klopt dit zoeken via oude nr plaat

Maasduivel

Die hard MF'er
4 mrt 2004
386
1
Aan de Maas
tja,klopt het dat ik hier een tijd terug eens iets heb gelezen dat er iemand was die aan de hand van een oude nummerplaat(NL) kon opzoeken waar die motor was en of hij nog in het verkeer zit
graag zou ik willen weten of de oude BSA van een kennis nog bestaat en waar hij zich mogelijk kan bevinden
wie weet hier meer van en of kan helpen
het gaat over een BSA van de jaren '60 *D
 
tja,klopt het dat ik hier een tijd terug eens iets heb gelezen dat er iemand was die aan de hand van een oude nummerplaat(NL) kon opzoeken waar die motor was en of hij nog in het verkeer zit
graag zou ik willen weten of de oude BSA van een kennis nog bestaat en waar hij zich mogelijk kan bevinden
wie weet hier meer van en of kan helpen
het gaat over een BSA van de jaren '60 *D
D'r zijn d'r meerderen die dat kunnen, maar die weten ook dat het niet de bedoeling is om voor dat soort zaken gebruik te maken voor hun toegang tot RDW gegevens. Denk dus niet dat je veel reactie's zo zult krijgen.

RDW benaderen. Kost een paar Euro maar is lagaal en werkt wat beter.
 
dus als ik gewoon naar het RDW kantoor ga met de gevens van de nr plaat van toen ,dan zouden die het kunnen uitzoeken of de motor nog in gebruik is
gelijk ik zei ik had er hier ergens iets van gelezen maar wist niet meer hoe of wat
denk dat ik daar dan maar eens even moet binnen stappen
denk dat de persoon in kwestie gek gaat worden moest het zijn dat zijn oud motortje nog bestaat :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan