klx650 topic

Ga die van mij aankomende winter uit elkaar halen. Wil het frame opnieuw laten poedercoaten en de achterbrug, beide in zwart. Jullie nog plannen?

Ik ben op het moment niet thuis dus kan geen blik op me klx werken maar wij hebben geen holle assen toch? Wil er sliders opzetten mocht ik een keer gaan glijden, en volgens een amerikaan op advrider.com was dat geen probleem omdat we holle assen hebben.
 
Laatst bewerkt:
Klx650C heeft een holle vooras en links zit aan het uiteinde M8 binnenin 230-235 lang rechts is wijder meen 10 mm.

Achteras C hol met 12 mm gat
 
Ga die van mij aankomende winter uit elkaar halen. Wil het frame opnieuw laten poedercoaten en de achterbrug, beide in zwart. Jullie nog plannen?

Ik ben op het moment niet thuis dus kan geen blik op me klx werken maar wij hebben geen holle assen toch? Wil er sliders opzetten mocht ik een keer gaan glijden, en volgens een amerikaan op advrider.com was dat geen probleem omdat we holle assen hebben.

Wat wil je precies beschermen met die sliders ?

Naar mijn idee zullen die op een KLX weinig beschermen, t is geen sportfiets waar gelijk alles vanaf spat :P

Poedercoaten. Best een aardig idee...aangezien bij ons ook 1 KLX volledig uit elkaar ligt en t frame als helemaal kaal is.
 
Ik heb een R, net ff gekeken..vooras massief achter wel hol. Heb voor zo'n mooi moto master remklauw en denk dat die wel geraakt word. Hoop hiermee ook de achterbrug meer te ontzien. Heb er nu alleen van die beugels bij de handvatten opzitten maar denk in combinatie met die sliders helemaal nikste beschadigen...althans dat is de bedoeling :+
 
Lieve Oma, ik kom even inbreken.

Ik kom ze niet tegen op het net, maar waar zou een KLX650R ongeveer voor gaan tweedehands? Heb sinds kort een XR600 (komend van een KLR Tengai) maar mis de mooie kleuren van de Kawa. Groen blijft m'n lievelingskleur :9~ O-)

650c's zijn wel te vinden, maar ik wil écht een R hebben :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan