Klitten in het haar

haha Bart wat een topic _O-

Lot doet ook een vlecht in d'r haar en als ze daar geen zin in heeft gewoon een paardenstaart met aan het eind ook nog een elastiekje

me vriendin doet als ze achterop gaat ook een vlecht in, of een staart met meerdere elastiekjes erin, om de 5 cm (lang! haar)

1x niet gedaan, stond ze een uur te kammen en te vloeken :X :X :X
 
Je haar insmeren met pindakaas en daarna even laten intrekken en goed uitspoelen, dan heb je een week geen last van klitten.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad vlechten of om de zoveel cm een elastiekje doen, dat werkt goed. En verder doe ik ook vaak een buff aan en ipv mijn haar hier onderuit te trekken, laat ik dat ding er overheen zitten. En dan mijn jas nog over de onderkant van mijn haar = nooit last van knopen in mijn haar *D
 
Heb zelf ook lang haar, en doe ook 1 extra elastiekje onder de staart.
Toen ik begon met lessen nooit gedaan, en dan zit je als je thuiskomt 30 minuten lang alle klitten eruit te kammen.
Met staart nergens last van.
 
DOE ER SNEL IETS AAN! Ik had dit ook in het begin en nu krijg ik de klitten er nog onmogelijk uit -O- -O- '(

21oabmf.jpg
 
het is altijd leuk om topics te lezen op het motorform, maar ik heb gister en vandaag weer in een scheur gelegen door alle leuke reacties die hierop komen.
sommige zijn zinvol en andere minder zinvol maar het blijft leuk om te weten dat er mensen zijn die hun baard tussen het klittenband vandaan moeten halen of mannen die vallen op vrouwen met een kale kop.

bedankt voor alle reacties ik heb ze met veel plezier gelezen!
 
Een vriendin van mij deed altijd haar haar in een staartje, en dan nog 2 a 3 extra elastiekjes over de lengte tegen het klitten.
 
Ik snap niet wat iedereen moeilijk doet met vlechten :+
Ikzelf heb momenteel zo lang haar dat ik uit moet kijken dat het niet tussen de rits komt waarmee ik mijn jas aan mijn broek rits. Auw!
Vlechten kan ik bij mezelf niet echt. Dus wat ik doe is simpelweg alleen ervoor zorgen dat ik mijn jas over mijn haar heen aan doe, wappert het ook niet alle kanten op, geen stiekjes die je kunt verliezen enz.
 
Ik snap niet wat iedereen moeilijk doet met vlechten :+
Ikzelf heb momenteel zo lang haar dat ik uit moet kijken dat het niet tussen de rits komt waarmee ik mijn jas aan mijn broek rits. Auw!
Haar van boven naar beneden of van beneden naar boven? :P
Vlechten kan ik bij mezelf niet echt. Dus wat ik doe is simpelweg alleen ervoor zorgen dat ik mijn jas over mijn haar heen aan doe, wappert het ook niet alle kanten op, geen stiekjes die je kunt verliezen enz.
_O-
 
Ik heb alleen last van klitten in mijn schaam en bilhaar na het motorrijden.

:( zeer vervelend want het is een weelderige coupe om te zien.

Misschien toch een spijkerbroek onder mijn chaps aan de volgende keer.














:+
 
Ik snap niet wat iedereen moeilijk doet met vlechten :+
Ikzelf heb momenteel zo lang haar dat ik uit moet kijken dat het niet tussen de rits komt waarmee ik mijn jas aan mijn broek rits. Auw!
Vlechten kan ik bij mezelf niet echt. Dus wat ik doe is simpelweg alleen ervoor zorgen dat ik mijn jas over mijn haar heen aan doe, wappert het ook niet alle kanten op, geen stiekjes die je kunt verliezen enz.
Nou ja, zo moeilijk is vlechten niet :+
 
Wat maakt jouw haar anders dan? Niet te verdelen in 3 strengen? Dan maken die klitten ook niet meer uit. O-)




Ik kan ook niet achter mijn hoofd vlechten. Ik laat het een ander doen of laat de vlecht wat naar voren komen.
Heb vrij dik krullend haar, dus lukt mij niet goed zonder dat het goed nat is. Maar aangezien het dus niet altijd goed nat is.. :+

Kan het ook niet altijd een ander laten doen :N Ben vaak al weg voordat de rest überhaupt uit bed is :')
 
Laatst bewerkt:
Heb vrij dik krullend haar, dus lukt mij niet goed zonder dat het goed nat is. Maar aangezien het dus niet altijd goed nat is.. :+

Kan het ook niet altijd een ander laten doen :N Ben vaak al weg voordat de rest überhaupt uit bed is :')
Dacht altijd dat jij heel dun steil haar had, op een of andere manier..? :P

Maar dan is 't idd. makkelijker om gewoon onder de jas te doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan