Knallen door Amsterdam

vlakbij het einde van dat filmpie
Heb nog eens goed gekeken, dat leek me op de tunnel aan het einde van de wibautstraat bij het prins bernard plein. Toch, je woont dus in de buurt van het Amstelstation?? Ik herkende het voornamelijk aan het feit dat je aan het eind een heel stuk wibautstraat / weesperstraat neemt. Je begon op de spaarndammerdijk toch?? Dat herkende ik weer aan de BP :)
Daarna herkende ik nog een stukje langs het bungyjumpcentre (kom ik ook nog weleens :) )
Kom je uit bij de kamer vankoophandel, Prins Hendrikkade, rechtsaf, brouwersgracht op (?), stukje prinsengracht, stukje rozengracht, spui, munt, daarna ree je naast een motorsmeris langs de amstel (zie hier), over de blauwe brug, wibautstraat in en toen was je er alweer.

Hier nog ff een mooi screenshot waar Mr Mister een wheelie maakt, met een heel mooi achtergrondje, namelijk de sinds kort wereldbermoemde Rembrandttoren, echt te gek!! :}

upload
 
Tyfus, zie dus op de duke site dat daar bijna precies dezelfde screenshots staan als die ik had gemaakt, ook die smeris en ook de rembrandttoren, ik voel me nep!!
 
Tyfus, zie dus op de duke site dat daar bijna precies dezelfde screenshots staan als die ik had gemaakt, ook die smeris en ook de rembrandttoren, ik voel me nep!!
ik kan zien dat je het uit me fillempie hebt gecaptured.... knap gedaan ;)

hier dan wat scherper...
24-03-2002.aow.rembrand.jpg


wow... en dat je kon zien dat het een motorsmeris was op dat kleine plaatje... hier wat duidelijker
24-03-2002.aow.police.jpg


je hebt de route en film erg goed geanalyseerd *D
 
Laatst bewerkt:
hij klink dan als een overspannen 125 2-takt racer... wel lachen...
alleen jammer dat het na verloop van tijd niet meer synchroon loopt... anders had ik het er mischien wel bij gelaten. En zo is ie ook een flink poepie kleiner.

GDV, daarom dat ik mijn filmpje niet kleiner kreeg.. ik heb daar een 128kbps mp3 trach bijgestopt!! (ik heb helemaal geen geluidskaart op werk dus kon niet weten dat dat ding zonder geluid was!)

KLEINERE divx3.11 versie uploaded :P
Problemen met sync zijn geen problemen btw.. valt altijd op te lossen, wel wat werk als je de originele files niet hebt.
 
Laatst bewerkt:
ik kan zien dat je het uit me fillempie hebt gecaptured.... knap gedaan ;)

hier dan wat scherper...
www.ktm.nl/pictures/bullet/24-03-2002.aow.rembrand.jpg

wow... en dat je kon zien dat het een motorsmeris was op dat kleine plaatje... hier wat duidelijker
www.ktm.nl/pictures/bullet/24-03-2002.aow.police.jpg

je hebt de route en film erg goed geanalyseerd *D
Hihi, thx mate :)

Ik ken Amsterdam wel redelijk, heb een tijdje als brommercourier gewerkt en heb in totaal iets van 15000 km door de stad gereden vanaf m'n 16e.

Een motorsmeris herken ik bijna meteen, ik heb er zelfs een radar voor, ik voel 1 minuut van te voren al aan dat ik er een tegen kom. Mag ook wel, maar het is me al 2 jaar gelukt om zonder rollerbanken met een redelijke 70cc te rijden, nu met de motor heb ik daar natuurlijk wat minder last van.
 
Laatst bewerkt:
noord-zuid lijn nou eindelijk af? of ligt de F-Bol nog steeds open?

Als ik nu naar buiten kijk zie ik geen bouwputten o.i.d.

De Ferdinand Bolstraat (mijn straat!!! en tevens de straat waar de eerste FEBO ( FE rdinand BO lstraat) is begonnen) ligt dus nog niet open, maar er word nu wel veel gecontroleerd, vooral bij het politiebureau bij pax partyhouse.
 
wauw boom boom, woon je misschien wel in mijn auwe krot :) , F-B ligt allang alweer dicht. Ze zijn nu de van woustr. aan t open gooien en weer dicht enzo. Die FeBo is trouwens niet te kanen. Je moet ff iets doorlopen heb je een betere snackbar. Mocht je willen snacken. Persoonlijk vindt ik t goor.
 
Als ik nu naar buiten kijk zie ik geen bouwputten o.i.d.

De Ferdinand Bolstraat (mijn straat!!! en tevens de straat waar de eerste FEBO ( FE rdinand BO lstraat) is begonnen) ligt dus nog niet open, maar er word nu wel veel gecontroleerd, vooral bij het politiebureau bij pax partyhouse.

Waarop controlleren ze dan? Snelheid?? Hoop ik niet, rij d'r nog wel eens langs. Staan ze dan echt voor het politieburo te flitsen ofzo?? :?
 
Heeey, wie komen er hier eigenlijk uit Amsterdam? Ikzelf dus, en woon in de pijp bij de ceintuurbaan. Nu jullie :)

Ik ben U nog niet eerder tegengekomen in Am*dam.
Nu maak ik de plaatselijke wegen toch regelmatig onveilig...

Ik woon en werk dus ook in Amsterdam.
Wonen nabij Sloterplas en werken in de buurt van Amstelstation.
 
Ik ben U nog niet eerder tegengekomen in Am*dam.
Nu maak ik de plaatselijke wegen toch regelmatig onveilig...

Ik woon en werk dus ook in Amsterdam.
Wonen nabij Sloterplas en werken in de buurt van Amstelstation.
Misschien eens leuk om een MF groet in te stellen, herkenbaar voor ons, maar de gewone motorrijder ziet het als gewone groet.

Ik rij zelf ook nog wel regelmatig in Amsterdam, meestal buiten werktijd om.

Wat rij je trouwens, iets motard achtigs??

Rij momenteel een knal rode mito, maar dat word als het goed is zaterdag een donkerblauwe Honda Dominator NX 250. Yes, dat word pas lekker scheuren!! :)
 
Misschien eens leuk om een MF groet in te stellen, herkenbaar voor ons, maar de gewone motorrijder ziet het als gewone groet.

Ik rij zelf ook nog wel regelmatig in Amsterdam, meestal buiten werktijd om.

Wat rij je trouwens, iets motard achtigs??

Rij momenteel een knal rode mito, maar dat word als het goed is zaterdag een donkerblauwe Honda Dominator NX 250. Yes, dat word pas lekker scheuren!! :)

Ik rij iets Motard achtigs....een DukeII.
Daarnaast rij ik nog veeeel meer maar meestal op den Duke.

Zal uitkijken naar een Mito en of een Domi 250

P.S. mijn groet is meestal met een voorwiel in de lucht
 
Ik rij iets Motard achtigs....een DukeII.
Daarnaast rij ik nog veeeel meer maar meestal op den Duke.

Zal uitkijken naar een Mito en of een Domi 250

P.S. mijn groet is meestal met een voorwiel in de lucht

Heb weekie of 3 terug in het weekend op de berlage brug een duke achtig iets een dikke wheelie zien maken, misschien was jij dat, was geloof ik op een zaterdag.
Ook een keer een mooie XR (oud model) sm een vette wheelie zien trekken, toen ree ik op m'n brommert, een Zwarte MTX-SH (crossbrommer, rij meestal netjes met het verkeer mee, dus misschien herken je me daarop ook nog wel eens).
 
Terug
Bovenaan Onderaan