Kleven, grrr!!!!!

Okee, liet me even gaan, maar ik heb er gewoon een teringhekel aan. Je kunt als klever niet zien wat er voor mijn auto/motor op de weg gebeurt, en als ik op de rem moet zit jij er meteen bovenop :j :j
Vergeet ook niet dat de definitie van kleven bij de politie soms wel erg absurd zijn, als je 140 rijdt moet je al 70 meter erachter rijden. :? Wel heel erg ver en ook niet realistisch, met 70 meter ertussen duiken er massaal auto's in zo'n gat waardoor je daar weer te dicht op zit etc.

Je hebt gelijk als je zegt dat bij een remactie van de voorganger (als ie hard remt) je er bovenop zit, dat je niks ziet is echter ook niet waar. Door die auto heen zie je ook wel het een en ander. Gelukkig mag men niet zomaar vol remmen zonder reden op de snelweg, is verboden dus dan is ook de auto voorop in overtreding en niet alleen jij. ;)

Tis fout maar toch... het wordt wel veroorzaakt door die linksplakkers.
 
Voor de duidelijkheid: in de situatie van de geposte foto's lopen de rijbanen samen tot 1 baan. De snelheid wordt teruggevoerd van 100 naar 90 naar 70. Als je daar minder dan 90 gaat rijden heb je meestal wel een bumperklever te pakken. Dit is dus geen geval van onnodig links rijden.

En het komt nog wel eens voor dat motorrijders zich daar ff aan de snelheid houden..... na 200 m 70 rijden komt namelijk de mooie 180 graden rechter bocht, tja en welke motorrijder maakt daar niet eventjes wat ruimte voor :]
Begrijp ik en ik beschuldig jullie ook niet van onnodig links rijden. :)

In dit geval was die auto gewoon errug fout bezig, zeker ook omdat je als motorrijder nogal kwetsbaar bent. :(

I'm with stupid met Skoezie btw
 
Handig op je werk zo'n rechtstreekse verbinding met de RDW :9 :}
Mocht één of andere joker je voor je sokken rijden en doorrijden dan achterhaal je hem altijd.
Mocht je een keer een dergelijk probleem hebben gooi het dan op dit forum. Wie weet merk ik het op.
 
Handig op je werk zo'n rechtstreekse verbinding met de RDW :9 :}
Mocht één of andere joker je voor je sokken rijden en doorrijden dan achterhaal je hem altijd.
Mocht je een keer een dergelijk probleem hebben gooi het dan op dit forum. Wie weet merk ik het op.

Dit soort verzoeken beter via Email denk ik...
Ik vrees dat jij in de problemen gaat komen door het posten van namen bij kentekens.
Niet dat ik er persoonlijk moeite mee heb, maar ik vrees dat 't niet helemaal legaal is.
(het gebruik van je RDW toegang voor dit doel)
 
Dit soort verzoeken beter via Email denk ik...
Ik vrees dat jij in de problemen gaat komen door het posten van namen bij kentekens.
Niet dat ik er persoonlijk moeite mee heb, maar ik vrees dat 't niet helemaal legaal is.
(het gebruik van je RDW toegang voor dit doel)

Maar wel verrekte handig... :}
 
Wat een lamzak in die Golf zeg... :r

De beelden zijn als bewijs waardeloos vrees ik. Teminste, om "kleven" te bewijzen dan...

Je kunt namelijk niet zien hoe ver de camera was ingezoomd... Of hij moet een vaste lens hebben... Heel misschien, maar dan alleen al aanvullend bewijs...

Die man/vrouw in het koekblik is en blijft een hofnar! :j
 
Paar printjes maken van die foto met een leuk tekstje eronder en dan in de directe omgeving van diegene overal ophangen. Uiteraard ook ff een exemplaar onder de ruitenwisser en in de brievenbus. Misschien dat ze er wat van opsteken.
 
Paar printjes maken van die foto met een leuk tekstje eronder en dan in de directe omgeving van diegene overal ophangen. Uiteraard ook ff een exemplaar onder de ruitenwisser en in de brievenbus. Misschien dat ze er wat van opsteken.

stupid.gif
 
Paar printjes maken van die foto met een leuk tekstje eronder en dan in de directe omgeving van diegene overal ophangen. Uiteraard ook ff een exemplaar onder de ruitenwisser en in de brievenbus. Misschien dat ze er wat van opsteken.
Lijkt me wel een stoer plan. Ik zou behoorlijk schrikken als ik de volgende dag zo'n foto van mezelf zou zien. Maar laten we het maar niet doen om de reden die Mar1tin noemde.
Ik kan anderen alleen niet tegenhouden natuurlijk....
 
Lijkt me wel een stoer plan. Ik zou behoorlijk schrikken als ik de volgende dag zo'n foto van mezelf zou zien. Maar laten we het maar niet doen om de reden die Mar1tin noemde.
Ik kan anderen alleen niet tegenhouden natuurlijk....

Icoontjes van Mar1tin en mij lijken behoorlijk op elkaar he? ;)
 
Oké ik zal voortaan iets voorzichtiger met dit soort informatie omgaan en deze alleen verstrekken bij "echte" problemen ( aanrijdingen en diefstal bijvoorbeeld ).

Wanneer zijn de filmpjes van gisteravond te bewonderen Chili? :9
 
Oké ik zal voortaan iets voorzichtiger met dit soort informatie omgaan en deze alleen verstrekken bij "echte" problemen ( aanrijdingen en diefstal bijvoorbeeld ).

Wanneer zijn de filmpjes van gisteravond te bewonderen Chili? :9
De filmpjes waren niet echt de moeite. Kneedowns hebben we al heel vaak gezien. 26 juli wordt het weer leuk: rear-view films op het circuit van Zolder met R1Beest in de hoofdrol! *D
 
Op woensdag 17 juli 2002 10:03 schreef Revolution het volgende:Vergeet ook niet dat de definitie van kleven bij de politie soms wel erg absurd zijn, als je 140 rijdt moet je al 70 meter erachter rijden. :?
door de flikken wordt de 2 secondenregel gehanteerd.
140 km/u = 39 mtr / sec
afstand is zelfs 80 meter.

Maar in artikel 19A van BW staat dat de afstand tussen 2 voertuigen dusdanig moet zijn dat je ten alle tijden je voertuig tijdig tot stilstand kunt krijgen.

Dus als je kunt bewijzen dat met jouw reactiesnelheid en remvertraging 10 meter voldoende is, dan heb je volgens de letter van de wet geen verkeersovertreding gemaakt.
Denk wel dat als je dat wilt aantonen je goed beslagen ten ijs moet komen.
 
totdat je een keer zo'n eikel tegen komt die loopt te snurken en dan wordt je geschept ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan