KLPD rules!!!

Rearbear

Die hard MF'er
30 okt 2002
933
0
Deventer
Hallo luitjes,

vandaag hebben ze al mijn lof weer terug gekregen, ik zal de gebeurtenis eens vertellen.

Het begon gister allemaal toen ik tussen de file door reed van Apeldoorn naar Deventer en er een of andere ******* mij effetjes in een vrachtwagen trailer wou drukken met zijn dikke mercedes. En zo ging het nog even door met in eens vol de remmen in duiken mij de berm in diewen als ik er gewoon naast reed. Dus liet me maar even afzaken en ben toen achter hem stil gaan staan, mijn mobieltje gepakt en die lul maar eens aangeven. Terwijl ik ene vrouwlijke agente aan de telefoon had en de gegevens door gaf plus gebeurtenissen zij ze dat er iemand anders ook net aangiften had gedaan dat hij een motor rijder aan het lastig vallen was (ikke dus :P ). Maar goed alles door gegeven (hij kon ook lekker zien dat ik het deed :P ).

Nou kom ik die lul vandaag weer tegen en ja hoor weer het zelfde (en ja weer een vrachtwagen vabn dicht bij gezien :P )alleen dit keer ston er 3 of 4 auto's achter hem KLPD. Die heeft ons bijde even aan de kant gezet, daarna even een gesprek gehad met een van de 2 KLPDers en heb hem het even verteld. Hij ging het evne checken door middel van een telefoontje en hij knikte zo van oke :) . Daarna ging hij even met zijn colega overlegen die liep naar die lul toe en begon met schrijven, hoorde iets van een bedrag van 260 eurie. Die vent begon te schelden enzo, daarna de reden gehoord waarom hij het deed en dat was puur jalozie dat ik er tussen door reed :P . Maar goed die vent die doet het niet meer bij motor rijders dankzij de KLPD :}

Dus mijn lof naar deze KLPDers :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
full
 
hulde aan deze mannen. :} :} :}
dit kunnen ze dus ook inplaats an alleen die l*llige boetes geven.
ik wil graag meer van zulke acties zien van de klpd.
 
reed de klpd er per toeval achter of¿

en om toch nog ff te zijken waarom zijn jullie er gister niet ff bij de volgende afrit afgetrokken¿

maaruhm toch netjes *D
 
reed de klpd er per toeval achter of¿

en om toch nog ff te zijken waarom zijn jullie er gister niet ff bij de volgende afrit afgetrokken¿

maaruhm toch netjes *D
Puur toeval die KLPD.
En dat gaat nog al moeilijk als er geen afritten zijn :P
 
Als je hem weer een keer in de file tegenkomt, moet je even een MF-sticker op zijn auto plakken, of gewoon aanbieden namens motorend Nederland. Eigenlijk moet je dan Blik op de Weg ook nog even zijn kenteken doorgeven, hahaha.
 
Ik woon in Deventer, geef mij ff het kenteken door, voor het geval ik die zuurbal ook tegenkom...
Kan "per ongeluk" met mn stuur zijn spiegel aantikken al ie me de ruimte niet geeft...

Je hebt het trouwens goed opgelost zo, en de KLPD ook.

Groeten O-)
 
Ik woon in Deventer, geef mij ff het kenteken door, voor het geval ik die zuurbal ook tegenkom...
Kan "per ongeluk" met mn stuur zijn spiegel aantikken al ie me de ruimte niet geeft...

Je hebt het trouwens goed opgelost zo, en de KLPD ook.

Groeten O-)
lekker slim, lig je zelf op je plaat |( kan jenog voor de kosten opdraaien ook |(




goeie actie rearbear, hulde idd aan de KLPD (ach daar zijn ze ook voor)
 
Toppie! :}

Het valt ons de laatste tijd steeds meer op dat koekblikkers motorrijders steeds meer doelbewust hinderen (lees van de weg drukken) en met de file tegen de strepen gaan rijden om geen plek over te laten om er gedoogd tussen door te rijden.
Erik moest 2 weken geleden noodgedwongen over een verdrijvingsvlak en werd meteen aangehouden B|
Erik zei nog: "Ik werd van de weg gedrukt!"
"Meneer u lokt met uw rijgedrag dit soort reacties uit. U hoort zich aan de verkeersregels en aan geboden en verboden te houden."
Zit natuurlijk wel wat in (hij rijdt soms echt als een kamikaze piloot), maar daar zit je als motorrijdeer die in het nauw wordt gedreven niet echt op te wachten.
Gelukkig kreeg hij geen bekeuring voor de MF sticker (hij reed op mijn motor ;) )
Maar was wel meer dan 130 € kwijt B|
 
Volgden keer aangifte doen van poging tot moord danwel doodslag.
;)

Zo'n lullo brengt je bewust in gevaar, dat mag wat mij betreft wel zwaarder gestraft worden dan met 260 euro.

Had de KLPD niet z'n rijbewijs in kunnen nemen op basis van artikel 5 van de wegenverkeerswet ofzo? :S
W
 
:} KLPD en :} Rearbear, ik denk nie dak zo rustig zou blijven. Denk dak die beste man even aangesproken had op zijn gedrag (maar dan nie zo netjes vrees ik)
 
Lekker man!
Zou het helpen als de verkoop van koekblikken als Mercedes en BMW wordt verboden. Als je daarin kruipt, schijnt het dat je alle fatsoen ineens vergeet. Alzheimer koekblikken? :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan