knal weekend hans van wijk en safe 6&7 nov

en was de dynorun ook gratis of heb ik dat niet goed begrepen en wat deed je R1 op de bank?
wel graag SAE en niet DIN PK!!!
want dat meet hij!!


Gewoon voor de lol er op. en was inderdaad gratis! en wat bedoel je met din en SAE?

ik had 145.3 pk op het achterwiel en 107nm
 
Bij Safe in Apeldoorn hebben ze komend weekend de knalprijsjes in de aanbieding o.i.d. ;)
Klopt, dat zijn oa de restpartijen van Safe Rotterdam en Safe Zoetermeer die daar naartoe gaan.
Dr gaat iig 1 alpinestars pak minder jullie kant op :)
 
Was best leuk, hoewel het weer mij ook wat tegenviel. Kan ik weer die motor schoon gaan maken...
Heb een bt020 voorbandje gekocht voor m'n fazer, kostte € 110 inclusief alles en hij werd er gelijk opgezet. Niet duur, volgens mij. 'k Heb ook nog een paraplu gewonnen, maar die heb ik maar weer teruggegeven omdat ik 'm niet mee kon nemen.
 
Was best leuk, hoewel het weer mij ook wat tegenviel. Kan ik weer die motor schoon gaan maken...
Heb een bt020 voorbandje gekocht voor m'n fazer, kostte € 110 inclusief alles en hij werd er gelijk opgezet. Niet duur, volgens mij. 'k Heb ook nog een paraplu gewonnen, maar die heb ik maar weer teruggegeven omdat ik 'm niet mee kon nemen.
110 euro ze hebben voor mij een prijs van 128 opgegeven was dit bij hans van wijk?
 
een voorband,en een helm voor de kids,en mijn vriendin wil ook haar rijbewijs wel halen. oja mijn neef met zijn bandit 1200. 114,4 pk
 
Was om 10 uur bij motoport zelhem, hadden ook koopjesdagen, maar er was niemand alles donker ;( Als ze nu ff de openingstijden erbij hangen, zou wel fijn wezen.
 
hoe gaat dat bij die dynobank ,moet je dan een nummertje trekken ofzo,of kan je gewoon in een rij aansluiten ,neem aan dat als het gratis is dat het knap druk is?
 
110 euro ze hebben voor mij een prijs van 128 opgegeven was dit bij hans van wijk?

Ja, in de onderdelenhoek stond een stand van Bridgestone en daar heb ik 'm besteld. Prijs is adviesprijs - 30 % en de montage was gratis. Kreeg nog een profieldieptemeter ook.
 
ik ga er zometeen ook naar toe samen met mijn grote vriend(tevens overbuurman)...effe koekeloeren en wellicht ook nog op de bank.
tis super weer vandaag en kans op regen is nihiel........lekker wat te doen dus :)

de man in de zwarte overall met de blauwe x11....c'est moi :)
 
Laatst bewerkt:
Ja, in de onderdelenhoek stond een stand van Bridgestone en daar heb ik 'm besteld. Prijs is adviesprijs - 30 % en de montage was gratis. Kreeg nog een profieldieptemeter ook.
nou is die man die daar stond lekker slim ,ik was er gister en hij maakt die bon hij zegt ja 128 euro is heel goedkoop en bla bla ,was inderdaad bij die onderdelen hoek ,ik heb ook een profieldieptemeter 2 zelfs want hij gaf mijn vriendin er ook 1,maar snap het niet waarom schijft ie dan geen 110 op ,mijn band heeft nog 2 mm profiel(gemeten met gratis meter) ,maar mag van mij nieuw,dan rijd ik namelijk op 2 nieuwe banden,is ook wel een fijn idee.
 
hoe gaat dat bij die dynobank ,moet je dan een nummertje trekken ofzo,of kan je gewoon in een rij aansluiten ,neem aan dat als het gratis is dat het knap druk is?




ja ff naar de persoon die er over gaat gaan,kenteken opschrijfen en wachten tot je aan de beurt bent. is ook leuk om te weten of hij goed afgesteld is
 
ik ben niet te spotten ,heb geen sticker ,rijd als ik ga op een rf zonder kappen erop dus valt wel op denk ik.
Hmmm...dan spot je mij maar })
Kwil me fietsie ook wel ff op die testbank hebben...kijken of ie echt 25kw is O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan