Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
2 compartimenten aan de zijkant / onder het zadel... Normaal zitten er twee accu's in, het bereik ligt dan op +-400km.
En daarna wachten tot ze in een motorfiets passen waar we ook nog op willen rijdentop ! nu enkel nog wachten tot die accu's er zijn ...
dat ontbrak er nog aan , maar als je een koekblik of motor hebt die daar niet op kan rijden???De VVD wil het financieel aantrekkelijker maken om over te stappen op E10.
+1Als er nou eens fatsoenlijke alternatieven zouden zijn. Dus niet gelijk een volledig electrische auto aan moeten schaffen, wat voor mij en denk vele anderen geen haalbare en / of praktische zaak is. Maar milleuvriendelijke opties.
omdat dat voor velen een status symbool is, als compensatie voor hun kleine ....Waarom moeten we allemaal 150pk in de auto en 200km/h kunnen?
En daarna wachten tot ze in een motorfiets passen waar we ook nog op willen rijden
Daar zit het probleem ook niet. Maar de oplaadpalen wordt het probleem. Waar plaats je die d8ngen op den duur.Hoe snel de ontwikkeling qua technologie nu gaat, en als bedrijven echt gepusht worden tot elektrisch, dan denk ik dat kleinere accu's met grote capaciteit en snelle oplaadtijd niet te ver weg zijn.
Je gaat je afvragen 'hoelang kunnen we nog motorrijden?'
Even over alle vooroordelen over E10 benzine
Ik rij nu al 6 seizoenen 35Kkm met mijn BMW K100 van1986 op E10 benzine zonder enig probleem.
Ook na de voor mij door de overheid verplicht opgelegde winterstop start de BMW probleemloos.
Het enige wat ik merk is dat de motor wat rauwer klinkt en ik gooi preventief om de 3 tankbeurten of zo iets van 60ml motorolie door de benzine omdat anders de benzinepomp meer geluid gaat maken.
Dat lees je namelijk veel dat oudere benzinepompen stuk kunnen gaan door tanken van E10.
Tot nu toe nog geen benzineslangen of andere dingen kapot gehad
Dat is goed nieuws maar daar gaat dit topic niet echt over. De grote vraag is wordt het klimaat er beter op (lees: minder snel slechter) als de overheid E10 gaat verplichten, op welke manier dan ook.
Tuurlijk niet......daar, dat is je antwoord.
Ben ik niet met je eens. Ik ga het probleem niet oplossen. Ik ben zeker niet eens een mistdruppel op de gloeiende plaat maar niets doen en de schuld aan anderen geven is ook niet eerlijk."als niemand iets doet verandert er nooit iets".....
Ik ben het helemaal met je eens.Zo, topic kan gesloten worden
Persoonlijk vind ik het wel leuk om zo goedkoop mogelijk (op een redelijke manier) te verplaatsen. Dat houdt dus ook in dat je zuinig moet rijden. Wat weer goed is voor het klimaat.
Dat deed ik al met een licht, turboloos dieseltje waar ik 30km met een liter deed. Maar de vaste lasten werden zo hoog dat het loonde een heel licht motortje en een klein benzineautotje voor de barre dagen en verplaatsen van meer dan 2 personen of last aan te schaffen.
Dat is het steentje dat ik bij wil dragen aan het klimaat 'probleem'. Als meer mensen eens rustig op trekken en op de motor afremmen en vooruit kijken gaat de mindset al een heel stuk de goede kant op.
Ben ik niet met je eens. Ik ga het probleem niet oplossen. Ik ben zeker niet eens een mistdruppel op de gloeiende plaat maar niets doen en de schuld aan anderen geven is ook niet eerlijk.
Ik ben het helemaal met je eens.
De meeste mensen rijden op cruise tot er geremt moet worden... Terwijl als je eerder de cruise eraf doet je brandstof en remblokken bespaart. Bij 80 400 meter aanhouden is een goed begin. Dus 400 meter voor de afslag/rotonde het gas eraf. Afhankelijk van je auto kan deze afstand groter zijn maar 400m is een mooi begin om brandstof te besparen.
Maar ja, de meesten hebben zo'n grote haast dat die extra 2 seconden tellen.