km stand gsx 750 rw

Kees C

Rookie
12 jan 2003
25
0
Dronten
Hallo gsx r kenners,

Mijn gsx 750 rw '93 heeft nu een km stand van 55000 bereikt en gebruikt ca 1 ltr olie op 5000 km. Is dit sowieso veel en hoeveel kan een gsxr lopen zonder al te ingrijpende reparaties?
 
Hallo gsx r kenners,

Mijn gsx 750 rw '93 heeft nu een km stand van 55000 bereikt en gebruikt ca 1 ltr olie op 5000 km. Is dit sowieso veel en hoeveel kan een gsxr lopen zonder al te ingrijpende reparaties?

hoe is hier iets zinnigs over te vertellen??

je weet niet hoe er met de fiets gereden is en hoe hij onderhouden is dus weet je ook niet of er echt iets aan komt te zitten (overigens kun je niet in het blok kijken)

maar 1 liter op 5000km is helemaal niets apparts
Als het nou onder de 1 liter op 1000km komt moet je jezelf iets gaan afvragen.

ps. lees de moto 73 maar eens
Daar hebben ze nu een artikel waarbij naar motoren gekeken wordt met een hoge km stand (toevallig bij de motorzaak waar ik vaak kom)
Motoren kunnen toch echt gemakkelijk meer als 55.000 km verdragen. (al raak je ze niet zo snel kwijt als je ze weer wilt verkopen)
 
Niks mis met olieverbruik en km-stand, is idd alleen een beetje rot als je er weer vanaf wilt. Mijn big-end kwam trouwens naar buiten met 62.000 km op de klok, maar er zit weer een vers blokkie in, en rijdt weer perfect
 
Terug
Bovenaan Onderaan