KM-stand terugdraaien

RPM_Performance

MF veteraan
11 jul 2010
2.063
0
Geraardsbergen
Hallo

Ik heb me vorige week een Honda SP-1 aangeschaft via een vriend van mij.
Nu is het zo dat de toerenteller stopt bij 5500 toeren, alles daarboven is dus niet zichtbaar.
Via marktplaats heb ik een andere originele cockpit gekocht, maar die heeft ongeveer 9000 km meer op de teller staan.
Kan een digitale teruggedraaid worden?
 
Gewoon foto's maken (desnoods met de krant van vandaag erbij) als documentatie dat er een andere teller ingezet is en de werkelijke stand dus ... km lager is dan de nieuwe teller aangeeft.
 
Ik heb een XYZ 789 met 68.000 km op de klok kapotte teller, nu wil ik die terugdraaien heb ik een nieuwe gevonden, hoe kan ik die op een lagere de juiste stand zetten?


O-)


[me="Dutch"]blijft daarom voorstander van documenteren en stand laten zoals ie is.[/me]
 
Laatst bewerkt:
Bij veel (niet alle) dealers kan eenmalig de KM stand worden ingebracht bij vervanging door een nieuwe teller.

In dit geval gewoon samen met je oude teller naar een geschikt bedrijf gaan.
Dan kunnen ze zelf ook zien dat het niet om fraude gaat en zal ook een gerenommeerd bedrijf je ongetwijfeld van dienst willen zijn.
 
Ik heb een XYZ 789 met 68.000 km op de klok kapotte teller, nu wil ik die terugdraaien heb ik een nieuwe gevonden, hoe kan ik die op een lagere de juiste stand zetten?


O-)


[me="Dutch"]blijft daarom voorstander van documenteren en stand laten zoals ie is.[/me]


Bij mijn oude soes slaat de teller bij 100.000 op tilt en werkt deze niet meer.
Je zal hem dan naar 0 moeten laten zetten, op de achtergrond blijft deze blijkbaar wel doortellen, maar zowel je totaalteller als de trip-tellers werken niet meer

Wil hem dan gerust laten zoals die is, maar erg veel heb je er niet aan :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan