Hallo,
Ik zou graag een klx 250 willen kopen (van kawasaki)
Hij heeft 0,17 kw/kg en 18 kw in totaal.
Nu dacht ik dus dat het een lichte fiets is, maar het is een zware motorfiets door de kw/kg regel (max 0,16/kg)
Dat wordt dus begrenzen en een testbank mocht ik hem kopen.
Hoe kan ik dit het goedkoopste en 'legaal' doen? heb niet zo veel geld helaas.
Een prop/plaatje in de uitlaat, of een langere gasschuif zat ik aan te denken.
Ik zag op internet die 25kw setjes maar die kosten 150 euro.. dat vind ik een beetje onzin voor een paar ringetjes.
Maakt het dus uit op wat voor manier je hem begrensd, moet dat perse door de dealer of met zo'n speciale kit? Of kan ik ook gewoon naar een zaak gaan, een prop in de uitlaat zetten en een testrun laten maken die de verzekering goed keurt?
mvg, Stuart
Ik zou graag een klx 250 willen kopen (van kawasaki)
Hij heeft 0,17 kw/kg en 18 kw in totaal.
Nu dacht ik dus dat het een lichte fiets is, maar het is een zware motorfiets door de kw/kg regel (max 0,16/kg)
Dat wordt dus begrenzen en een testbank mocht ik hem kopen.
Hoe kan ik dit het goedkoopste en 'legaal' doen? heb niet zo veel geld helaas.
Een prop/plaatje in de uitlaat, of een langere gasschuif zat ik aan te denken.
Ik zag op internet die 25kw setjes maar die kosten 150 euro.. dat vind ik een beetje onzin voor een paar ringetjes.
Maakt het dus uit op wat voor manier je hem begrensd, moet dat perse door de dealer of met zo'n speciale kit? Of kan ik ook gewoon naar een zaak gaan, een prop in de uitlaat zetten en een testrun laten maken die de verzekering goed keurt?
mvg, Stuart
Laatst bewerkt: