Kleurstelling USA sportmotoren

Iwan

Die hard MF'er
6 aug 2002
730
0
Het verbaast me steeds weer dat van elke motor er een aantal kleuren alleen voor de USA worden uitgebracht. Zo heeft alleen Amerika een rode Kawasaki ZX6R en veel verschillende kleurstellingen op de Yamaha R6. Ook de Fireblade heeft daar andere kleuren. Vaak zijn de kleuren erg \"Sjonnie\" maar soms ook weer best mooi! Waarom zijn die nou toch niet door ons te bestellen !

03r6_blk_1.jpg
CBR954RR_ilverBlack.jpg

k_ninjazx6r_m_800.jpg
 
Ach, die Amerikanen lopen weer te klagen dat ze (we) in Europa zulke mooie kleuren krijgen. In 2004 krijgen de Amerikanen waarschijnlijk weer onze kleuren en wij die van hun...
 
Ik vind die R6 echt gaaf... Tenminste gedurft en niet een kleurstelling die Jan en alleman koopt.
 
daar hebben ze over nagdacht :? :? :? marketingonderzoek :? :? :?
ze hebben geen groene ZX636R in de USA ben ik effe blij dat ik in Europa woon :)
zilveren gebakkie is voor ouwe lullen })
 
die R6 :9~

die fireblade vind ik maar een beetje grauwtjes, als ik zo\'n motor koop mag hij wel een beetje opvallende kleutjes hebben(zoals de meeste europese kleurenstellingen dus)
 
wooooooooooooooowwwwwwwwwww die zilvere kawa is echt veeeeettttttt

De belichting is ook héél vet en het plaatje érg scherp, in de praktijk zal de motor er niet zo glimmend uitzien en kan het resultaat tegenvallen, eerst live zien al zal dat een beetje tegenvallen omdat het in de States is.

Wel grappig, de Amerikanen zeggen weer dat de kleurstellingen van \'onze\' Japanse motortypen mooier zijn.

Het gras is áltijd groener bij de buren...

Over het algemeen zien hun kleurstellingen er minder spetterend uit, ze stralen voorál geen snelheid uit, beetje saai maar dat is persoonlijk!
 
Tis niet alleen met sporters hoor.
Mijn Beemer is de VS in de kleur zwart te koop. Echt een plaatje, maar in Europa niet te koop.
 
De belichting is ook héél vet en het plaatje érg scherp, in de praktijk zal de motor er niet zo glimmend uitzien en kan het resultaat tegenvallen, eerst live zien al zal dat een beetje tegenvallen omdat het in de States is.

Wel grappig, de Amerikanen zeggen weer dat de kleurstellingen van \'onze\' Japanse motortypen mooier zijn.

Het gras is áltijd groener bij de buren...

Over het algemeen zien hun kleurstellingen er minder spetterend uit, ze stralen voorál geen snelheid uit, beetje saai maar dat is persoonlijk!

belichting zal idd veel doen, vooral de achterkant komt nu wel erg shiny over zou idd wel eens tegen kunnen vallen

maar goed, koop toch nooit zo\'n kikker :P (onder da zilver zal wel groen zitten }) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan