KLX 650 R

NUx!

Die hard MF'er
3 nov 2001
348
0
België
Weet er iemand welke benzine ik daar moet indoen.
Ben dat vergeten vragen aan de vorige eigenaar...
 
Waar ga je met zo\'n crosser naartoe eigenlijk?
Echt crosscircuit of gewoon wat door de bossen raggen?
 
Waar ga je met zo\'n crosser naartoe eigenlijk?
Echt crosscircuit of gewoon wat door de bossen raggen?

Signature nog niet gelezen :) ?
Het is geen crosser meer... })
sm.jpg


Voila...
 
Qua gewicht en dergelijke is het inderdaad speelgoed.
Maar van kracht is het dat het toch niet...
Ben er echt tevreden van, alleen moet ik nog wat zoeken en ervaring opdoen. Want da starten is toch eigenlijk niet altijd even simpel. |(
Dus als iemand wat tips heeft voor nen kickstarter, laat maar komen.
Vergelijken met mijn gsxr kan ik eigenlijk niet. Zijn 2 verschillende types. Maar om de winter te blijven doorrijden (dus ook als het sneewt), lijkt deze het meest geschikt.
Volgende week ga ik beginnen om wat wheelies te trekken en wat dieper in de bochten te gaan.
 
Gewoon Euro 95 tanken, is goed zat. Pleur ik ook in m\'n enduro. Superplus kost alleen maar meer geld. Heeft zo\'n KLX niet een decompressie hendeltje zodat je \'m makkelijk kan kickstarten?
 
Gewoon Euro 95 tanken, is goed zat. Pleur ik ook in m\'n enduro. Superplus kost alleen maar meer geld. Heeft zo\'n KLX niet een decompressie hendeltje zodat je \'m makkelijk kan kickstarten?
Heb daar al eens van gehoord, maar ik moet er nog eens deftig naar kijken. Enig idee waar ik dat moet zoeken?
 
Qua gewicht en dergelijke is het inderdaad speelgoed.
Maar van kracht is het dat het toch niet...
je bedoeld dat ie niet veel vermogen heeft?

Ben er echt tevreden van, alleen moet ik nog wat zoeken en ervaring opdoen. Want da starten is toch eigenlijk niet altijd even simpel.
kwestie van techniek
je kan natuurlijk gaan zoeken naar de perfecte positie van de zuiger, je kan ook redelijk bruusk doortrappen, en dan gaat ie ook wel aan.
NOOIT te voorzichtig trappen, dan zou je wel eens terugslag kunnen krijgen.
Wat bij mijn motor goed helpt is VOOR de trap mijn voet iets van de kickstarter optillen waardoor je aanvangsnelheid en ook je hele trapsnelheid veel hoger ligt.... en dan wil ie wel
 
Op maandag 14 januari 2002 15:09 schreef GuZ het volgende:je bedoeld dat ie niet veel vermogen heeft?
Nee, dat niet. Ik weet ook wel dat hij niet zoveel vermogen heeft als mijnen gsxr. En hij heeft ook minder trekkracht (in getallen), maar hij trekt toch beter :)
Daarom heb ik hem ook gekocht.
 
Nee, dat niet. Ik weet ook wel dat hij niet zoveel vermogen heeft als mijnen gsxr. En hij heeft ook minder trekkracht (in getallen), maar hij trekt toch beter :)
Daarom heb ik hem ook gekocht.

Appels en peren :) Het gewicht van de GSXR en de KLXR liggen ook anders :) Dus misschien heeft ie wel meer vermogen. 650cc is zo\'n beetje de hoogste klasse bij de offroadjes hoor. Ok, je hebt van die BMWtjes met 1000cc, maar zo\'n enduro/sm-klasse bedoel ik dan. Vermogen ZAT :)
 
Appels en peren :) Het gewicht van de GSXR en de KLXR liggen ook anders :) Dus misschien heeft ie wel meer vermogen. 650cc is zo\'n beetje de hoogste klasse bij de offroadjes hoor. Ok, je hebt van die BMWtjes met 1000cc, maar zo\'n enduro/sm-klasse bedoel ik dan. Vermogen ZAT :)
Ik had het eigenlijk over de cijfers...
Is wel grappig hoe je erover praat...met uw tjes...:p
 
Ik had het eigenlijk over de cijfers...
Is wel grappig hoe je erover praat...met uw tjes...:p

Grappig he. OK, qua cijfers ben ik ook achteruit gegaan met m\'n vorige motor, maar qua vermogen echt niet. Maar die KLX is een mooie fiets. Zal je vast wel veel lol aan beleven, helemaal met die SM wielen/banden eronder.
 
Ben toch ff aan het twijfelen of ik dat icoontje ga veranderen.
Vind die SM wel super, maar dienen streetfighter zou ik toch ook zeeeeeeeeer graag bouwen.
Zal voor volgend jaar zijn denk ik.
 
weet ik alles van ;)
kejenagaan als je es op een KTM zit.... zit nog meer fut in...
En is die KTM eigenlijk wel betrouwbaar om elke dag mee op de baan te zijn?
Was eigenlijk van plan nen Husqie te kopen, maar er hebben me dat veel afgeraden.
Zocht dus naar nen meer betrouwbaardere moto.
Denk die gevonden te hebben.
 
En is die KTM eigenlijk wel betrouwbaar om elke dag mee op de baan te zijn?
Was eigenlijk van plan nen Husqie te kopen, maar er hebben me dat veel afgeraden.
Zocht dus naar nen meer betrouwbaardere moto.
Denk die gevonden te hebben.

Welke motor is niet betrouwbaar om mee op de weg te gaan? Volgens mij alleen de motoren die zowat uit elkaar lazeren van slecht onderhoud. Het ligt er maar net aan hoe je met een motor omgaat, mijn enduro van 1987 is toch ook superbetrouwbaar? En toch zo oud!
 
Welke motor is niet betrouwbaar om mee op de weg te gaan? Volgens mij alleen de motoren die zowat uit elkaar lazeren van slecht onderhoud. Het ligt er maar net aan hoe je met een motor omgaat, mijn enduro van 1987 is toch ook superbetrouwbaar? En toch zo oud!
Een Honda XR kan je niet vergelijken met een Husky of een KTM. Niet appelen met peren vergelijken.
 
Een Honda XR kan je niet vergelijken met een Husky of een KTM. Niet appelen met peren vergelijken.
Dat vind ik ook.
Heb eens gebeld naar nen handelaar ivm nen husqy met de vraag of die fiets wel betrouwbaar genoeg is. \"Ja, als ge hem onderhoud zoals ik het zeg en af en toe eens alles vastdraaid, geeft dat geen probleem...\"
En onderhoud zoals hij het zei is om de 1000 km verse olie, oliefilter uitkuisen, ...
Nen collega op mijn werk zei dat ook. Hij en zijn maat hebben nen crosser gekocht.
Terwijl zijn maat aan het crossen was, zat hij aan zijn machine te werken...
Niet echt schitterend vind ik dat...
En idd, die machine van u, dienen Xr250 van 87, das idd oud, maar daarom nog niet versleten he. Dat is omdat het nen jap is...Die staan veel verder met alles.
Heb trouwens ook nog nen oude honda gehad: nen vf400f van 85. Deed daar 30.000 km mee in het jaar *D
 
Dat vind ik ook.
Heb eens gebeld naar nen handelaar ivm nen husqy met de vraag of die fiets wel betrouwbaar genoeg is. \"Ja, als ge hem onderhoud zoals ik het zeg en af en toe eens alles vastdraaid, geeft dat geen probleem...\"
En onderhoud zoals hij het zei is om de 1000 km verse olie, oliefilter uitkuisen, ...
Nen collega op mijn werk zei dat ook. Hij en zijn maat hebben nen crosser gekocht.
Terwijl zijn maat aan het crossen was, zat hij aan zijn machine te werken...
Niet echt schitterend vind ik dat...
En idd, die machine van u, dienen Xr250 van 87, das idd oud, maar daarom nog niet versleten he. Dat is omdat het nen jap is...Die staan veel verder met alles.
Heb trouwens ook nog nen oude honda gehad: nen vf400f van 85. Deed daar 30.000 km mee in het jaar *D

Om de 1000km verversen? das wel erg snel zeg.
Naja Husqvarna, het zijn ook naaimachines he.
Wat betreft japans-spul : Perfect. Mijn auto en motor zijn Japans. Mijn volgende motor wordt uiteraard weer een Japanner :}
 
nou staan klx-en niet bekend om hun goede startgedrag als ze warm zyn hoor!
de 1e modellen kunnen ook erg warm worden en kunnen koppelings problemen hebben
die @#$CV-carb helpt ook niet echt mee;blyft aanmodderen voor verschillende temperaturen ed..daarom hebben die KTM's ed ook een schuifcarb..
verder goed op de decompressor letten, is zwak punt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan