Km-teller werkt niet -> Te maken met Yoshi kabelboom/ecu?

Scarrrr

765
1 okt 2008
36.907
462
Ik heb een GSXR600 K5 racer gekocht, echter de km-teller werkt niet. Geen probleem op het circuit, maar ik wil wel graag bijhouden hoeveel km's het blok maakt.

Nu is mij verteld dat vanwege de Yoshi kabelboom en ECU de km-teller niet aangesloten is/niet kan werken.

Klopt dit? Zo ja, hoe is dit te omzeilen? Zo nee, waar begin ik met zoeken naar de aansluiting?

Bedankt.
 
dat kan kloppen, ik heb een YEC kabelboom op mijn R6 en ipv snelheid geeft ie temp aan. Deze is wel aan te passen als je de kabelboom aan de laptop aansluiten, denk ik toch. misschien ook met de yoshimura kabelboom
 
dat kan kloppen, ik heb een YEC kabelboom op mijn R6 en ipv snelheid geeft ie temp aan. Deze is wel aan te passen als je de kabelboom aan de laptop aansluiten, denk ik toch. misschien ook met de yoshimura kabelboom

Hmm, zou ik even moeten onderzoeken, maar ben bang dat dat het niet is.
Hij geef bij snelheid nl. 0kph aan.. ipv dat het gewoon blanco is.

bedankt
 
Ik heb een HRC module en bij mij werkt de snelheids/km-teller ook niet..........en dus ook geen totaalstand van gereden km's.

Ik hou het meestal bij, door gereden ronde's x km's te vermenigvuldigen.
 
Ik heb een HRC module en bij mij werkt de snelheids/km-teller ook niet..........en dus ook geen totaalstand van gereden km's.

Ik hou het meestal bij, door gereden ronde's x km's te vermenigvuldigen.

Dat is inderdaad een optie. Maar ik heb (nog) geen laptimer en niet bij elke organisatie krijg je een volledige uitdraai van je ronden/tijden.
 
fietstellertje kost geen drol. Even googelen welke geschikt zijn voor op de brommert.
 
Dat is inderdaad een optie. Maar ik heb (nog) geen laptimer en niet bij elke organisatie krijg je een volledige uitdraai van je ronden/tijden.
Een gele Aim laptimer heb je al voor rond de 100,-
GPS laptimer kan ook, maar die zijn een stuk duurder.
 
Een gele Aim laptimer heb je al voor rond de 100,-
GPS laptimer kan ook, maar die zijn een stuk duurder.

Ben een beetje aan het rondkijken :Y

Morgen ook maar even Hoegee bellen voor wat meer info wbt de kabelboom etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan