**Lara**
MF veteraan
Karakter is belangrijker dan Posergehalte
[me]**Lara** vind hem niet lelijk, gelukkig verschillen smaken[/me]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Karakter is belangrijker dan Posergehalte
Was karakter niet een woord om te verhullen dat het eigenlijk een pokkeding is?Karakter is belangrijker dan Posergehalte
Was karakter niet een woord om te verhullen dat het eigenlijk een pokkeding is?
Door die vergeef ik je wat je geschreven hebt!Was karakter niet een woord om te verhullen dat het eigenlijk een pokkeding is?
Haha, je weet wie het zegtDoor die vergeef ik je wat je geschreven hebt!
Haha, je weet wie het zegt
Damn....You just did...
Damn....
Nogal een verschil, Guzzi/BMW.
Ik weet dat ze dat niet meer doen omdat ik gemiddeld 3/4/5 dagen pw op zo'n ding rij en altijd graag weet waar ik op rij
Het probleem "toendertijd" met die R kwam vooral als hij ergens neer moest worden gezet met de zwaailampen aan. Die dingen vreten stroom en na 10 minuten is de accu leeg, laten draaien dus. En dat was het grote probleem voor de R. Rijwindkoeling was er dus niet en dan zomers een uurtje stationair draaien deed ze niet veel goeds. Maar zoals al eerder omschreven, is grotere speling naar mijn idee daar niet echt een oplossing voor.Die grotere zuiger/cylinderspeling zuig ik niet uit mijn duim.
De dealer heeft mij dat in die tijd verteld. BMW had toen alleen maar boxers. De R/.... serie. En je hoeft niet aan de evenaar te wonen om die dingen flink heet te laten worden. Wat denk je als je stapvoets rijd, of je hebt er een zijspan aan gekoppeld hebt.
Een paar jaar heb ik met een I.R. temp. meter de temp gemeten van de buitenzijde van de cylinder van mijn R1100R. Deze was 115 graden celcius +/- 0,2 . Eigenlijk te warm naar mijn smaak, maar het blijft allemaal heel.
Gr,
Henk