klootzakken

Boefje

MF veteraan
Donateur
28 jan 2002
8.812
583
Het is al gebeurd dat ze een keer voor mijn deur mijn motor hebben gejat.
Is er een vriend van mij langs op zijn motor, die zijn schijfslot er niet op had.
Wij zitten binnen achter de computer, gaat het alarm in een keer af (alarm staat zo afgesteld dat je hem echt een flinke douw moet geven)...
Wij gelijk naar buiten,.. niemand meer te bekennen...

er komt een dag en dan heb ik ze.... :j
 
Het is al gebeurd dat ze een keer voor mijn deur mijn motor hebben gejat.
Is er een vriend van mij langs op zijn motor, die zijn schijfslot er niet op had.
Wij zitten binnen achter de computer, gaat het alarm in een keer af (alarm staat zo afgesteld dat je hem echt een flinke douw moet geven)...
Wij gelijk naar buiten,.. niemand meer te bekennen...

er komt een dag en dan heb ik ze.... :j
En was die motor nou weg of bleef het bij een poging tot diefstal??
 
Hij stond er gelukkig nog....

Ze hebben die van mij echter wel een keer voor de deur gejat, voor joy rijden....

Ik wist niet waar ik het kwaads om moest zijn voor het feit dat ze hem jatte :j of het feit dat ze hem daarna langs de kant van de weg dumpen '(
 
Weet niet grotere kl**tzakken vinden,de dieven of die blauwe apen die zo verschrikkelijk druk hebben met de heksenklopjacht op snelheid.
Als je spul gestolen opgeef krijg je bij voorbaat te horen dat ze er weinig zullen doen omdat motor toch in onderdelen gesloopt en verkocht is.
Tijdje geleden hadden ze er een gepakt voor stelen van diverse ducati's,de beste man is vrij gekomen door een administratief foutje :r
 
Maak me nou niet bang :(

Ben wel op zoek naar een goed slot waarmee ik hem kan verankeren (in ieder geval als ik de stad inga): beter dan een alarm tegenwoordig.

Kan hem helaas thuis (nog) niet verankeren. Buurt waarin ik woon is niet zo crimineel (en geen doorgaan de straat e.d.) dus dat zal (hopelijk) wel meevallen.
 
Maak me nou niet bang :(

Ben wel op zoek naar een goed slot waarmee ik hem kan verankeren (in ieder geval als ik de stad inga): beter dan een alarm tegenwoordig.

Kan hem helaas thuis (nog) niet verankeren. Buurt waarin ik woon is niet zo crimineel (en geen doorgaan de straat e.d.) dus dat zal (hopelijk) wel meevallen.

Ik heb gisteren nofg ff de http://www.motozoom.nl (Motozoom (=Louis)) katalogus doorgebladerd en daar stond voldoende anti-kraak materiaal in hoor! Het is dan alleen de vraag hoe groot / zwaar en kostbaar het mag worden uiteraard. *D
 
Hoewel de mijne in een afgesloten garage staat staat hij altijd met een ketting vast aan een grondanker + stuurslot. Het kost altijd extra moeite maar ik wil het risico niet nemen (terwijl ik toch in de relatief niet zo criminele achterhoek woon). Ik vind het dan ook niet erg slim om de motor zonder slot buiten neer te zetten. Helaas kan dat gewoon niet meer.
 
Hij staat voor de deur wel op slot (stuurslot en schijfremslot) maar Fastcruiser wil graag nog een extra slot hebben.
 
Ik moet nog een goed slot aanschaffen, maar tot die tijd durf ik hem toch niet voor de deur te zetten. Klootzakken die motoren stelen moeten een langzame dood sterven.
 
Gewoon finaal in de prak rammen, je slot op z'n bek gooien als ie neerligt, dan onmiddelijk 5 getuigen zoeken die zeggen dat ie je met je slot wou slaan.
Getuigen zoek je maar hier op m-f :P :P
 
Sommige personen hebben gewoon handen die er eigenlijk vanaf gehakt hadden moeten zijn. Die kunnen met d'r klauwtjes niet van andermans spullen afblijven.

Op 4 april is het zover, dan wordt degene die niet met zo'n smerige tengels van onze auto af kon blijven voor de rechter gebracht. Ben benieuwd wat ie voor straf krijgt. Ga ervan uit dat ie toch wel een boete krijgt van 10 euro.(Het moet natuurlijk niet te hoog worden, want dat kan meneer niet betalen)

Ik pleit voor handen afhakken...
 
Sommige personen hebben gewoon handen die er eigenlijk vanaf gehakt hadden moeten zijn. Die kunnen met d'r klauwtjes niet van andermans spullen afblijven.

Op 4 april is het zover, dan wordt degene die niet met zo'n smerige tengels van onze auto af kon blijven voor de rechter gebracht. Ben benieuwd wat ie voor straf krijgt. Ga ervan uit dat ie toch wel een boete krijgt van 10 euro.(Het moet natuurlijk niet te hoog worden, want dat kan meneer niet betalen)

Ik pleit voor handen afhakken...

Mocht het meer zijn dan jat hij wel weer een extra radio '(
Handen afhakken helpt echt niet.

Wat meer primitiever.....wheelies zijn leuk tijdens een meeting, maar zo'n crimi achter je motor hebben hangen is ook een uitdaging *D
 
Gewoon finaal in de prak rammen, je slot op z'n bek gooien als ie neerligt, dan onmiddelijk 5 getuigen zoeken die zeggen dat ie je met je slot wou slaan.
Getuigen zoek je maar hier op m-f :P :P

heeft een collega van mij ooit gedaan. Is bij een vriend op bezoek met z'n nieuwe koekblik, gaat opeens het alarm. Hun naar buiten, jawel, een ouderwetse radiodief. Dus hij maakt het portier open, en ramt die dief keihard voor z'n kanus. Toen de politie gebeld. Als de politie vraagt wat er gebeurde zegt ie: ik maakte de deur open om te kijken wat er aan de hand was, en toen schrok de dief en stootte daarbij zijn hoofd tegen de stuurkolom. Hij werd daarbij onwel
 
Een heel dikke accu erop (of krachtstroom). Dat kietelt lekker aan de handen.
En wordt het kereltje lekker geroosterd (BBQ) })
 
Hoe onbeleefd...

Ongeveer een uurtje geleden had ik één van de forummers aan de telefoon. Hij stond me te vertellen over een Black Max waar hij naar stond te kijken. Midden in verhaal:
"Ik moet nu ophangen" tuut tuut tuut

Even later telefoon. Dezelfde vage kwast ;) om even te melden dat er sociale controle naar buiten was gekomen.

Alles weer beleefd geregeld!!!

En de eigenaar van de fiets heeft goede oppassers geregeld!!!
 
Ik liep laats ook met een collega M-F. Had geen enkele veiligheidsredenen getroffen. De motor stond gelukkig veilig in een garage.

Later bleek dat diegene hem zelf niet kon starten. Dacht zeker dat dat bij iedereen zo was. ;)

Beter goed beveiligen onze schoonheden. Want helaas lopen er wat .... rond!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan