Klote commentaar Eurosport

Shakey

MF veteraan
13 sep 2002
8.423
27
Middelburg
Ik kijk graag naar de MotoGP. Leuk racen, al heb ik geen favorieten in deze serie.

Waar ik me echter verschrikkelijk aan erger is dat gekwijl over Rossi. Het lijkt soms wel of die ene commentator klaar komt van Rossi. Valentino dit, Valentino dat. Ik vind het super wat Rossi doet, maar door het commentaar ga je haast hopen dat hij maar eens flink verliest.
 
Ach, wees blij dat je tenminste iets ziet. Hier hebben ze Eurosport van de kabel gegooid. :( :( :(

En ik zag in de TV-gids staan dat ze op Ned 2 iets over Mugello zouden uitzenden, maar die hebben de programmering nu omgegooid in verband met Verkerk. Dus ... kan iemand me vertellen hoe de race verloopt?
 
kijk maar op motogp.com
is al gereden...

idd kwijlen ze verschrikkelijk op rossi, ze mogen zelfs Valentino zeggen :X

zelfde met die chrash van hopper en roberts, elke mongool zag in 1 oogopslag dat zij het waren. begint die dropveter over een proton |(


maar goed, ik ben ALLANG blij dat ik het kan zien :}
was een SUPERspannende race, de spannendste sinds tijden voor mij (nakano : }) en capirossi ook :}
 
Ach, wees blij dat je tenminste iets ziet. Hier hebben ze Eurosport van de kabel gegooid. :( :( :(

En ik zag in de TV-gids staan dat ze op Ned 2 iets over Mugello zouden uitzenden, maar die hebben de programmering nu omgegooid in verband met Verkerk. Dus ... kan iemand me vertellen hoe de race verloopt?

tis net afgelopen ;)
 
Ik kijk graag naar de MotoGP. Leuk racen, al heb ik geen favorieten in deze serie.

Waar ik me echter verschrikkelijk aan erger is dat gekwijl over Rossi. Het lijkt soms wel of die ene commentator klaar komt van Rossi. Valentino dit, Valentino dat. Ik vind het super wat Rossi doet, maar door het commentaar ga je haast hopen dat hij maar eens flink verliest.

Ik stoor mij allang niet meer aan dat commentaar, ze lulle maar een eind weg..

Vond het een verschrikkelijke mooie race, tja er is maar 1 de beste en dat is in deze race Rossi. Maar Capirossi reed geweldig. Jammer van de schuiver van Bayliss.
 
Je mag inderdaad blij zijn dat je nog mag kijken naar de MotoGP. In het pitoreske Almere heeft dat k**-UPC Eurosport achter de decoder geplaatst. De onbetrouwbare programmering van Studio Sport (voetbal, wielrennen en voetbal) van vandaag heeft de MotoGP ook al gedegradeerd tot een voorprogramma van tennis.

Gelukkig, om 15.15 CET begint op BBC2 de MotoGP. Hopelijk met een betere analyse dan dat Rossi harder gaat met een sneller motor en een beter team dan Biaggi.

Have fun.
 
Op zondag 08 juni 2003 14:55 schreef Iceman het volgende:Ik stoor mij allang niet meer aan dat commentaar, ze lulle maar een eind weg..

Je hebt gelijk. Ik zal het proberen....
 
zelfde met die chrash van hopper en roberts, elke mongool zag in 1 oogopslag dat zij het waren. begint die dropveter over een proton |(

:^ . Zelfde met Barros; zag je ook meteen dat dat een Gouloises motor was, zit ie ook weer te gokken. Ik heb al eens een mailtje naar Eurosport gestuurd maar geen reactie...

Volgens mij was het commentary@eurosport.com of .uk ..??
 
nog niemand de 2 talen optie op zijn afstandbediening ontdekt ?


jawel, echter die 2talen optie wordt hier niet meer gebruikt, was wel, maar nu niet meer, ben iig blij nog steds eurosport te hebben, hoewel, als die eraf gaat koop ik een schotel, heb je meteen nog veel meer leuk spul
 
Het enigste waar ik me aan erger van het commentaar is,dat gezeik tussen Rossi en Biaggi of ze elkaar nu wel of geen handje gaan geven
 
:^ . Zelfde met Barros; zag je ook meteen dat dat een Gouloises motor was, zit ie ook weer te gokken. Ik heb al eens een mailtje naar Eurosport gestuurd maar geen reactie...

Volgens mij was het commentary@eurosport.com of .uk ..??

volgens mij hebben die gasten een eigen mail adres... ik geloof dat die japie timmer het nog geregeld gaf.

denk dat die pipo's daar wel van geleerd hebben }) denk dat ze liever anoniem blijven :P
 
nog niemand de 2 talen optie op zijn afstandbediening ontdekt ?

yep, vandaag maar eens overgeschakeld op de britten, die gasten zijn gewoon super bij. bij dat stomme nl commentaar lopen die gasten altijd achter.
en nog zoiets, in het begin van de race had rossi niet een superstart, en dan moet je die gasten eens horen. van dat gelul rossi die heeft een slechte start en dit en dat, iedereen weet dat rossi geen superstarter is en wacht altijd eerst een aantal ronde af!
 
Ach,hollanders hebben altijd wat te zeiken.Jaap Timmer werd afgemaakt om zijn saaie commentaar nu zijn de huidige aan de beurt prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Ik zag ook direct dat het Roberts(helm) was die er met Hopkins afging,zij in dit geval even niet......... :Z zijn zij dan slecht?,ech niet.
Aan dat Rossitalk is wel een verklaring voor...hij is het meest in beeld........hij is de beste....en een grote smaakmaker voor het publiek.Hij doet het toch maar weer eventjes,die gozer is megagoed met het beste matriaal en het beste team ;) .
Wat ik graag wil zien is ook eens de achterhoede wat vaker in beeld,met name de Protons *D ..en Kawa's.


Verdomd jammer dat Bayliss eraf ging,hij was met een opmars bezig '(
 
Ook weer het tradionele gezeik over het "handjes" geven tussen Rossi en Biaggi was vandaag weer te horen.
 
Ach,hollanders hebben altijd wat te zeiken.Jaap Timmer werd afgemaakt om zijn saaie commentaar nu zijn de huidige aan de beurt prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
...

Jaap Timmer was (is nog steeds toch?) het absolute dieptepunt kwa objectief en goed commentaar. Die vent kwam niet alleen klaar op Rossi maar zeek andere rijders ook compleet af zonder met goede argumenten te komen. Ik ben wel blij met het verbeterde commentaar van de nieuwe commentatoren, alleen is de BBC nog steeds vele malen beter.
 
Ik heb ook de 2 talen optie op mijn tv (en op mijn kabel: UPC) maar die Engelsen zijn zo enthousiast, ga je ff een bakkie zetten en dan moet je weer naar je tv rennen omdat je denkt dat er heel wat gebeurd, terwijl er niets aan de hand is ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan