Klote politie..

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
Van Fokzine:

R'dam: politie heeft geen tijd voor inbraken

In twee wijken van Rotterdam, Feijenoord en IJsselmonde, en in de buurgemeente Ridderkerk, neemt de politie aangiften van inbraak en bedreiging lang niet altijd in behandeling.

De politie besteedt 90% van de beschikbare tijd aan zogenoemde categorie-1-onderzoeken (levensdelicten en arrestanten die op heterdaad zijn betrapt). De resterende tijd gaat vooral naar geweldsmisdrijven en door jeugd gepleegde delicten. Daardoor blijft voor het onderzoeken van overige strafbare feiten geen tijd over.

C. den Bakker, woordvoerder van de Raad van Hoofdcommissarissen noemt de situatie in Rotterdam niet uniek. Justitie en politie bepalen in overleg welke zaken prioriteit hebben en welke aangifte zij niet behandelen. Justitie wijst er op dat het niet nieuw is dat er "een afweging moet plaatsvinden".

Jaarlijks blijven 80.000 zaken met opsporingsindicatie liggen. Daarbij zitten ook geweldmisdrijven, zoals zelfs mishandeling.

Nee logisch als je al die agentjes in de berm zet om eerlijke mensen te beroven. :r :r :r :r :r :r

Stelletje klootzakken, zulke dingen kan ik me echt kwaad om maken. :(

Als het zo moet, schaf dan die hele politie ook maar af, je hebt er op deze manier ook werkelijk helemaal niks aan. De politie je beste vriend.... right.
 
Op zaterdag 25 mei 2002 20:19 schreef Revolution het volgende:
Van Fokzine:Als het zo moet, schaf dan die hele politie ook maar af, je hebt er op deze manier ook werkelijk helemaal niks aan. De politie je beste vriend.... right.

Ja, laten we het recht in eigen hand nemen en allemaal met een kalashnikov (of hoe schrijf je dat) gaan rondlopen!!!!!
Lijkt me best wel cool maar is ook niet echt wat denk ik.
 
Ja, laten we het recht in eigen hand nemen en allemaal met een kalashnikov (of hoe schrijf je dat) gaan rondlopen!!!!!
Lijkt me best wel cool maar is ook niet echt wat denk ik.
Wat is het verschil? Als je nu inelkaar wordt geslagen doet de politie er ook niks aan, dus dan maar zelf optreden...
 
Ik geloof niet meer zozeer dat we in een (zoals het woord eigenlijk bedoeld is) rechtstaat wonen.
Rechtsspraak (tegenwoordig) lijkt meer op een belediging van de beschaving, dan dat het een straf is voor de delict-pleger! We leven dus een beetje in een "krom"staat
Op straat lopen met een Kalashnikov is wat overdreven, maar jezelf en je eigendommen verdedigen tegen daders die geen enkel wapen schuwen(ook het gebruik ervan), met enkel en alleen woorden (WANT MEER MAG JE NIET DOEN!!!!),gaat voor mijn gevoel niet meer op in deze maatschapij.
Dus als ik iemand betrap op mijn gebied die mij,de mijnen of mijn bezittingen belast met gevaar of oneigenlijke onteigening, hoeft niet bang te zijn voor mijn woorden!!maar wel voor mijn daden.
Want geen woooooorden maar daaahaaden, :j
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op zaterdag 25 mei 2002 20:52 schreef Paulus het volgende:
Want geen woooooorden maar daaahaaden, :J
Ik ben het grotendeels met je eens.
Maar helaas voor ons, oordeelt de rechter hier niet zo positief over.
Ik ondertussen al genoeg mensen die het recht in eigen hand namen en later voor het bankje stonden ipv de echte dader :j
 
Ik ben het grotendeels met je eens.
Maar helaas voor ons, oordeelt de rechter hier niet zo positief over.
Ik ondertussen al genoeg mensen die het recht in eigen hand namen en later voor het bankje stonden ipv de echte dader :j
Ken je rechten en gebruik ze in jouw voordeel. Ook bij het verdedigen van jouw eigendom of voertuig. Zodra de tegenpartij een fysieke handeling of reactie geeft al is het maar een schijnbeweging, dan kan ik handelen als zelf verdediging. 't is rot maar soms moet het })
 
Laatst bewerkt:
Ik ben het grotendeels met je eens.
Maar helaas voor ons, oordeelt de rechter hier niet zo positief over.
Ik ondertussen al genoeg mensen die het recht in eigen hand namen en later voor het bankje stonden ipv de echte dader :j

Dat komt omdat in dit land het overgroote deel van de rechters sociaal democratisch georienteerd zijn. Zodra je rechters krijgt die meer liberaal georienteerd zijn, zullen dit soort zaken ook minder voorkomen.

Ik maak het zakelijk helaas te vaak mee dat eisen afgewezen worden omdat er zogenaamde sociale problemen zijn bij de gedaagde. my ass :j

Vrouwe justitia heeft allang geen weegschaal of blinddoek meer. En het zwaard is gemaakt van rubber.

pff, dat moest ik ff kwijt :+
 
dit lijkt mij het grootste gelul wat ik ooit gelezen heb!!!!

Als die 90% klopt, van die levens bedreigende delicten, en heterdaden, dan moeten er treinladingen criminelen verplaatst worden en berecht.

Het landelijk oplossing percentage ligt op 16%???, ze kunnen wel naar het voetbal in de kuip
hoeveel mankracht is daarvoor nodig ???

sorry, sorry , sorry, daar trap ik niet in, diegene die dat verkondigt moet beter leren liegen!!!!!! :r :r :r

10 jaar terug heeft mijn vrouw een incest zaak aangegeven, die is VERJAARD bij politie en justitie op het bureau, de dader ging vrij uit, ondanks een bekentenis ( een delict in de 12jaar hechtenis categorie voor de kenners)daardoor kon de zaak niet ter zitting worden gebracht!
Wat je dan meemaakt, je raakt instaat tot meervoudige moord, en verliest alle respect voor politie en justitie, ik vertel ze dus altijd doodleuk dat ze te lui zijn om te sterven, en dat ze me als oprecht burger volgens de nederlandse grondwet moeten behandelen, OOK MIJN DELICTEN MOETEN ZE LATEN VERJAREN OP EEN BUREAU.( want volgens de grondwet zijn alle mensen gelijk, en heeft iedereen recht op een zelfde behandeling)
Ik heb geen strafblad, ben opgevoed met de regel geen eigen rechter te spelen, maar heb daar zwaar voor betaald, ik leer mijn kinderen WEL eigen rechter te spelen, kom je aan de daderkant van de wet , heb je ineens veeeeel meer rechten dan aan de slachtofferkant!!!
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r : :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r : :r :r :r :r :r :r :r
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Mede forum leden, die bij politie werken hoeven zich dit niet aan te trekken, het zijn meestal niet de jongens op straat die dit soort beslissingen nemen, of hiervoor verantwoordelijk zijn, ( in mijn geval was de officier van justitie de hoofddader).
dit is mijn reden waarom ik zo heftig kan reageren op politie en justitie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Van Fokzine:Nee logisch als je al die agentjes in de berm zet om eerlijke mensen te beroven. :r :r :r :r :r :r

Stelletje klootzakken, zulke dingen kan ik me echt kwaad om maken. :(

Als het zo moet, schaf dan die hele politie ook maar af, je hebt er op deze manier ook werkelijk helemaal niks aan. De politie je beste vriend.... right.
:^
 
Dat komt omdat in dit land het overgroote deel van de rechters sociaal democratisch georienteerd zijn. Zodra je rechters krijgt die meer liberaal georienteerd zijn, zullen dit soort zaken ook minder voorkomen.

Ik maak het zakelijk helaas te vaak mee dat eisen afgewezen worden omdat er zogenaamde sociale problemen zijn bij de gedaagde. my ass :j

Vrouwe justitia heeft allang geen weegschaal of blinddoek meer. En het zwaard is gemaakt van rubber.

pff, dat moest ik ff kwijt :+

Praat regelmatig met agenten die gevangenen begleiden naar/van de rechtbank, ze worden uitgescholden, bespuwd enz. als ze ook maar 1 tikkie geven gaan ze janken bij de rechter en krijgen meestal nog gelijk ook. :r :r :r
 
Ik ben het grotendeels met je eens.
Maar helaas voor ons, oordeelt de rechter hier niet zo positief over.
Ik ondertussen al genoeg mensen die het recht in eigen hand namen en later voor het bankje stonden ipv de echte dader :j

"Echte dader" kan natuurlijk ook van de trap gevallen zijn!
Toch??????????
})
 
daarom ben ik blij dat ik 2 grote honden heb rondlopen die altijd lachen naar vreemden })
Nou heb ik ook drie grote goed leesbare bordjes aan het hek hangen dat het zulke lieverdjes zijn dat je gewoon door kan lopen.
voordeel is wel dat er eentje is geweest die dacht de kleinste van de 2 te kunnen lijmen met een stukkie worst,helaas voor die persoon zag de hond het verschil niet tussen de worst en zijn vingers :j |(
Dankzij de bordjes heb ik de honden dus nog.

dus het recht in eigen hond nemen mag wel als je maar een bordje heb hangen !!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben het grotendeels met je eens.
Maar helaas voor ons, oordeelt de rechter hier niet zo positief over.
Ik ondertussen al genoeg mensen die het recht in eigen hand namen en later voor het bankje stonden ipv de echte dader :j

zorgen dat er geen getuigen zijn en het op zelfverdediging gooien :j
 
zorgen dat er geen getuigen zijn en het op zelfverdediging gooien :j
Toch oppassen geblazen. Ik heb een kruisje achter mijn naam staan omdat ik aan vechtsport doe. Van mij wordt dus geacht dat ik precies weet wat ik doe met welke handeling.
Je kan beter geen vechtsport doen en de "truckjes" kennen dan andersom, want dan ben je de dupe :r
 
Belgische wetgeving zegt Met evenredig geweld, als iemend jou slaat kan ie je neus breken bv. dus kan je gerust zijn neus breken.

Het belangrijkste is je verhaal aan de politie en wat zij op papier zetten, daar gaat de procureur op voort.

Heb vorige zomer iemend totall los geslagen, was onder invloed van iets heel goed (bleef terugkomen) op de gevel van ons huis gereden, toenie wou gaan lopen hield ik hem tegen en viel hij mij aan, heb mij enkel verdedigd
Maar toen die kerel mijn voordeur opendeed en naar binnen liep heb ik hem helemaal in de prak geslagen (heeft 6 weken vloeibaar moeten eten)
Mijn verklaring aan de politie: dolgedraaide man drong in mijn huis binnen, boven lag mijn vrouw en kind van twee te slapen.
uitspraak 100percent wettige verdediging
en ja ik doe ook aan gevechtssport (enkel in functie van mijn job, aikido en een Braziliaanse soort karate, vooral op blokeren en leuke grepen)
 
Dat komt omdat in dit land het overgroote deel van de rechters sociaal democratisch georienteerd zijn. Zodra je rechters krijgt die meer liberaal georienteerd zijn, zullen dit soort zaken ook minder voorkomen.

Ik maak het zakelijk helaas te vaak mee dat eisen afgewezen worden omdat er zogenaamde sociale problemen zijn bij de gedaagde. my ass :j

Vrouwe justitia heeft allang geen weegschaal of blinddoek meer. En het zwaard is gemaakt van rubber.

pff, dat moest ik ff kwijt :+

De weegschaal moet nodig geeikt worden, de blinddoek is een verschoven hoofddoek en dat zwaard.... is meer een dikke vinger geworden... :+
 
De weegschaal moet nodig geeikt worden, de blinddoek is een verschoven hoofddoek en dat zwaard.... is meer een dikke vinger geworden... :+

klopt helemaal, vrouwe justitia is een bezopen schertsvertoning, een doorgedraaide nymfomane, die de slachtoffers naait, het is niet de weegschaal die geijkt moet worden, maar vooral het gesjoemel met gewichten, en eigenlijk is de blindoek niet meer nodig bij een blinde.
:r
 
klopt helemaal, vrouwe justitia is een bezopen schertsvertoning, een doorgedraaide nymfomane, die de slachtoffers naait, het is niet de weegschaal die geijkt moet worden, maar vooral het gesjoemel met gewichten, en eigenlijk is de blindoek niet meer nodig bij een blinde.
:r

Dat heb je mooi gezegd... :}
 
Belgische wetgeving zegt Met evenredig geweld, als iemend jou slaat kan ie je neus breken bv. dus kan je gerust zijn neus breken.

Staat ook in ons wetboek en in elke schietsportbijbel. Een dwaas op de slaapkamer in bezit van een kapmes mag niet zomaar worden afgeknald :? Al eerder oordeelde de rechter dat ondanks het mes bij de indringer, de man eerst had moeten slaan met de kolf van het vuurwapen |( Tja, in Nederland zijn we helemaal van de pot gerukt op dit gebied :j Fuck'm, bij mij zou die valse lucht gaan trekken. Zeker weten!
 
Dat komt omdat in dit land het overgroote deel van de rechters sociaal democratisch georienteerd zijn. Zodra je rechters krijgt die meer liberaal georienteerd zijn, zullen dit soort zaken ook minder voorkomen.

Ik maak het zakelijk helaas te vaak mee dat eisen afgewezen worden omdat er zogenaamde sociale problemen zijn bij de gedaagde. my ass :j

Vrouwe justitia heeft allang geen weegschaal of blinddoek meer. En het zwaard is gemaakt van rubber.

pff, dat moest ik ff kwijt :+

:^

Criminelen weten deze mogelijkheid om anderen te pakken en zelf eronderuit te komen ook prima te vinden... rechtspraak blijft een geitenwollensokkennivo houden :(
 
Er wordt hier de schuld van alle shit bij de politie gelegd, terwijl de politie het beleid van de nederlandse politiek uitvoert.

Er we leven nu eenmaal in een rechtsstaat, en naar mijn mening is dat niet eens zo slechte.

Ok, je moet je aan regels houden, maar zonder regels wordt het een puinhoop. Dat heeft het verleden nu eenmaal duidelijk gemaakt.

En als je het niet bevalt, en als het dan zoooooo slecht is in Nederland, waarom verhuis je dan niet gewoon naar een land waar je het wel eens bent met de regels.

Er wordt altijd geroepen, die stomme politie, daar heb je niets aan, maar als je fiets is gestolen.... Loop je wel eerst naar de politie toe.

[me]EchtWel zegt: we hebben het helemaal niet zo slecht in Nederland[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan