Klote woute!! AAAH

Kan het toch niet laten om even te reageren.
De aanleiding voor de staandehouding kan inderdaad niet een inhaalactie zijn vlak na de rotonde. Volgens mij heb je op het gedeelte voor de rotonde ook niet op je metertjes en spiegels gekeken.
En dat gezeik over agenten is al te vaak langs geweest. Dus gaarne niet over IQ, mavo en choco huidskleur gaan zeuren. Vind het een beetje jezelf laten kennen :X

Wie z'n billen brandt ...... O-)
 
over de agenten... wel 'k schreef het net in nutteloos topic: er zijn er van die soort :)

het enige waar ze mee weg kunnen komen is je nog eens smaad aan je been smeren als je duft reageren. (verontwaardiging doet hun zweven soms)
De snelheidsovertreding zelf is in die situatie oncontroleerbaar volgens mij.
 
Hey kawsaki, ik ree net van te oren in een krappe woonwijk nog veel minder dan 50 omdat daar van die kleine kutkotertje huppelen, het had daar van te voren niks mee te maken, dat stuk dat ik inhaalde was volkomen veilig en ik kan me storen aan zelfs het feit dat ze me neit eens een bonnetje hebben gegeven en niet mijn opmerking wouden opnemen. Hoe zou jij zoets noemen en opvatten. Ik noem het grondweg asociaal-
 
:Z

Dacht je nou echt dat Baksteen zit te wachten te reageren terwijl hij tegelijkertijd aan alle kanten met alle politiemensen over 1 kam geschoren word en en samen met hen op alle mogelijke manieren voor "dom", discriminerend enzo te worden uitgemaakt ??? |( |(

"Ach Baksteen....je weet toch wel dat we jou niet persoonlijk bedoelen"
Oh nee, dan kan ik vast wel weer wat tips geven hoe jullie je mogelijk onder een bon zouden kunnen uitkletsen en dan ben ik weer even in dit topic een "goeie". En daarna weer gewoon "1" van "die" gasten .... :? :?

Verplaats je even in mijn positie en kijk eens of het wel allemaal even redelijk is wat schijnbaar van me verwacht word ????

Baksteen gaat maar eens ander icoon zoeken en werk en plezier wat meer gescheiden houden.









"maar dat wvind ik zo gek hoe kunnen ze nou zonder officiele meting nou een boete op snelheid kunnen geven, plus ik heb nog een getuige dat ik op een bepaalde afstand van de rotonde ben aangehouden dus dat zij maar zoveel meter hebben om mijn snelheid te berekenen, hebben ze dan geen minimum afstand nodig om achter je te rijden voordat ze kunnen meten hoe hard je ging :? :?
Ze deden alsof het voordeeldagen was bij de Dixons ofzo.`` Naja dan maken we er 80 van ipv 90` dat kan toch niet zomaar."

+

"Volgensmij konden ze het niet hebben dat deze choco-getinte man ((gymnasium gedaan zelfs O-) ) wel een aardig betoogje kon houden...."


Bezwaarschrift kan ingedient worden voordat je betaald hebt.
Meting zal uitgevoerd zijn dmv geijkte kilometerteller, zeker opvallende politievoertuigen zijn zo goed als allemaal geijkt.
Ja, er zijn afstanden waarover je snelheid gemeten moet worden. Vermeld dus de afstanden zoals jij ze hebt waargenomen, al het je daar weinig zicht op, aangezien je een opvallende politieauto je niet eens opgevallen is en je dus ook niet weet hoelang ze achter je reden :? |(
Ja, het is wel zo fatsoenlijk als je naar een verklaring word gevraagd en het is ook richtlijn dat dat ook daadwerkelijk gedaan word bij staandehoudingen, maar of dat genoeg is om een bezwaarschift te winnen ??
Ja, ze mogen een lagere bekeuring schrijven dan daadwerkelijk geconstateerd, andersom niet, fijn toch ?? Of ga je daar ook bezwaar tegen indienen ??

Maar als choco-getinte gymnasiumganger ( JOUW woorden ;) ) zal t je vast wel lukken wat moois op papier te zetten ;) Al zitten er in jou teksten nog heel wat meer schrijffouten dan in de mijne ;) :X

Je welbespraaktheid heeft niets uit te staan met het feit dat jij te hard rijdt en daar een bon voor krijgt....dat je een bon kreeg wist je al voordat je je "aardige betoog" kon houden. En dat kan je wel aanhalen maar ik geloof niet dat je er wat mee opgeschoten bent ??

Al met al ben je schijnbaar niet netjes behandeld, helaas is daar niemand van ons bijgeweest dus zouden we dan geheel van jou verhaal uit moeten gaan en ik zou graag verhalen van 2 zijden horen voordat ik daar een mening over durf te hebben, emotie's spelen tenslotte ook een rol. O-) ;)

Daarnaast heb je uiteindelijk een bon gehad voor 27 te hard wat zo te lezen ook daadwerkelijk wel eens zo geweest zal kunnen zijn ????


En pas een beetje op met meningen over nemen van mensen die wel heel wat verkondigen in dit soort gevallen maar die harder schreeuwen dan dat ze verstand van zaken hebben :X :X :X




OOhh jah, ~Vincent~, "slechte" dag vandaag ??
Of ooit zelf gesolliciteerd en weet je waar je over praat??
En niet aangenomen dan dus schijnbaar...zodat je mening wel heel waardevol is..... :X :X
 
Laatst bewerkt:
Kan het toch niet laten om even te reageren.
De aanleiding voor de staandehouding kan inderdaad niet een inhaalactie zijn vlak na de rotonde. Volgens mij heb je op het gedeelte voor de rotonde ook niet op je metertjes en spiegels gekeken.
En dat gezeik over agenten is al te vaak langs geweest. Dus gaarne niet over IQ, mavo en choco huidskleur gaan zeuren. Vind het een beetje jezelf laten kennen :X

Wie z'n billen brandt ...... O-)


Ik weet ook welhoe hard ik rij zonder op mijn snelheids meter te kijken hoor! Dus om hier zomaar de conclusie te trekken omdat hij niet goed gespiegeld heeft hij automatisch te hard rijd lijkt mij wel heel erg kort door de bocht.

Maar ik denk niet dat het zo kort en bot reageren van ome agent de mesnen aanzet zich te gaan houden aan de regeltjes. Dat zou toch de achterliggende gedachte moeten zijn, toch??

Een waarschuwing was hier dan ook op zijn plaats geweest (er even van uitgaande dat hij zich voor de rotonde wel normaal gedragen heeft). Bijna iedereen rijd iets te hard bij het inhalen in een 50 of 80 km gebied, je wil er tenslotte zo snel mogelijk voorbij. Wel zo goed voor de verkeers veiligheid.
 
Goh goh, meneer de moraalridder kan het inderdaad weten aangezien hij minder spelfouten maakt dan ik! hoe origineel om daarop iemand te bezeiken, En inderdaad ik HEB te hard gereden . Lijkt me ook wel zo slim om iemand in te halen die 40 rijd met een hogere snelheid dan 50 of doe jij dat wel! Lekker met 10 km-h verschil in te halen, lekker ervaren ben motorrijder ben jij. Ik heb genoeg oude klunzen op de motor gezien. En het feit dat ik jong ben hoeft niet meteen te betekenen dat ik te weinig ervaring heb dus kom daar maar neit mee aanzetten.Het feit dat ik die OPVALLENDE auto niet heb gezien is dat ik net een rotonde heb genomen en niet daar overheen kan kijken. Dus tenzij jij er zelf bij was lijkt het met strikt overbodig om die opmerkingen zo naar mij toe te smijten. En inderdaad ik wou graag dat jij met die kerels een praatje kon houden en ss vragen of ze tgen iedereen zo doen, want ik wou dat je dat kon zien en dan maar kijken of je trots bent dat je een agent bent. Ik zou me schamen als mijn baas mij dwong om elke dag 1,5 bon uit te moeten schrijven, om een goede agent te zijn. of begrijp IK het weer helemaal niet...... :? :? :? :?
 
OOhh jah, ~Vincent~, "slechte" dag vandaag ??
Of ooit zelf gesolliciteerd en weet je waar je over praat??
En niet aangenomen dan dus schijnbaar...zodat je mening wel heel waardevol is..... :X :X
[/quote]

hahaahahahahahahhahhaaaaahahahahahaha

volgens mij niet de enige
 
:Z

Dacht je nou echt dat Baksteen zit te wachten te reageren terwijl hij tegelijkertijd aan alle kanten met alle politiemensen over 1 kam geschoren word en en samen met hen op alle mogelijke manieren voor "dom", discriminerend enzo te worden uitgemaakt ??? |( |(

"Ach Baksteen....je weet toch wel dat we jou niet persoonlijk bedoelen"
Oh nee, dan kan ik vast wel weer wat tips geven hoe jullie je mogelijk onder een bon zouden kunnen uitkletsen en dan ben ik weer even in dit topic een "goeie". En daarna weer gewoon "1" van "die" gasten .... :? :?

Verplaats je even in mijn positie en kijk eens of het wel allemaal even redelijk is wat schijnbaar van me verwacht word ????

Baksteen gaat maar eens ander icoon zoeken en werk en plezier wat meer gescheiden houden.


Wordt het je allemaal teveel? ;)
 
Of wil jij misschien ff een filmpje maken over hoe je WEL iemand moet inhalen
Zal wel lachen zijn om jou met 10km-h verschil een Cuore zien in te halen, lijkt net een drag race.....kan niet wachten |( |( |( |( |( |(

KNeus.
 
Goh goh, meneer de moraalridder kan het inderdaad weten aangezien hij minder spelfouten maakt dan ik! hoe origineel om daarop iemand te bezeiken, En inderdaad ik HEB te hard gereden . Lijkt me ook wel zo slim om iemand in te halen die 40 rijd met een hogere snelheid dan 50 of doe jij dat wel! Lekker met 10 km-h verschil in te halen, lekker ervaren ben motorrijder ben jij. Ik heb genoeg oude klunzen op de motor gezien. En het feit dat ik jong ben hoeft niet meteen te betekenen dat ik te weinig ervaring heb dus kom daar maar neit mee aanzetten.Het feit dat ik die OPVALLENDE auto niet heb gezien is dat ik net een rotonde heb genomen en niet daar overheen kan kijken. Dus tenzij jij er zelf bij was lijkt het met strikt overbodig om die opmerkingen zo naar mij toe te smijten. En inderdaad ik wou graag dat jij met die kerels een praatje kon houden en ss vragen of ze tgen iedereen zo doen, want ik wou dat je dat kon zien en dan maar kijken of je trots bent dat je een agent bent. Ik zou me schamen als mijn baas mij dwong om elke dag 1,5 bon uit te moeten schrijven, om een goede agent te zijn. of begrijp IK het weer helemaal niet...... :? :? :? :?

Gaat t verder allemaal goed met je ??
Ik reageer alleen op wat jij scrijft en neem daar wat dingen uit over, relax man, veel te warm, en je aanname's slaan al helemaal nergens op.

Lees de reply nog eens, staan ook best wat handige dingen in waar je wat aan kunt hebben en voor de rest wens ik je veel plezier, doei doei en kusjes van Baksteen.
 
Goh goh, meneer de moraalridder kan het inderdaad weten aangezien hij minder spelfouten maakt dan ik! hoe origineel om daarop iemand te bezeiken, En inderdaad ik HEB te hard gereden . Lijkt me ook wel zo slim om iemand in te halen die 40 rijd met een hogere snelheid dan 50 of doe jij dat wel! Lekker met 10 km-h verschil in te halen, lekker ervaren ben motorrijder ben jij. Ik heb genoeg oude klunzen op de motor gezien. En het feit dat ik jong ben hoeft niet meteen te betekenen dat ik te weinig ervaring heb dus kom daar maar neit mee aanzetten.Het feit dat ik die OPVALLENDE auto niet heb gezien is dat ik net een rotonde heb genomen en niet daar overheen kan kijken. Dus tenzij jij er zelf bij was lijkt het met strikt overbodig om die opmerkingen zo naar mij toe te smijten. En inderdaad ik wou graag dat jij met die kerels een praatje kon houden en ss vragen of ze tgen iedereen zo doen, want ik wou dat je dat kon zien en dan maar kijken of je trots bent dat je een agent bent. Ik zou me schamen als mijn baas mij dwong om elke dag 1,5 bon uit te moeten schrijven, om een goede agent te zijn. of begrijp IK het weer helemaal niet...... :? :? :? :?



als je nou gewoon eventjes had geremd of zichbaar had af geremd was je verlost geweest van de hele shit
je manier van handelen roept vraag tekens op
je inhaal actie keur ik goed had ik ook gedaan maar laten uitrollen
je heb een fout gemaakt basta
dat ze brutaal tegen je waren oke ga maar het pb met je pv doe een lichte discriminatie aangifte van mischien heb je mazzel


ik wens je veel plezier met je agressie een stootzak is soms een goede onstressings middel lekker even meppebeppe
 
Goh goh, meneer de moraalridder kan het inderdaad weten aangezien hij minder spelfouten maakt dan ik! hoe origineel om daarop iemand te bezeiken, En inderdaad ik HEB te hard gereden . Lijkt me ook wel zo slim om iemand in te halen die 40 rijd met een hogere snelheid dan 50 of doe jij dat wel! Lekker met 10 km-h verschil in te halen, lekker ervaren ben motorrijder ben jij. Ik heb genoeg oude klunzen op de motor gezien. En het feit dat ik jong ben hoeft niet meteen te betekenen dat ik te weinig ervaring heb dus kom daar maar neit mee aanzetten.Het feit dat ik die OPVALLENDE auto niet heb gezien is dat ik net een rotonde heb genomen en niet daar overheen kan kijken. Dus tenzij jij er zelf bij was lijkt het met strikt overbodig om die opmerkingen zo naar mij toe te smijten. En inderdaad ik wou graag dat jij met die kerels een praatje kon houden en ss vragen of ze tgen iedereen zo doen, want ik wou dat je dat kon zien en dan maar kijken of je trots bent dat je een agent bent. Ik zou me schamen als mijn baas mij dwong om elke dag 1,5 bon uit te moeten schrijven, om een goede agent te zijn. of begrijp IK het weer helemaal niet...... :? :? :? :?

Tja, ik vermoed dat je tijdens de staandehouding ook zo hebt verwoord als dat je nu tegen Baksteen doet. En in dat geval vonden die agenten het waarschijnlijk erg prettig om die bon uit te schrijven. Tenminste dat had ik ook met plezier gedaan.

Groetjes hoor.
 
Kan me gewoon ff irriteren aan agenten, jij bent natuurlij niet schuld, maar jij begint ook over mij alsof ik weer `een van die zeikende mensen ` ben. Dus dacht 2 can play that game.

Ma verder veel kusjes he :r :r :r :r
 
..... Dus tenzij jij er zelf bij was lijkt het met strikt overbodig om die opmerkingen zo naar mij toe te smijten. ....

Volgens mij is dit precies wat er bedoeld wordt door Baksteen. Niemand is erbij geweest en het verhaal is dus eenzijdig.

Kan me voorstellen dat je pissed bent omdat je aangehouden bent, kan me voorstellen dat je pissed bent omdat de gemiddelde agent die je aanhoudt een erg hoog "tap tap tap"gehalte heeft en daardoor bijzonder irritant.

Maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik vaak de andere kant mee gemaakt heb. Vlakbij Schiphol aangehouden terwijl ik aan het bellen was in mijn koekblik zonder handsfree. Waarschuwing gekregen. Week later aangehouden voor hetzelfde vergrijp en toen wel boete. Onterecht? Dacht het niet.

In het Noorden van het land drie keer meegemaakt dat ik > 160 km / uur reed en een politie agent naast me kwam rijden en alleen maar gebaarde dat ik langzamer moest rijden. Er zijn dus wel goeie gasten met een blauwe pet.

Verder moet je het maar zo zien: ik denk dat 99 procent van de MF'ers regelmatig ergens te hard rijd (Hewi uitgezonderd) en dus regelmatig mazzel hebben dat ze daar niet voor geflitst worden of aangehouden. Dus als het dan een keer gebeurd: it's all in the game. ;)
 
Neeh Snake DUde tijdens mijn staandehouding had ik daar geen tijd voor, omdat ze meteen verder gignen alsof de Mercedes dealer autos verkocht voor 30 euro per stuk..... dus heb niet eens een opmerking fatsoenlijk kunnen maken...jammer, had ze onder de tafel geveegd hehe
 
troost je ze hebben mij op die manier voor 49 te hard opgeschreven. Ik reed te hard dat weet ik maar zeker geen 49 te hard. je wordt gewoon genaait door de pliesie. en altijd dat verhaaltje van:'we zullen je matsen'..........
 
Goh goh, meneer de moraalridder kan het inderdaad weten aangezien hij minder spelfouten maakt dan ik! hoe origineel om daarop iemand te bezeiken, En inderdaad ik HEB te hard gereden . Lijkt me ook wel zo slim om iemand in te halen die 40 rijd met een hogere snelheid dan 50 of doe jij dat wel! Lekker met 10 km-h verschil in te halen, lekker ervaren ben motorrijder ben jij. Ik heb genoeg oude klunzen op de motor gezien. En het feit dat ik jong ben hoeft niet meteen te betekenen dat ik te weinig ervaring heb dus kom daar maar neit mee aanzetten.Het feit dat ik die OPVALLENDE auto niet heb gezien is dat ik net een rotonde heb genomen en niet daar overheen kan kijken. Dus tenzij jij er zelf bij was lijkt het met strikt overbodig om die opmerkingen zo naar mij toe te smijten. En inderdaad ik wou graag dat jij met die kerels een praatje kon houden en ss vragen of ze tgen iedereen zo doen, want ik wou dat je dat kon zien en dan maar kijken of je trots bent dat je een agent bent. Ik zou me schamen als mijn baas mij dwong om elke dag 1,5 bon uit te moeten schrijven, om een goede agent te zijn. of begrijp IK het weer helemaal niet...... :? :? :? :?
Haha vervelend he als je zo wordt aangepakt. Voel je ook es wat gasten zoals Baksteen bijna elke dag horen op dit forum. Als je begint met bekken (topic heeft ook al zo'n intelligente titel), dan moet je niet raar opkijken als "een wout" een keer terugbekt. Jij begint met schelden en over een kam scheren, en als er dan iemand hetzelfde doet ben je ineens op je teentjes getrapt. Ga ergens anders mensen vervelen ofzo :(
 
Neeh Snake DUde tijdens mijn staandehouding had ik daar geen tijd voor, omdat ze meteen verder gignen alsof de Mercedes dealer autos verkocht voor 30 euro per stuk..... dus heb niet eens een opmerking fatsoenlijk kunnen maken...jammer, had ze onder de tafel geveegd hehe
Misschien hadden ze wel geen tijd voor jouw 'redevoering' en moesten ze naar een spoedklus toe. Maargoed dat is gissen en niemand hier weet hoe jij gereageerd hebt op straat. Dus is het allemaal koffiedik kijken en moet jij zorgen dat je geloofwaardig over komt bij de officier. (ik geloof er eerlijk gezegd niets van)
Enneh een klein tipje .. probeer niet zo opgefokt te reageren want das slecht voor je gezondheid O-) .
 
Ja noem Hewi ook maar weer een keer :r :r
Weer een dag verneukt.




:+


Hewi!

Hewi!

Hewi!


full



Schrijf ik een verhaal en het enig dat jij leest is "Hewi" ;)
 
Eerst betalen en dan maar pas bezwaarschrift.
Vrees echter dat je weinig zal kunnen beginnen omdat het hen woord is tegen dat van jou en er nergens een officiele meting is gebeurt...

Tja en meestal geloven ze wel de dienders van de wet :(
Tsja, en dan te bedenken dat deze beëdigde ambtenaren een eigenbelang hebben gekregen met het prestatiecontract. Dus echt objectief is hun woord niet meer te noemen... :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan