Klitten in het haar

Man met lang haar hier:

Vlechten werkt goed, maar meestal stop ik mijn haar in een start onder mijn motorjas. Ik ben het een keer vergeten, 3 keer moeten wassen met conditioner voordat het uit de knoop was.
Motorrijders met lang haar (EN een staart): de grootste anti-climax ooit :N Denk je dat achter een lekker ding te rijden, haal je "d'r" in, is het een vent... '( Zal verboden moeten worden!
 
Laatst bewerkt:
Beter kijken. Aan de houding kan je van 200 meter zien dat het een vrouw is.
Nou..... niet altijd _O- zo heb ik toch eens een hele tijd achter een lekker slank ding gereden wat toch een vent(je) bleek te zijn :+ had mooi zo die heupjes gedraaid, echt een taille ook.. zou 'bijna' jaloers worden haha
 
hair%2Bsleeve.jpg


Zelf aan de knutsel gegaan en werkt zo goed.
 
Laatst bewerkt:
Door de laagjes helpt bij mij een vlecht niet. Staart in en soms extra elastiekje onderin en onder pak. Gaat prima maar echt super ziet het er niet uit als ik mijn helm af doe :+ maar de klitten vallen dan in ieder geval mee!

@kissyfur: hoe maak je zoiets? Ben wel benieuwd!
 
Laatst bewerkt:
Een stukje nepleer en klitteband (zonder plak) bovenkantje omzomen en een touwtje erdoor en dan zo'n koordtrekker eraan. Met een zenner elastiek met eubber eein blijft ie echt goed zitten. Eindelijk geen klitten meer en mijn haar slaat ook niet meer als n zweep op mijn rug.
 
Zelf geen last van klitten :] maar mijn dochter heeft altijd een hele dunne helmmuts op en dat bevalt haar prima.
Voordeel is dat de helm blijft mooi schoon van binnen blijft en je voor vertrek geen uren staat te vlechten of bij thuiskomst geen uren staat te borstelen/kammen.
Zoiets dus:

x33502-003.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan