Klote woute!! AAAH

dat vettige gevalletje onderaan al jouw posts is dat dan misschien een retorische vraag uit het boekje "alle feiten van 2004?" sja, atheneum is eigenlijk toch net niet en dat merk je wel aan mijn posts, of niet?
Kweet nie
full
misschien dat Bert.....of Henk d'r wat over kan zeggen :? ???
 
Eindelijk weer ff Mf kunnen kijken, schrok wel een beetje vaan aantal reacties, maar meer dan de helft slaat toch nergens op. Ik snap best dat er lui hier zijn die boos kunnen zijn dat ik zoiets zeg. Vooral over dat mjin ervaring met de polite niet echt rooskleurig te noemen is. Ik heb zelf vaker boetes gekregen, waarvan de meeste volkomen terecht waren.(zelfs nog eentje van 288 euro '( ) die waren in mijn ogen wel volkomen terecht ik ree gewoon te hard en dat was ok gewoon mijn schuld en ik heb ook met die agent er nog over gesproken en die zei nog tegen me dat als ik maar 20 ofzo te hard had gereden ik er met een waarschuwing vandoor kon. Hij ging ook nog mijn moto bekijken en vragen stellen. Vet coole kerel, maar sindsdien nooit meer eentje tegengekomen die je me "normaal" behandelt ( jah ik weet, over wat normaal precies inhoudt, valt te twisten). Mf is voor mij ook maar gewoon een uitlaatklep zoals voor velen onder ons. Misschien moet ik Baksteen maar eens een keertje tegenkomen om het imago bij mij van de plisie wat op te krikken. Toen mijn Aprilia af-1 50 gestolen was (jaja racertjes zaten me al vroeg in het bloed) had ik hem gezien en ik wist waar die woonde, maar de politie weigerde ernaartoe te gaan omdat het Vinkeslag was. Daar sta je dan met je mond vol tanden. MAAr als ik me genaaid voel dan ga ik ook inderdaad in de aanval, want moet je anders doen....het maar gewoon slikken?
Ik zal wel bezwaarschrift indienen (eerste keer) en maar kijken wat er uitkomt.

Thanks voor de vele (rare, en vaak niet te volgen) reacties :p


p.s soms lees ik wat ik zelf getyp heb en volg ik erinderdaad helemaaaaal niks meer van. Ligt volgen smij aan mijn enthousiasme O-)
 
Ow jah, als iemand hem toevallig voor te weinig heeft gekocht......
alvast een fotootje heb hem nog steeds in mijn mail-inbox staan.....10 hele dagen gehad.

Bijlage: Futura-5.jpg
 
jah dat was daarvoor, als ze dat nou hadden gedaan omdat MIJN af-1tje gejat was , al die lui een tik op de kop geven dan... :} :} :} :} :}
Maja had tenminste goeie smaak....(heb het nog steeds wel hoop ik :P )
 
Terug
Bovenaan Onderaan