KLR blok onder KLX te krijgen???

20 sep 2004
59
0
Oudenburg
Yo,kheb een vastloper gehad met men klx na zo'n 2 weken en ben nu al een eind op zoek naar een blok er voor maar ik vind geen klx250.. :( :( Nu s men vraag of het mogelijk is om een blok van een klr eronder te steken en wat het verschil juist is tssn die 2? Thx!! Greetz kawafreakske!!!

Bijlage: KLX250.JPG
 
Ik weet in ieder geval dat mijn klr250 rond de 20kw heeft, dus zo rond de 26/27 pk. Het klx-blok heeft als het goed is een stuk meer pk's. KLR is zeg maar de 'weg' versie en is een stuk tammer dan de KLX.
 
Je bent gek als je er een KLR blok gaat monteren. De KLR is tammer dan de KLX.
Welke onderdelen zijn er bij jouw KLX kapot? En ja ik las elders dat jouw blok is vastgelopen. Wat is er allemaal kapot mee? Reviseren is optie namelijk
 
Kun je geen KLX300R blok eronder gooien? Dan heb je gelijk wat meer power.
Maar ik zou eerst kijken wat er allemaal stuk is, en dan een berekening maken.
Als repareren goedkoper is dan een ander blok, moet je het natuurlijk doen.
Voor info zul je vast wel kawasaki nederland kunnen bellen.

Kijk eens op www.kawasaki.nl
 
Ik heb me namelijk al ZOT gezocht achter een KLX blok.. Ik zou zelf VEEL liever een klx blok onder steken maar die is onvindbaar.. :( ;( Er zou nogal veel schade aan zijn(nokkenas,join de coulasse enz..)dus ik denk niet dat vermaken een optie is allhoewel ik daar nu ook niet alles van weet..

Is een KX300L blok daar onder te krijgen zonder problemen??
Greetz !!!
 
Op die laatste staat bij de link van Roukema iig een klr 250 slopertje...wel een oudje (81)

Dat is een KL250, dat is een andere motor dan een KLR250. Ik had daar namelijk ook al gekeken ;) Het blok daarvan is heel anders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan