Klinken van ketting

tomba

Die hard MF'er
19 mrt 2004
429
0
Breda
Kan ik een RK Takasago "o"-ring 530(50)LFO klinken met dit apparaatje?
full


Dit apparaatje is van louis en speciaal voor DID kettingen.
 
29.95

MOTO-DETAIL KETTENTRENN- UND VERNIETWERKZEUG
DID-Ketten trennen und absolut zuverlässig wieder vernieten können Sie mit dem moto-detail Kettenwerkzeug. Durch den Spindel-Bolzen wird ein sauberer und zuverlässiger Niet geformt, es muß nicht mit dem Hammer gearbeitet werden. Für DID-Ketten der Teilung 520, 525, 50 (530) und 532 geeignet. Bitte stets ein passendes original DID-Nietschloss verwenden! Nicht zum Vernieten von Regina-Ketten einsetzen!
 
Hiermee kun je ,zover ik kan zien, alleen een ketting uit elkaar drukken.
Voor het klinken 2 Zware hamers gebruiken.
Meestal heb je bij een nieuwe ketting 2 E-vormige afstandhouders die tussen de schalmen moeten zodat de afstand goed blijft (lees speling)bij het klinken.
Sla er een mooi breed koppie op en juh.
VERGEET NIET DE KETTING ALVAST OVER DE ACHTERBRUG TE MONTEREN.
 
Waarom neem je niet gewoon 2 hamers... een zware hou je stil achter de ketting en met de lichtere tik je langzaam een braam om de pen heen... hoeft niet bijzonder hard te slaan, gewoon opmeten hoe dik de pen is en slaan tot hij overal ca 0,1-0,2mm dikker is geworden. Komt vanzelf (als je maar mept).
 
Niet gaan klooien met 2 hamers

Ff ketting "klinken" met een visje en vervolgens ff rustig naar een dealer in de buurt rijden. Die klinken hem dan gratis voor je.
 
Heb net een Tsubaki ketting gekocht bij Safe Rotterdam, vraagt die kerel al uit zichzelf of je een klinker wil lenen.... :}

Je moet alleen borg betalen van 150€, want een goede klinker kost knaken. Voor de rest geen kosten.
Bij me vorige motor zelf visje erop en laten klinken bij dealer, bakkie koffie gehad en weer lekker :]
 
Ben vandaag ook even bezig geweest;
Is zo'n visje nu standaard of niet? Op de verpakking staat namelijk dat ik er een visje op moet doen maar die zat er niet bij. Just checking.
 
Heb net een Tsubaki ketting gekocht bij Safe Rotterdam, vraagt die kerel al uit zichzelf of je een klinker wil lenen.... :}

Je moet alleen borg betalen van 150€, want een goede klinker kost knaken. Voor de rest geen kosten.
Bij me vorige motor zelf visje erop en laten klinken bij dealer, bakkie koffie gehad en weer lekker :]


me too..die gasten daaro zijn zwaar relaxed!! :} :} (service van de zaak ;) )


in tegestelling tot Safe Zoetermeer...die geven niet eens het klinksetje mee aan hun eigen werknemers ;( (lees fietsertje)
 
Terug
Bovenaan Onderaan