KLX650a op marktplaats

zonnet

Rookie
29 sep 2009
3
0
Heren,

Ik ben stefan uit den bosch, nieuw op dit forum en vraag graag om wat advies.

Ik heb een flink verbouwde KLX650 supermotard op marktplaats gespot. http://link.marktplaats.nl/281602037
Wat vinden jullie hiervan en wat mag zoiets kosten volgens jullie. Fiets is uit 1994.

Ik verneem graag jullie reacties.

Groet,
Stefan
 
Ziet er heel gaaf uit, maar ik zie nergens een jaartal (behalve jouw post hier) op MP staan en ook geen kilometerstand. Ik vind het een gave supermotard, maar je kan geen oordeel ergens over doen mits je hem nog niet van dichtbij gezien hebt en bereden hebt.

Ik denk dat het trouwens een erg prijzig fietsje zal zijn, gezien de onderdelen ;) hoeveel kan ik echt niet zeggen, maar zeker niet onder de 3000 euro lijkt me

Het lijkt er trouwens wel op dat het een stuntmotor is of was, als je het filmpje bekijkt :P moet je ook maar net willen :')
 
Laatst bewerkt:
Ziet er heel gaaf uit, maar ik zie nergens een jaartal (behalve jouw post hier) op MP staan en ook geen kilometerstand. Ik vind het een gave supermotard, maar je kan geen oordeel ergens over doen mits je hem nog niet van dichtbij gezien hebt en bereden hebt.

Ik denk dat het trouwens een erg prijzig fietsje zal zijn, gezien de onderdelen ;) hoeveel kan ik echt niet zeggen, maar zeker niet onder de 3000 euro lijkt me

Het lijkt er trouwens wel op dat het een stuntmotor is of was, als je het filmpje bekijkt :P moet je ook maar net willen :')
Motor in het filmpje is een compleet andere bike en zo te zien uit griekenland.
Die in t filmpje heeft dubbele waves voorop, spaakvelgen en nog meer leuke dure dingetjes wat niet op de MP bike zit.
 
Wat mij tegen houd is eigenlijk het bouwjaar. Heb ook een Honda xr650r zien staan van bj 2000. Daar vragen ze 3400 voor....
???

Thnx
 
Wat mij tegen houd is eigenlijk het bouwjaar. Heb ook een Honda xr650r zien staan van bj 2000. Daar vragen ze 3400 voor....
???

Thnx
Ik zou eerder voor de XR gaan (gewoon de LC versie toch?). Mooie betrouwbare motoren en belachelijk waardevast ook nog eens.
 
Liquid Cooled, watergekoeld. De XR650R is watergekoeld.

Daar tegenover de XR650L :X

Hele leuke fietsen denk ik! Maarja, die KLX is ook leuk.
 
Dat dus, was de naam van de AC versie kwijt ;)

Ik begrijp je twijfel overigens, die KLX ziet er wel erg strak uit maar....
Stuk ouder, wie weet hoeveel het blok op zijn donder heeft gehad in de jaren
Budget wielen
superstijve en zware achterbrug wat de rijeigenschappen misschien niet goed doet (komt volgens mij uit een RSV mille of appie RS250)
 
Terug
Bovenaan Onderaan