KMstand 1/1/2018 - 31/12/2018

Frazer

Happy Misfit
Donateur
4 apr 2007
10.650
16.213
Koog aan de Zaan
Tja weer niet genoteerd in jan. Maar op de huidige GSA staat sinds 31-03-2017 45.450 km. Ik rij dit jaar niet meer. Wat minder dan andere jaren dus want ik kocht vorig jaar een auto i.p.v. de woon-werk motor. Daarmee reed ik dit jaar 28 k km
 
TRX1: 88.733 - 68.092 = 20.641 (woon-werk, 't meest in jaren)
TRX2: 40.884 - 39.995 = 889 (uitsluitend circuit)
SZR1: 5.732 - 4.279 = 1.453 (inmiddels gesloopt)
SZR2: 26.209 - 25.212 = 997 (aangeschaft in juli)

Totaal 23.908 km in 2018. :)
 
Dit jaar gestart op 103.900, de teller staat nu op 119.332. Krap 15.500 km gereden dit jaar, dus.
 
Ik heb de cb niet lang voor de vakantie gekocht dus even opzoeken wat de stand was toen ik hem ophaalde.
Het gaat niet veel zijn, we zijn tenslotte vakantie/ mooiweer -rijders.

26893 was de stand bij ophalen.
 
Laatst bewerkt:
ooops. dubbelpost.
km stand komt morgenavond wel,
eerst nog even rijden.
 
Laatst bewerkt:
Standen 30/12/2018:

Triumph Street Triple RX (2013): 9862 - 8354 = 1508 km
KTM 1290 Super Duke GT (2017): 18216 - 10510 = 7702 km
Yamaha FJR 1300 A (2016): 37898 - 27454 = 10444 km (omgeruild juli 2018, zie volgende)
BMW K 1600 GT (2017): 20394 - 1791 = 18603 km

Kortom, 38261 km dit jaar. Lekker gereden, maar nu ben ik er klaar mee voor dit jaar en ga ik gezellig oliebollen in m'n hoofd stoppen.
 
Laatst bewerkt:
Honda Hawk GT: circa 1.000km (in mei verkocht)
Yamaha TDM 850: circa 4.000km (in maart gekocht en in augustus verkocht)
Honda NX250: circa 2.500km (in juni gekocht en in oktober verkocht)
Honda TransAlp 600: precies 4.581km (begin augustus gekocht)
Yamaha WR250R: precies 193km (eind november gekocht)

Samen: 12.274km.

Voornamelijk fun kilometers met wat korte ww ritten erbij, hadden er meer kunnen zijn gezien ik bij zowel TDM als TransAlp na een tijdje een meh gevoel had/heb.
Kans zit er dus in dat ik volgend jaar weer een andere motor heb die mij hopelijk meer plezier geeft.. O-)
 
Diversion: 172.710 - 148.710 = 24.000
Tenere: 74.890 - 61.886 = 13.004

Totaal 2017: 37.004

Diversion: 191.646 - 172.710 = 18.936
Tenere: 88.840 - 74.890 = 13.950

Totaal 2018: 32.886

En dan nog ongeveer 4.000 op een leenmotor, maar daar weet ik de exacte standen niet van dus die laat ik er maar buiten.
 
Mijn deauville is vertrokken met ongeveer 118.000 en de TRX staat nu op iets van 73.000.
Denk dat ik amper 5.000 heb gereden op de motor. Ongeveer 1/6e van voorgaande jaren... denk niet dat het er voorlopig meer gaan worden...
 
TRX1: 88.733 - 68.092 = 20.641 (woon-werk, 't meest in jaren)
TRX2: 40.884 - 39.995 = 889 (uitsluitend circuit)
SZR1: 5.732 - 4.279 = 1.453 (inmiddels gesloopt)
SZR2: 26.209 - 25.212 = 997 (aangeschaft in juli)

Totaal 23.908 km in 2018. :)

Heb jij het hele jaar achteruit gereden?
;)
 
zo, motoren (jaaah, ff 2) geparkeerd, ff standen bijwerken.

Zoals sommigen weten is mijn blok (of eigenlijk, de versnellingsbak) vastgelopen. Garantiegedoe, want 100.000m in 18 maanden was 20K over de garantielimiet..je verzint het niet!), en dus heb ik twee maanden en een mooie expeditie op een RT (zo'n patserboxer) mogen maken. Boxer is trouwens heel goed bevallen: het went, en het rijdt ook Fantastisch. ik zet tzt wel weer iet in het patser tourmotor-RT topic

Trouwens: Alle Lof voor Motor-Houtrust, die me de vervangmotor verhuurden. De eigen (belgische) dealer was minder genereus...
ik ga de RT een dezer dagen terugbrengen naar houtrust,
maar eerst nog even het vertrouwen in de eigen F800GT terugkrijgen:
tijden inrijdens al twee kleinigheden gehad waarvan 1x wegslepen..
in beide gevallen, haastwerk onder die half-vergoedde garantie zo te zien (sommige zaken trillen los?? daar had ik de 1e 100K geen last van)
dus.. NOT HAPPY met BMW-organisatie en ook maar half-tevreden over eigen dealer, hoewel die wel zn best gedaan heeft bij BMW.

Standen dus..

beginstand, ff zoeken... foto GT vorig jaar, 50046 (de motor is van April 2017)
20171231-161934.jpg


Foto GT : zonet: 104251
20181231-175807.jpg


Foto RT op 10 Nov: 45378
20181110-091829.jpg


Foto RT gisteren: 49778
20181230-210518.jpg


GT: 104251 - 50046 = 54205
RT: 49778 - 45378 = 4400

Totaal 54205 + 4400 = 58605

(damn, net de 60K/yr niet gehaald, .. als ik nou de rest vd avond ga rijden, bv achter een flesje aan... )
 
Laatst bewerkt:
Mijn stand valt dit jaar nogal tegen maar alleen plezierritjes (de functionele ritten doe ik ook met plezier) hebben toch 14578km op het totaal bijgeschreven in 2018.
 
De Sevenfifty van 91115 naar 93437 km, dus 2322 km
De VF750F van 73393 naar 75006 km, dus 1613 km
Het vierwielhok van 377072 naar 394416 km, dus 17344 km

In totaal heb ik dus 21279 km afgelegd in 2018

db
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de cb niet lang voor de vakantie gekocht dus even opzoeken wat de stand was toen ik hem ophaalde.
Het gaat niet veel zijn, we zijn tenslotte vakantie/ mooiweer -rijders.

26893 was de stand bij ophalen.

31419 is de stand sinds 01-01-2019
26893
+4526 km. Voornamelijk in Engeland gereden.
 
GSX 750 F (nr. 5) = 9369 km
GSX 750 F (nr. 6) = 15856 km

Samen goed voor 25.225 km in 2018.

Dat is vrij weinig, maar het motorrijden heeft dan ook eventjes stil gelegen wegens het ongeval met nr.5, en bij het heropstarten met nr.6 de eerste paar maanden ook geen al te lange afstanden gereden. Het loopt intussen weer ver op, kort geleden bijn 1.250km in 1 week :X
 
Suzuki Ignis - 25000km (Woon werk)
Suzuki SV 650 - 1500km
Honda CB 600 S - 0 km (Snelheidssensor kapot :+) Geen idee hoeveel ik gereden heb.
Kawasaki Versys 650 - 15 km (Honda ingeruild net na de kerst)
 
Terug
Bovenaan Onderaan