klote klote klote

Altijd klote. Moet vaak genoeg in de ankers vanwege lui die rotondes opduiken of van links naar rechts gaan... kunnen schijnbaar niet opletten :(
 
net motor bij safe gebracht om de schade te laten taxateren door een verzekeringspipo..
volgens die man v safe was het een kuipdeel (a NLG 1000,- ) spiegel (NLG 200,-) en knipperlicht (NLG 60,-) en ook was het kuipframe ingedeukt... al met al aardig bedrag ;(
 
Ik ben dus vanmiddag op een auto geknald, zelf niks gelukkig :} , motor wel ;( . Ik reed dus in veenendaal (op de nieuwe rondweg oost) op een voorrangsrotonde en volgens mij reed ik heel erg aan de binnenkant van de buitenste baan, of iets op de binnenste baan, ik weet het niet meer goed, maar ja die auto van de rechterkant reed dus de rotonde op en ik ging ook iets meer naar de buitenste baan rijden, ik vol in de remmen maar ja hielp weinig, ik gleed ook nog weg denk ik ofzo, want ik heb de auto amper geraakt, alleen zijn achterband...
Hij beweert nu dus dat op nadat hij de rotonde opdraaide ik van de binnenste naar de buitenste baan ging... En er zijn getuigen die dat bevestigen (alhoewel de wel partijdig waren want ze waren samen opweg, die reden erachter, waren kennissen ofzo..) maar ja als dat al zo is, reed ik nog steeds op een voorrangsweg zou je denken? Politie erbij geweest, hebben een pv opgemaakt, we hebben ook een schaderapport opgemaakt..
motor linkerkuipdelen helemaal geschaafd over de weg en gebarsten, knipperlicht, spiegel.. voor de rest nog weinig kunnen ontdekken, gelukkig had ik een leren pak aan :}

kort om, klote einde van een mooie dag :(
Gewoon je rechtsbijstand inschakkelen, ik hoop dat je alles vergoed krijgt, susces ermee...
 
Volgens mij sta je altijd in je recht als je op een rotonde rijdt, zoals Lage CB al aangaf. Succes in ieder geval.
 
net motor bij safe gebracht om de schade te laten taxateren door een verzekeringspipo..
volgens die man v safe was het een kuipdeel (a NLG 1000,- ) spiegel (NLG 200,-) en knipperlicht (NLG 60,-) en ook was het kuipframe ingedeukt... al met al aardig bedrag ;(

Bij Safe kost alles erg veel. Zo'n kuipdeel kost 850 piek per deel (groot deel bij GSXF he), een spiegel kost volgens mij veel minder, over een knipperlicht kan ik niet oordelen.

Neem ook eens contact op met bijv. De Valkenier in Barneveld, dat is een officiele Suzuki dealer, ik weet hun prijzen niet, maar dat het goedkoper kan heb ik van motorrijders die ook met een GSXF schade hadden.

Succes met de wederopbouw van je GSXF.
 
Volgens mij sta je altijd in je recht als je op een rotonde rijdt, zoals Lage CB al aangaf. Succes in ieder geval.

En toch zijn het lastige dingen.
Gisteren reed ik (auto) op de linkerbaan om 3/4 te gaan. Auto naast me moest rechts maar mooi dat ie het verrekte om op ze eige baan te blijven.
Had ie me geraakt dan kan de schuld ook bij mij neergelegd worden. Had ik maar beter op moeten letten en meer naar links moeten sturen.

Ik kan me er dus absoluut iets bij voorstellen dat hoezeer je ook in je gelijk staat, je dat niet dan ook pertinent krijgt van politie cq. verzekering.
 
Op maandag 10 juni 2002 14:52 schreef Lage CB het volgende:En toch zijn het lastige dingen.
Gisteren reed ik (auto) op de linkerbaan om 3/4 te gaan. Auto naast me moest rechts maar mooi dat ie het verrekte om op ze eige baan te blijven.
Had ie me geraakt dan kan de schuld ook bij mij neergelegd worden. Had ik maar beter op moeten letten en meer naar links moeten sturen.

Ja, maar dan ben je met zn 2-en al op de rotonde, da's anders natuurlijk.

Ik kan me er dus absoluut iets bij voorstellen dat hoezeer je ook in je gelijk staat, je dat niet dan ook pertinent krijgt van politie cq. verzekering.

Daar heb je wel gelijk in. Ik ben ooit van achter aangereden in een file, degene die me aanreed verklaarde tegen de politie dattie fout zat, een half jaar later kreeg ik een brief van zn verzekering dat hij mij aansprakelijk stelde omdat ik te laat zou hebben ingevoegd.. :j Netjes een brief terug gedaan met de opmerking dat ze maar eens in het proces verbaal moesten kijken. Nooit meer wat van gehoord.
 
Bij Safe kost alles erg veel. Zo'n kuipdeel kost 850 piek per deel (groot deel bij GSXF he), een spiegel kost volgens mij veel minder, over een knipperlicht kan ik niet oordelen.

Neem ook eens contact op met bijv. De Valkenier in Barneveld, dat is een officiele Suzuki dealer, ik weet hun prijzen niet, maar dat het goedkoper kan heb ik van motorrijders die ook met een GSXF schade hadden.

Succes met de wederopbouw van je GSXF.

Als de bij Safe de schade veel hoger inschatten, zal ik absoluut niet wakker van liggen als de verzekering mij in het gelijk stelt, dan kanik altijd nog ergens anders laten repareren en het verschil in mn eigen zak steken *D
maar ja als ik t zelf moet dokken kan het weleens problematisch worden ;(
Morgen wordt de schade getaxeteerd door verzekeringspipo... ik ben beniewd..
 
Als de bij Safe de schade veel hoger inschatten, zal ik absoluut niet wakker van liggen als de verzekering mij in het gelijk stelt, dan kanik altijd nog ergens anders laten repareren en het verschil in mn eigen zak steken *D
maar ja als ik t zelf moet dokken kan het weleens problematisch worden ;(
Morgen wordt de schade getaxeteerd door verzekeringspipo... ik ben beniewd..

Heb je gelijk in, voor taxatie lekker hoog laten inschatten, maar moet je alles zelf betalen, dan even zoeken waar het wat goedkoper kan. Safe Motors zijn oplichters, vragen veelse veel voor motoren en geven veelste weinig voor motoren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan