km teller

frank59

Rookie
5 sep 2010
2
0
boxtel
Goedemorgen, ik heb een suzuki gsxf 750 2002, waarvan de kmteller op 99999 staat hij gaat dan niet meer verder, ook de dagteller werkt dan niet meer hij kan dus niet meer dan 100.000 km tellen. maar hij begint ook weer niet op nul. moet ik nu een nieuwe teller kopen of kan dit gemaakt worden.

ben benieuwd, alvast bedankt

Frank
 
das ook apart....

alles kan overigens gemaakt worden, een kant en klare howto is er helaas denk ik niet.
laast nog een tellerbak van een xj opengepeuterd, wellicht kan je met wat priegelwerk de teller "terugzetten" naar 0
 
over dit type heeft ook een heel stuk gestaan in het blad Motor als ik me niet vergis.

Die persoon in het blad had dit voorgelegd bij de importeur en die had, vanwege de hoge km-stand een bepaalde regeling getroffen.

De conclusie was in ieder geval dat je een nieuwe teller aan dient te schaffen als je er prijs op stelt dat ie doortelt
 
Bedankt, jongens voor de reacties. Ja klopt, we hebben samen veel gereden. Maar hij loopt nog als 'n trein en zit me gegoten. Het is gewoon irritant, maar dankzij de tip heb ik de km dokter gebeld. kan van de week langkomen in beverwijk. ( is weer gelijk 'n mooi ritje ) Thanks.
 
Terug
Bovenaan Onderaan