KLX 250 (2010)

flemme

Rookie
2 mei 2011
5
0
België
Hoi beste lotgenoten,

'k Ben op jullie forum terecht gekomen tijdens mijn zoektocht naar info. 'k ben de trotse bezitter van een KLX 250 (model 2010) met brandstofinjectie.
Nu een beetje meer power zou mogen, deed reeds 5500 km met het beestje, hierbij genietende van elke kilometer.
Via Thai forums vernam ik enkele zaken. De ontkoppeling van de kilometertellerkabel (witte fiche onder voorlicht) gaf me meteen een nieuwe motor, einde electronische beperking en full power van 1 ste tot 6de versnelling. Wat een verschil!
Nu, we wonen in het van de "nestkastjes", zijnde België, en zonder odometer zal het genieten maar van korte duur zijn vrees ik (flits!!!!!), doe alleen wegverkeer met de motorfiets, ben er zuinig op.
We besloten de "Stratosa" methode toe te passen, enkele van jullie deden dit reeds las ik op huidig forum.
De werkwijze ben ik echter nog niet volledig meester, het lichtgroene kabeltje uitgaande aan de ECU, aldaar af te knippen en te verlengen, vond ik meteen.
De witte fiche onder het zadel en boven het achterspatbord vond ik ook meteen.
De (nieuw verlengde) lichtgroene kabel dient in de betreffende witte fiche aangesloten (bijgevoegd) te worden bij de rood/zwarte kabel..... Bij nazicht blijken er bij mij in de witte fiche 2 rood/zwarte kabeltjes te steken.
Een in het midden met ernaast links/rechts ook nog eentje (op totaal van 6 kabeltjes in de fiche, 2 rijen van 3 inputs).
De foto's op Thai forum doen me vermoeden dat het de buitenste rood/zwarte kabel van de witte fiche betreft, de foto's zijn me jammer genoeg te onduidelijk.
Wie deed het me voor en kan me de exacte werkwijze uitleggen???? 'k Zou je zeer erkentelijk zijn.......
Welk effect geeft het, zijn er te verwachten probs???????? Wie o wie helpt me "uit den node". Graag reactie....
Grtz Koen (PM koenensandra@hotmail.com)
 
Terug
Bovenaan Onderaan