Zit een kickstater op, die heeft de C niet. Het is een R dus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
blok is orgineel van deze fiets.
op kenteken enz staat dat het een klx 650c is maar als het een R is vind ik het ook best.
Niet als dit klopt
de vorige eigenaar is de 2e eigenaar van de motor.
de eerste eigenaar was zn schoonbroer/schoonvader ofzo.
hij weet niet beter dan dat dit blok er bij hoort
Of het een C of R op het kenteken is, is het belangrijkste dat tussen deze twee verschil zit in het frame, de ophangpunten en natuurlijk het framenummer. wat specifiek is.
Frame is bepalend, niet wat er nu in hangt.
[afbeelding]
Bij de keuze van C t.o.v. R, mis je ook nog eens 2 decibel. Bij controle.
Het is een 96er R versie volgens het framenummer. Ik ben diegene die gaat proberen er iets van te maken.......
Het is een 96er R versie volgens het framenummer. Ik ben diegene die gaat proberen er iets van te maken.......
Goedemiddag,
Sinds 2 weken in het bezit van een klx 650R omgebouwd tot SM. Probleem alleen is dat die niet wil starten terwijl die bij de motorzaak nog met 2 trappen liep.
Carburateur heb ik laten reinigen, benzine krijgt die. Vonk geeft die ook, heb dit getest met een bobine tester en bougie zelf vonkt ook.
Gaf met aantrappen 1 keer een klap. Van de week met aanslepen liep die wel.
Wie o wie weet wat ik nog meer moet checken?
Dankje!
Haha.
Het was niet ik die de trappen daar gaf. Maar bij mij thuis hebben nu 4 verschillende mensen getrapt en geen van alle met succes.
Man vertelde me wel dat je ervoor moet zorgen dat de zuiger op ze hoogste punt zit wanneer je aantrapt.
Gaf net wel een plof met proberen dus moet eigenlijk gewoon werken?
En motorlaarzen/stevige schoenen aan bij het aantrappen! Geen gympies oid. Kan link zijn.
Stationair te arm, hoe heb je dat geconstateerd.?
Vertel het verhaal ervoor wat heb je gedaan.
4 man getrapt, wie heeft bij het trappen aan de gashandle gedraaid.
wel niet met choke?
Daar ligt vaak de oorzaak.
Stond de kraan nog open, heb je hem met volle vlotterbak weggezet.
Op de zijstandaard.
Kraan dicht, gooi de vlotterbak eens leeg en trap hem droog tot de motor een kick geeft.
Moment van ontbranding. Is brandbaar gasmengsel.
Kraan open, choke open, geen gas en trappen.