Kleven, grrr!!!!!

DutchChili

MF veteraan
8 aug 2001
1.281
0
Ok, je hebt zeg maar kleven en KLEVEN! Vanavond een goed staaltje van dat laatste gezien! Reed met een paar collega motorrijders over de A4 toen deze soepkip op kwam duiken. Wij reden (plaatje 1) netjes 100 km/h en bij het eerste bord netjes 90. Toen kwam ie al akelig dichterbij. Ongeveer 100m verder mag je nog maar 70. En omdat ze bij de KLPD goed raad weten met laserguns is het wel de moeite waard om je daar aan te houden. Brutal Burns ging schuim voor mij rijden terwijl ik 70 aanhield. Die sukkel kwam gewoon naast met rijden!!!!! Ik dacht nog, mijn Sidi's zijn best sterk.....en zijn spiegels niet! })
Maar toen ik naar de camera begon te wijzen wilde 'ie toch wel een beetje afstand nemen *D . Ha ha ha, toch wel handig, zo'n bewijs-dat-jij-een-eikel-bent-apparaat achter op je motor. Ha ha ha.
320x010.jpg

320x011.jpg

320x012.jpg

320x013.jpg

320x014.jpg

320x015.jpg

320x016.jpg

320x017.jpg

320x018.jpg


En natuurlijk moesten we in de bocht ff laten zien waarom het toch al geen zin had om ons in te halen 8-)
320x009.jpg

Zoals je ziet waren we hem dan ook meteen weer flink zoek!
 
met de auto trap ik dan ff op m'n rem zodat ie uit angst 200m verder naar achter gaat rijden maar met een motor misschien toch maar best niet ;)
 
Met klevers hou ik me altijd keurig aan de regels, niet harder dan de maximum snelheid en het liefst 5km/h daar nog onder. Erg leuk als je 30km/h mag bij wegwerkzaamheden op een eenbaansweg })
 
Verdorie.....Chili,ik mij de golerea gehaast eten door mijn strot gestampt kentekenplaat er op gestampt om op tijd te zijn voor de opname's......is die al weg :( :( :( :( :( .Het was wel ff na 20.00,maarja dan maar volgende week op Zolder *D ,dat word een lange topic met foto's/movie's volgend weekend ;)
 
normaal zou'k zeggen, kleven is teken dat je opzij moet, maar je reed al op't linkse baanvak en hij kon er makkelijk voorbij.

Btw, nooit geleerd om ietwat in't midden van de baan te rijden? Dan vermijd je dit soort situaties.
 
Daarom draag ik meestal schoenen met stalen neus als ik in de stad rij....
Effe een snelle tik geven 8-)
 
Wat een hufter. Misschien toch die "spudgun" van duuderuud monteren. Ik denk dat ze na 1 goed gemikt schot wel afstand houden.

Die laatste foto met knietje aan de grond = :9~ :}
 
Jullie snappen het ook niet heh: in een Golf MOET je je stoer gedragen. Inhalen is voor mietjes, kleven voor echte kerels! Later kopen dit soort lui een Passat of Audi, en iedereen die weleens op de snelweg komt kent de gemiddelde rijkunsten van een Passat of Audipiloot....

Zou je met deze foto's aangifte kunnen doen bij de politie???? Dat zou een mooie aktie zijn om deze eikel een flink oor aan te naaien. Dit is gewoon levensgevaarlijk.
 
Kleven is een teken dat jij, de klever, een domme asociale lul bent!!!
Mwoah, kan zo zijn maar ik moet eerlijk toegeven dat ik me er (met de auto) ook wel schuldig aan maak, als mensen constant links blijven plakken, dan een klein beetje opdrukken, dan gaan ze wel weer naar rechts, werkt perfect. Met de motor was ik er allang rechts langs gegaan maar dat terzijde...

Niet correct nee maar het wordt veroorzaakt door die linksplakkers.
 
Okee, liet me even gaan, maar ik heb er gewoon een teringhekel aan. Je kunt als klever niet zien wat er voor mijn auto/motor op de weg gebeurt, en als ik op de rem moet zit jij er meteen bovenop :j :j
 
DZ-XZ-41 is van ene DC van der Struif uit Delft. De rest van het adres zet ik er maar niet bij.
Da's vast een van die omwonenden die zo'n last heeft van die vervelende straatracers en dacht laat ik er eens een op stang jagen ;) .
Helaas kwam ik net na het filmen kijken op de A4. Lijkt mij toch wel gaaf jezelf eens te kunnen zien rijden. Alhoewel dat natuurlijk ook enorm kan tegenvallen :?
 
DZ-XZ-41 is van ene DC van der Struif uit Delft. De rest van het adres zet ik er maar niet bij.
Da's vast een van die omwonenden die zo'n last heeft van die vervelende straatracers en dacht laat ik er eens een op stang jagen ;) .
Helaas kwam ik net na het filmen kijken op de A4. Lijkt mij toch wel gaaf jezelf eens te kunnen zien rijden. Alhoewel dat natuurlijk ook enorm kan tegenvallen :?

Hoe kom je nou weer aan de naam en het adres van die persoon? Juist wel het adres erbij, met email! Zullen we van het MF hem eens op stang jager... :)
 
Mwoah, kan zo zijn maar ik moet eerlijk toegeven dat ik me er (met de auto) ook wel schuldig aan maak, als mensen constant links blijven plakken, dan een klein beetje opdrukken, dan gaan ze wel weer naar rechts, werkt perfect. Met de motor was ik er allang rechts langs gegaan maar dat terzijde...

Niet correct nee maar het wordt veroorzaakt door die linksplakkers.

Voor de duidelijkheid: in de situatie van de geposte foto's lopen de rijbanen samen tot 1 baan. De snelheid wordt teruggevoerd van 100 naar 90 naar 70. Als je daar minder dan 90 gaat rijden heb je meestal wel een bumperklever te pakken. Dit is dus geen geval van onnodig links rijden.

En het komt nog wel eens voor dat motorrijders zich daar ff aan de snelheid houden..... na 200 m 70 rijden komt namelijk de mooie 180 graden rechter bocht, tja en welke motorrijder maakt daar niet eventjes wat ruimte voor :]
 
Mwoah, kan zo zijn maar ik moet eerlijk toegeven dat ik me er (met de auto) ook wel schuldig aan maak, als mensen constant links blijven plakken, dan een klein beetje opdrukken, dan gaan ze wel weer naar rechts, werkt perfect. Met de motor was ik er allang rechts langs gegaan maar dat terzijde...

Niet correct nee maar het wordt veroorzaakt door die linksplakkers.

Als die teringlijers te lang links blijven, steek ik met de wagen of de motor er gewoon rechts voorbij... Klootzaken... En dan zitten er ook vaak nog van die lui tussen die dan 110 gaan rijden! :j Als je het gas niet in durft te trappen of aan je stuur te draaien moet je thuis lekker achter de geraniums gaan zitten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan