Hallo,
Ik ben van mijn Honda CBR1000F SC24 een naked bike/Streetfighter aan het maken.
Nu heb ik de originele twee uitlaten dus links en rechts verwijderd en zelf een klein vierkant potje gemaakt dat nu onder de motor hangt met recht naar achter een kort klein open uitlaatpijpje .
Ik heb in dat vierkant potje drie kleine pijpjes gelast die pijpjes zijn geboord met kleine gaatjes.
Ik heb de originele bak van de luchtfilter verwijderd en op elke carburator dat zijn er vier pijpjes gezet van 45 diameter mlet vooraan op die pijpjes een gaas om de lucht te filteren.
Nu heb ik het volgende probleem als ik hem start wat hij ook onmiddelijk doet en ik geef gas dan knalt hij erg uit de uitlaat en soms ook uit de pijpjes aan de carburators met soms degelijke vlammen.
Hij ging ook plots heel hoog in de toeren en ik heb hem dan met het contact moeten afzetten want hij sloeg serieus op hol .
Weet iemand wat het probleem kan zijn ??
Voor de verbouwing draaide hij perfect en nooit problemen mee gehad.
Ik ben van mijn Honda CBR1000F SC24 een naked bike/Streetfighter aan het maken.
Nu heb ik de originele twee uitlaten dus links en rechts verwijderd en zelf een klein vierkant potje gemaakt dat nu onder de motor hangt met recht naar achter een kort klein open uitlaatpijpje .
Ik heb in dat vierkant potje drie kleine pijpjes gelast die pijpjes zijn geboord met kleine gaatjes.
Ik heb de originele bak van de luchtfilter verwijderd en op elke carburator dat zijn er vier pijpjes gezet van 45 diameter mlet vooraan op die pijpjes een gaas om de lucht te filteren.
Nu heb ik het volgende probleem als ik hem start wat hij ook onmiddelijk doet en ik geef gas dan knalt hij erg uit de uitlaat en soms ook uit de pijpjes aan de carburators met soms degelijke vlammen.
Hij ging ook plots heel hoog in de toeren en ik heb hem dan met het contact moeten afzetten want hij sloeg serieus op hol .
Weet iemand wat het probleem kan zijn ??
Voor de verbouwing draaide hij perfect en nooit problemen mee gehad.