Kleurnummer rugleuning T Max 530

HerrieNL

MF'er
28 jun 2020
113
42
Weet iemand toevallig het kleurnummer van de rugleuning die later op mijn TMax is geplaatst.
Er zit een klein krasje op en die wil ik graag bijwerken.
Kras Yamaha rugzitting.jpg
 
Ik ken de kleurcode niet. Iemand anders hopelijk wel.

Maar stel dat niemand je de code doorgeeft, dan zou je het volgende kunnen doen:
Tenminste als het stuk echt gelakt is en het niet al te moeilijk is om de steun te demonteren.
Als daaraan voldaan is dan maak je de steun los en gaat ermee naar een auto-onderdelenzaak die ook autolak aanbiedt.
Zij kunnen de kleur opmeten en een potje lak maken met die kleur.

In de tijd had ik een oude Ford Taunus overgenomen van een grootnonkel met nogal wat roestschade vooral aan de voorvleugels.
Heb ik hersteld maar moest ik natuurlijk opnieuw spuiten.
Ik heb toen het tankklepje eraf gehaald en zo ben ik aan verf met de juiste kleur geraakt.
Ik verwacht dat dat vandaag ook nog altijd kan.
 
Vermoed dat je de kleur "Sonic Gray" bedoeld
Geleverd 2015 / 2016
Ben zelf ook wel benieuwd dat de code hiervan is bij de verf handel
 
Het eerste laagje zit erop. Morgen de teeede laag erop. Ik vind de kleur perfect overeen komen. Heb nog wel gebeld met van Meel motoren, en die gaven aan dat het aan dat iedere leverancier z’n eigen benaming heeft. Deze naam kwam overeen met de originele naam van Yamaha
 

Bijlagen

  • 2B7E8C10-DAC3-480A-8736-C09413F63FA7.jpeg
    2B7E8C10-DAC3-480A-8736-C09413F63FA7.jpeg
    168 KB · Weergaven: 6
En de tweede laag zit er ook op. Ben tevreden. 👌
 

Bijlagen

  • C10C5089-357F-4540-9962-F4E15CB56980.jpeg
    C10C5089-357F-4540-9962-F4E15CB56980.jpeg
    126,6 KB · Weergaven: 3
Er zijn veel ergere dingen. 😉
Jazeker. Maar mijn jammer is dat je er alles aan doet om de goede kleur op de juiste plaats te krijgen maar niet even het gat opschuurt, kloddertje 2Klijm er in en dan pas na opschuren op kleur brengen. Kan alsnog hoor 8-)
 
Jazeker. Maar mijn jammer is dat je er alles aan doet om de goede kleur op de juiste plaats te krijgen maar niet even het gat opschuurt, kloddertje 2Klijm er in en dan pas na opschuren op kleur brengen. Kan alsnog hoor 8-)
Daar heb ik aan gedacht, alleen ben ik geen autospuiter en ook is het een ruw oppervlak, en met plamuur oid dan word het een gladde plek en moet dan gaan werken met een structuur spuitbus.
De foto kan je inzoomen maar ik kan je vertellen (en ik ben secuur) als je het niet weet dat het krasje er zit zie je het plekje niet. 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan