knal weekend hans van wijk en safe 6&7 nov

ben er vanochtend geweest,was een beetje te vroeg nog stond nog niks,heb wel wat dingen gekocht je kan bij hans van wijk gratis op de dyno bank(of hoe dat ding ook heet)was helaas niet op de motor wel een optimate 3 gekocht voor 45 euro en een kol tegen de kou.

heb wat bridgestone stickers meegenomen waren gratis ,vraag me alleen af of 128 euro voor een bt020 wel zo goedkoop is???

bij safe zoetermeer is niks aan hoef je niet heen te gaan paar oude uitlaten en een plakkie cake,terwijl hans van wijk een hele tent heeft opgezet op het parkeer terein,staat een hele lelijke rf te koop trouwens een zwarte ,moet je maar eens kijken hoe dat ding eruitziet ,echt een smackding
 
Ben alweer ee ntijdje terug, maar vond het opzich wel ok.
Was niet heel groots, maargoed.
Lady J voor 250 eurotjes helemaal in het nieuwe textiel.

Ik heb bij Safe een nieuwe combi gekocht wat niet echt de bedoeling was, maargoed
 
Je moet je ook niet laten in pakken door die vrouwen :+
Helaas kan ik de schult nu alleen maar aan mezelf geven. Hoewel de complimentjes wel een rol hebben gespeelt moet ik eerlijk toegeven. (voor de zekerheid ff iedereen voor zijn, complimentjes over het pak natuurlijk ;) )
 
Helaas kan ik de schult nu alleen maar aan mezelf geven. Hoewel de complimentjes wel een rol hebben gespeelt moet ik eerlijk toegeven. (voor de zekerheid ff iedereen voor zijn, complimentjes over het pak natuurlijk ;) )

nog je eigen schuld ook |(









:+
 
Ben vandaag ook even bij van Wijk wezen kijken.
Mna,het weer viel wel tegen maar als ik eenmaal een ritje met doel in mn hoofd heb zitten moet ik wel he :] .
Trouwens,dochter stond erop dat ik ging... O-)
Inderdaad...zij achterop :P
 
nog iemand wat gekocht?
ja bij hans van wijk een set BT012 voor 285 eurries ( 190 achter) incl eromleggen en balanceren etc ... is erg goedkoop en er waren ook div andere aanbiedingen zoals 04 kawa ZX6R voor 8999 eurries kost normaal 11.398!!
en zo nog meer dingen , trouwens bij safe was weinig leuks te zien zoals gewoonlijk!!!
 
PentAr heeft Alpinestars SMX-plus laarzen gekocht.

34311-2534386.jpg
 
Ik heb een mooi textiel pakje gekocht. en mijn motor is op de Dynostar geweest, erg leuk!
en was de dynorun ook gratis of heb ik dat niet goed begrepen en wat deed je R1 op de bank?
wel graag SAE en niet DIN PK!!!
want dat meet hij!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan