klusser gezocht regio Breda

4 okt 2004
63
0
Breda
Sinds enkele maanden rijd ik nu zeer trots op mijn cb 750 f2 uit 1979.
Nu heb ik niet echt verstand van motoren. ik probeer kleine problemen wel zelf op te lossen, maar soms snap ik er echt helemaal niks van.
Ik kan natuurlijk naar een motorzaak gaan, maar mijn ervaring is tot nu toe dat men daar erg onvriendelijk doet als ze mijn fiets zien uit 1979...
tevens is de motorzaak niet echt goedkoop.

Ik zoek een sleutelaar in breda e.o. die mij kan en wil helpen, die mij het 1 en ander uit wil leggen en zo....
Hier op het forum kan ik wel mijn vragen stellen, maar kan ik het niet visueel maken. niemand kan het me voordoen....

is er een hondafreak in de buurt ?????

ik hoor er graag van !

arjen :}

full


full


 
Hoihoi,

Ik heb een hele goeie tip voor je: www.motorcycleworkshop.nl
Tis bij je in de buurt (Etten-leur)en je kunt echt veel van die gasten leren! Tevens kun je er terecht voor goedkope (en tweedehands) onderdelen, veel sleutelplezier, koffie met geouwehoer over motors, en kom je er niet aan uit: vraag het Willem!

Succes!
 
Menkel Motoren in Bergen op Zoom doen bijna alleen maar oude honda's.
willen je best wel uitleg geven hoe je iets moet vervangen, ze hebben ook veel onderdelen enz
daar laten doen is ook niet zo duur trouwens
 
Ja, die in Bergen op Zoom hoor ik ook goeie verhalen over, maar dat blijft natuurlijk een motorzaak ...
Het idee achter de motorcycleworkshop was altijd dat je het zelf deed, met een meekijkend oog over je schouder van de vakman. Ik, en velen met mij hebben daar hun "sleutelangst" overwonnen. In het begin was ik altijd bang dat ik meer kapot zou maken, als ik zelf weer zou kunnen repareren. Daar moet je gewoon doorheen, en als er dan iemand die er echt verstand van heeft over je schouder meekijkt is dat wel zo prettig.

Ga gewoon eens kijken op zaterdagen tussen 10 en 17 uur. Je bent er niks verplicht ... en de koffie is lekker!

Groeten

Edit: Nogmaals je kunt er voor tweedehands onderdelen ook goed terecht hoor!!!
 
Menkel ken ik inmiddels,

prima zaak, die hebben idd veel onderdelen en zijn erg vriendelijk,
maar het zit niet echt heel dichtbij, ik rij er niet zo effe heen voor een paar vragen...

iemand in Breda zou een stuk makkelijker zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan