PWB
Rookie
Tijdje terug via ebay een originele uitlaat gekocht voor mijn rc8r van 2009 met als doel deze te ontdoen van de katalysators.
Uitlaat bleek afkomstig van een schademotor wat de verkopende partij uit Engeland er niet bij had verteld.
Na openhalen van de uitlaat bleek het hele binnenwerk ontzet. Ik heb vervolgens de uitlaat ontdaan van het gehele binnenwerk. Uitlaat weer inelkaar laten lassen en gemonteerd. Motor rijdt verder goed en heeft ook wel een mooie sound.
Het enige probleem is het knallen en vlammen uit de uitlaat als je gas geeft en het gas weer loslaat. Dit gebeurt zowel rijdend als stilstaand. Ik heb verschillende mappen via tunecu geprobeerd maar de ktm blijft knallen en vuurspuwen.
Waarschijnlijk komt dit door het verwijderen van het hele binnenwerk of heeft iemand nog tips anders moet de originele uitlaat er weer maar weer onder?
Uitlaat bleek afkomstig van een schademotor wat de verkopende partij uit Engeland er niet bij had verteld.
Na openhalen van de uitlaat bleek het hele binnenwerk ontzet. Ik heb vervolgens de uitlaat ontdaan van het gehele binnenwerk. Uitlaat weer inelkaar laten lassen en gemonteerd. Motor rijdt verder goed en heeft ook wel een mooie sound.
Het enige probleem is het knallen en vlammen uit de uitlaat als je gas geeft en het gas weer loslaat. Dit gebeurt zowel rijdend als stilstaand. Ik heb verschillende mappen via tunecu geprobeerd maar de ktm blijft knallen en vuurspuwen.
Waarschijnlijk komt dit door het verwijderen van het hele binnenwerk of heeft iemand nog tips anders moet de originele uitlaat er weer maar weer onder?
Laatst bewerkt door een moderator: