Knallen door Amsterdam

Echt helemaal te gek gaaf>>>heb er alleen geen beeld bij en aan het begin en eind een motorisch gebroem ;(
 
Kewl filmpje, leuk gefilmd!

Jammer dat geluid er niet bij zit (kan ook niet zo versneld afgespeeld, maar goed)
 
Kewl filmpje, leuk gefilmd!

Jammer dat geluid er niet bij zit (kan ook niet zo versneld afgespeeld, maar goed)
hij klink dan als een overspannen 125 2-takt racer... wel lachen...
alleen jammer dat het na verloop van tijd niet meer synchroon loopt... anders had ik het er mischien wel bij gelaten. En zo is ie ook een flink poepie kleiner.
 
Herkende wel wat delen van Amsterdam, leuk hoor, helaas is er niet echt een snelle doorgaande weg van west naar oost, buiten de ring om. In Amsterdam is motorrijden (als je je tenminste aan de regels blijft houden) gewoon niet snel. Zoooooovveeeeeeeeel stoplichten, voetgangers, flitspalen, blokerende automobilisten, noem maar op. Zeer spijtig!!
 
Herkende wel wat delen van Amsterdam, leuk hoor, helaas is er niet echt een snelle doorgaande weg van west naar oost, buiten de ring om. In Amsterdam is motorrijden (als je je tenminste aan de regels blijft houden) gewoon niet snel. Zoooooovveeeeeeeeel stoplichten, voetgangers, flitspalen, blokerende automobilisten, noem maar op. Zeer spijtig!!
ik vermaak me anders altijd uitstekend....
 
WWWha wha wha wha, LOSER !!!!!!!!!!!!!!!

Altijd stoere verhalen, en wat zie je??????

50 sec. een voorwiel dat NIET van het asfalt los komt.

Ik lig erg krom van het lachen achter met comp.

:9 :r ;( }) '( 8-) :+ :j *D :P :( |( :z :?
:9 :r ;( }) '( 8-) :+ :j *D :P :( |( :z :?
 
Giz, kijk nou uit...ik heb het idee dat jij GEEN weddenschap met hem wil afsluiten voor veel geld! (Wedstrijdje ofzo)

Ik zeg verder (weer) niks...
 
Wauw, welke camera heb je hiervoor gebruikt?
Leuk om mijn stadje eens van een ander gezichtspunt te bekijken! :)
 
racen door amsterdam is altijd leuk, je moet gewoon goed rondkijken en de fietsers, parkerende auto's, voetgangers, touristen, taxi's, door rood rijdende trams e.d. op tijd zien en kunnen ontwijken.

Ik vind klaverbladen e.d. erg leuk, maar door amsterdam is het mooiste!! Vooral met een knallende pijp.
 
WWWha wha wha wha, LOSER !!!!!!!!!!!!!!!

Altijd stoere verhalen, en wat zie je??????

50 sec. een voorwiel dat NIET van het asfalt los komt.

Ik lig erg krom van het lachen achter met comp.
ben blij u te behagen....

wheelies zijn mijn sterke kant niet, nooit beweerd ook, maar hij komt in dit filmpie wel degelijk van de grond... alleen met deze afdraaisnelheid zijn die momenten erg kort geworden... en ik had het ook veel te koud om me uit te sloven. :j
 
Terug
Bovenaan Onderaan