Klojo's op de motor

RIjdt al 5 jaar dagelijks (met een leasebak O-) ) door Brussel, maar zo erg als gisteren heb ik het nooit gezien, er zijn nu blijkbaar ook van die acties: test een scooter en knal als een gek door de file :P

ter info: Mijn (Amerikaanse) manager reed ooit eens een stukje mee door Brussel en vertelde toen dat hij voor mij een bumpersticker ging mee brengen: company car, you think I give a fuck 8-)

Ergste was gisteren op de Tervuursesteenweg, en het Leonardkruispunt das gewoon een verkeerstechnische verkrachting :X

Voor de NLers: das het kruispunt waar je van de Brusselse rind richting Namen gaat, eveneens het kruispunt met het meeste verkeersborden in Belgie

Dit vraagt natuurlijk om een piccie :)
 
RIjdt al 5 jaar dagelijks (met een leasebak O-) ) door Brussel, maar zo erg als gisteren heb ik het nooit gezien, er zijn nu blijkbaar ook van die acties: test een scooter en knal als een gek door de file :P

ter info: Mijn (Amerikaanse) manager reed ooit eens een stukje mee door Brussel en vertelde toen dat hij voor mij een bumpersticker ging mee brengen: company car, you think I give a fuck 8-)

Ergste was gisteren op de Tervuursesteenweg, en het Leonardkruispunt das gewoon een verkeerstechnische verkrachting :X

Voor de NLers: das het kruispunt waar je van de Brusselse rind richting Namen gaat, eveneens het kruispunt met het meeste verkeersborden in Belgie

JA dat kruispunt is voor mij altijd een soort toeristiche atractie ik wijs een ieder er ook op als we hem nemen.
 
Ach ik begrijp het wel..

Als je die mayonaise geproefd hebt.. wil je maar 1 ding zo hard mogelijk naar Nederland of zo snel mogelijk naar een kroeg ...sphoelheeeeeeeeeeéé.
 
Gisteren was het weer lekker weer en er was deze week erg veel file voorspeld wegens de vele werken hier in Belgie dus blijkbaar veel mensen een motor gepakt :X

Dan viel me op hoe gevaarlijk sommige mensen het zichzelf maken, in de tunnels in Brussel recht op 1 meter afstand in je dode hoek komen hangen, sta je op het middelste vak van drie in de file komen er afwisselend motoren links en rechts voorbij, komt er ééntje langs rechts, geef je hem ruimte blijkt er links ook 1 te zitten :X |(

Sommige mensen maken het zichzelf nutteloos gevaarlijk en verwarrend voor anderen, na een rit van een uurtje door Brussel betrapte ik mezelf er op dat ik een pesthekel aan motorrijders had :X B|

Zegt de man die eens ZELF Belgie onveilig maakte op de snelweg, waarvan de beschrijving nog het best overeenkomt met " The Belgium Ghostrider" O-)

;)
 
Zegt de man die eens ZELF Belgie onveilig maakte op de snelweg, waarvan de beschrijving nog het best overeenkomt met " The Belgium Ghostrider" O-)

;)


O-)


Tis gewoon irritant als je ruimte maakt voor de ene motor en je de andere bijna overhoop rijdt :X
 
O-)


Tis gewoon irritant als je ruimte maakt voor de ene motor en je de andere bijna overhoop rijdt :X


Ik heb zo'n voorval gehad met een motoragent. sukkel.
Ik reed netjes tussen de file door waar het hoorde, hij dus een baan naar rechts. Hij reed ietsje voor me, en door hem kreeg ik last met op zij gaande auto's.
Geprobeert hem in te halen in mijn baan, maar door die auto's was dat een beetje listig, want ik had hem acht naar de kant gehaald, dombo.
Helaas draaide hij op het moment dat ik in de buurt kwam de A44 op, en ik wilde toch echt de A4 op.


Maar idd soms van die duffe motorrijders die in je dode hoek blijven hangen, of een hele tijd naast je blijven hangen, waardoor ik erg weinig ruimte over hou.

Of van die sukkels die vooraan komen staan bij het stoplicht, om vervolgens proberen zo langzaam mogelijk weg te rijden, flikker dan op, en blijf lekker achteraan staan.

zo. alle frustratie weer van me af geschreven :)
 
Ik heb zo'n voorval gehad met een motoragent. sukkel.
Ik reed netjes tussen de file door waar het hoorde, hij dus een baan naar rechts. Hij reed ietsje voor me, en door hem kreeg ik last met op zij gaande auto's.
Geprobeert hem in te halen in mijn baan, maar door die auto's was dat een beetje listig, want ik had hem acht naar de kant gehaald, dombo.
Helaas draaide hij op het moment dat ik in de buurt kwam de A44 op, en ik wilde toch echt de A4 op.


Maar idd soms van die duffe motorrijders die in je dode hoek blijven hangen, of een hele tijd naast je blijven hangen, waardoor ik erg weinig ruimte over hou.

Of van die sukkels die vooraan komen staan bij het stoplicht, om vervolgens proberen zo langzaam mogelijk weg te rijden, flikker dan op, en blijf lekker achteraan staan.

zo. alle frustratie weer van me af geschreven :)


Jij snapt het :P
 

[off-topic}]...wanneer eigenlijk niet... :+

nee, dat 3 x gehopt, 4 x gegerst, dubbel afgeschuimd en 3 x genat baggerbier in belgie :j

koppijn bier wat gaatlinksdraaien in mijn buik ;)

Geef mij dan maar Buckler :X :X

TT, die best toe wil geven dat ie Amstel Bright en witbier drinker is })
 
Ik heb zo'n voorval gehad met een motoragent. sukkel.
Ik reed netjes tussen de file door waar het hoorde, hij dus een baan naar rechts. Hij reed ietsje voor me, en door hem kreeg ik last met op zij gaande auto's.
Geprobeert hem in te halen in mijn baan, maar door die auto's was dat een beetje listig, want ik had hem acht naar de kant gehaald, dombo.
Helaas draaide hij op het moment dat ik in de buurt kwam de A44 op, en ik wilde toch echt de A4 op.


Maar idd soms van die duffe motorrijders die in je dode hoek blijven hangen, of een hele tijd naast je blijven hangen, waardoor ik erg weinig ruimte over hou.

Of van die sukkels die vooraan komen staan bij het stoplicht, om vervolgens proberen zo langzaam mogelijk weg te rijden, flikker dan op, en blijf lekker achteraan staan.

zo. alle frustratie weer van me af geschreven :)

Wheely en erlangs :P :P

Kan ik NU zeggen ;)
 
RIjdt al 5 jaar dagelijks (met een leasebak O-) ) door Brussel, maar zo erg als gisteren heb ik het nooit gezien, er zijn nu blijkbaar ook van die acties: test een scooter en knal als een gek door de file :P

ter info: Mijn (Amerikaanse) manager reed ooit eens een stukje mee door Brussel en vertelde toen dat hij voor mij een bumpersticker ging mee brengen: company car, you think I give a fuck 8-)

Ergste was gisteren op de Tervuursesteenweg, en het Leonardkruispunt das gewoon een verkeerstechnische verkrachting :X

Voor de NLers: das het kruispunt waar je van de Brusselse rind richting Namen gaat, eveneens het kruispunt met het meeste verkeersborden in Belgie


dat kruispunt met verkeerslichten bij jezuseik?
 
vooropgesteld: Er is weinig mis met België en zeker niks met hun bier
maarrrr: kruispunten bedenken moet je een belg niet laten doen.

een ander voorbeeld: als je van Maastricht naar Verviers rijdt ligt er net boven Luik ook zoiets met minder logica dan een bord spaghetti

ontopic: van die groepen die op een driebaansweg je aan twee kantenb tegelijk voorbij komen, of mensen die precies op je bumper gaan hangen
 
RIjdt al 5 jaar dagelijks (met een leasebak O-) ) door Brussel, maar zo erg als gisteren heb ik het nooit gezien, er zijn nu blijkbaar ook van die acties: test een scooter en knal als een gek door de file :P

ter info: Mijn (Amerikaanse) manager reed ooit eens een stukje mee door Brussel en vertelde toen dat hij voor mij een bumpersticker ging mee brengen: company car, you think I give a fuck 8-)

Ergste was gisteren op de Tervuursesteenweg, en het Leonardkruispunt das gewoon een verkeerstechnische verkrachting :X

Voor de NLers: das het kruispunt waar je van de Brusselse rind richting Namen gaat, eveneens het kruispunt met het meeste verkeersborden in Belgie


Dit kruispunt is niet het meest complexe van Europa. Die eer gaat toch naar de Britten die een verkeerssituatie gecreerd die aan magie grenst.

rndabout.jpg


Lees meer over de Swindon Magic Roundabout
 
Terug
Bovenaan Onderaan