klokje 12v waterdicht

koent

MF veteraan
11 aug 2008
1.741
2
Ell
iemand enig idee waar ik een waterdicht klokje kan krijgen voor op de motor? liefst met 12v aansluiting zodat ik hem over het contact kan zetten, en niet zit te kutten met lege batterijen

ik had eerst zo'n goedkoop digitaal prulklokje maar in de eerste instantie kreeg ik een kapotte toegestuurd en toen ik een goede toegestuurd kreeg was die na een paar maanden gehemeld
 
Goedkoop horloge bij de Kijkshop.

Zijn vaak waterdicht tot x meter.

Bandje eraf en op je brommer monteren.
Die dingen lopen meestal wel een jaar of twee op hun batterijtje en tegen die tijd koop je gewoon weer een nieuwe voor een paar centen.
 
Ik had een fietscomputertje op mijn Diversion die ook de tijd aangaf. Gegarandeerd waterdicht en er zit meteen een bevestiging voor het stuur bij. Toen de Div drie jaar later weg ging deed het originele batterijtje het nog dus daar zou ik het niet voor laten.
 
Een klokje zonder batterij? Wil je bij iedere rit eerst de tijd goedzetten?
Gewoon goei spul kopen. Dan betaal je een tientje meer voor zo'n klokje maar gaan die batterijtjes gewoon 3 jaar mee.
 
simpel horloge. bandje eraf en met dubbelzijdig tape op je kroonplaat plakken :Y

deze bv. 100m waterdicht dan moet hij een buitje op de motor wel overleven :Y
 
simpel horloge. bandje eraf en met dubbelzijdig tape op je kroonplaat plakken :Y

deze bv. 100m waterdicht dan moet hij een buitje op de motor wel overleven :Y


Heb ik ook gedaan ja, alleen dan met klittenband zodat ik m er ook nog af kan halen. Bij mijn tentamens hangt namelijk nooit een klok en je telefoon raadplegen voor de tijd mag ook niet :+
 
ik heb een "oude" Swatch met het bandje om de kroonplaat vastgezet
zit er al meer dan 5 jaar op om probleemloos de tijd aan te geven
 
Heb voor 7,50 bij de Blokker een tijd terug een Casio gehaalt. Het bandje paste precies om de kroonplaat van m'n Blade heen. Ideaal. Doet het al twee jaar.
Goed voorbeeld doet goed volgen; 4 vrienden van me hebben hetzelfde gedaan en zijn ook nog steeds tevreden.
 
hihi, ik heb een verdomd duur klokje gekocht (11 euro!). Na de eerste keer mee rijden was het ding al defect, display was helemaal "kapot". Eventjes open geschroefd, batterij eruit, en er weer in, en gaan met die banaan! (staat nu al bijna 1 jaar buiten in weer en wind, en nog niet gestolen :P)
 
Terug
Bovenaan Onderaan