knal weekend hans van wijk en safe 6&7 nov

iemand zaterdag nog mijn aprilia mx50 (supermotard) op de testbank gezien?
hehe, wel 5,8pk haha, achja, politie controleert bijna elke dag op brommers.

maargoed heb nog geen rijbewijs, dus kon mijn yamaha fazer ook niet testen, niet dat dat boeiend was geweest hoor, tussen de zx-12r's en de aprilia rsv'n.

maargoed, was best gezellig daarzo.
kben 2 dagen geweest, woon er tesnslotte bijna naast.
ik wilde een crosser testen op de bank, een kawa kx250cc crosser, vanaf half 2 staan wachten, maar zat vol, dus voor niks.
helaas.

jawel ikke ! })
Ik stond net naast de testbank toen er werd geroepen, "en nu die brommer" :9
Je stond onder de tent, klopt dat?
 
Was inderdaad best wel druk, alhoewel ik het eenmaal IN de winkel (safe) erg vond meevallen. Heb mooie nieuwe leren broek gescoord bij Fietsertje, en heb ontelbaar veel MF'ers gespot, heb alleen geen idee wie :P
 
Was inderdaad best wel druk, alhoewel ik het eenmaal IN de winkel (safe) erg vond meevallen. Heb mooie nieuwe leren broek gescoord bij Fietsertje, en heb ontelbaar veel MF'ers gespot, heb alleen geen idee wie :P
ja was ff gezellig ;)
ik vonnet wel leuk bij safe :P oh ik was aant werk grin
 
@blauwitje, heb jouw bike ook nog ff op de bank gezien, hoeveel awpk had je daar?

s4s
 
Ben ook nog afgelopen zaterdag ff geweest! Eigenlijk de bedoeling om gewoon ff te kijken, maar ik liep bij Safe tegen Arai helmpjes in de aanbieding aan... En daar lag'tie dus, een prachtige matzwarte Arai Maverick... Hebben, hebben, hebben :9~ :9~ :9~ .. Dus nu ben ik dus een helm rijker, en wat geld lichter...

Was wel gezellig verder, alleen niemand gespot van MF
 
Ben ook nog afgelopen zaterdag ff geweest! Eigenlijk de bedoeling om gewoon ff te kijken, maar ik liep bij Safe tegen Arai helmpjes in de aanbieding aan... En daar lag'tie dus, een prachtige matzwarte Arai Maverick... Hebben, hebben, hebben :9~ :9~ :9~ .. Dus nu ben ik dus een helm rijker, en wat geld lichter...

Was wel gezellig verder, alleen niemand gespot van MF
jawel, alleen weet jij dat niet. 2 verkoopsters zijn mf'ers :P

Edit: 3 verkopers. Ik had Smitjr dr niet bij geteld |( |(
 
Laatst bewerkt:
Ben ook nog afgelopen zaterdag ff geweest! Eigenlijk de bedoeling om gewoon ff te kijken, maar ik liep bij Safe tegen Arai helmpjes in de aanbieding aan... En daar lag'tie dus, een prachtige matzwarte Arai Maverick... Hebben, hebben, hebben :9~ :9~ :9~ .. Dus nu ben ik dus een helm rijker, en wat geld lichter...

Was wel gezellig verder, alleen niemand gespot van MF

Maar iemand van mf jouw wel, was jij er rond 11:00 uur :?
 
Ook mijn 'brommer' is op de dyno-bank geweest. Ben zondag rond 11 met Jorge24 geweest.

Maximum rates
127.7 HP @ 12.626 rpm ( DIN-paardjes!)
77 NM @ 10.541 rpm
Toerenbegrenzer slaat aan rond 13.700 rpm.

De Dyno-meneer vertelde dat die goed was (en hopelijk: is) afegesteld(t). Toch fijn om te weten. Nu voor de winter alleen nog een klein beurtje (olie/filter/bougies) en uiterlijk may-be wat opleuken en dan vind ik 't wel weer best.
Hoop er nog veel km's mee te :]

Ciao,
Gixxertje
 
Ja, rond die tijd wel geweest! Toch wel gespot dus, k'weet alleen niet door wie... Volgens mij heb ik wel Smitjr gespot, die werkt daar of niet?

Ja, klopt. Mijn motor stond naast die van jouw, was alleen weer snel weg had alleen ff een lampie nodig. Ben hooguit een 20 min. binnen geweest.
 
mijn bandje gaat er zaterdag op,dus dat is ook weer klaar,doe mijn maar een slotje.








full
 
Ik was zaterdag nog even langs geweest..
Stalen remleidingen besteld :)

Eigenlijk niet lang geweest, moest weer snel door :S..
Dus alleen ferrekau en lady j gespot


Allo allo is die weer...heb ik ook maar die nieuwe poten met hyperpro haneveren maken stoppies wel erg gemakkelijk nu ;)

Alleen die 320 kg met mij erop maakt me toch een klap als die weer neerkomt...zonde van mijn fiets ..kennie goe sijn. Enne ook fff nieuwe ketting gehaald 260 pleuros lichter..hebben ze nu mijn achterwiel moer weer niet goed aangehaald..godverdomme altijd wat daar...het enige waar ik ff niet op gelet had tijdens het laten vv van mijn ketting...Zat net ff naar kawa met kwalijk geluid te luisteren..



 
Terug
Bovenaan Onderaan