Km. Stand aanpassen Ktm superduke 990

JT1000

Rookie
19 mei 2019
18
4
Hoi allemaal

Ik rij nu al een tijd op een superduke 990 uit 2007. Nu is recent mijn kilometer teller kapot gegaan(was al tijdje vocht eronder na rit in de regen en plots werkte de teller helemaal niet meer). Bij Boonstra heb ik een andere tellerunit gekocht en deze erop gezet. Alleen nu het volgende probleem, de tellerstand van die van Boonstra is te laag dus klopt het mapje met onderhoud documenten niet meer met de km standen erin en ik wil de motor ook gaan verkopen na de zomer dus dan wil ik ook netjes de originele tellerstand erop hebben zodat alles klopt met de onderhoud rekeningen. De “nieuwe” teller staat nu op 35k, de echt stand is rond de 48k. Iemand hier die tips of trics heeft of een adres waar dit aangepast kan worden? Mag eventueel ook in een prive bericht zodat niet iemand met slechte bedoelingen het ziet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loki
Carmo,
Sleutelcodes & kilometerstand
Is reparatie van uw dashboard niet mogelijk of heeft u al een tweedehands (of nieuw) dashboard aangeschaft dan zijn wij in staat om de kilometerstand, en indien van toepassing ook de sleutelcodes, van uw originele dashboard in het tweedehands of nieuw dashboard te programmeren, zelfs als de printplaat gebroken is.
Hiervoor hebben wij uw defecte originele dashboard en uw tweedehandse of nieuw dashboard nodig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan