
Afwijkend kleurtje groen, in ieder geval niet moeders mooiste , maar zo gefixed met een eigen tintje.
 
Afwijkend kleurtje groen, in ieder geval niet moeders mooiste , maar zo gefixed met een eigen tintje.
Mooi of niet doet niet als eerste ter zake. Als de kleur afwijkt is de kans aanwezig dat er meer afwijkingen zijn. Dat kan variëren van opgeknapte schade tot een omgekatte motor. In elk geval is het een reden om zo'n motor met een vergrootglas te bekijken mocht je interesse hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan