Knallende hoofdpijn en geen idee waar vandaan

Als ik moe ben en een lang stuk moet vechten tegen de wind, dan span ik (zeker op de cafer racer) na een tijdje mijn schouders en nekspieren te veel. Bij mij zorgt dat dezelfde avond voor barstende koppijn. Als je een koude natte doek alléén om je nek bindt en je hoofdpijn wordt direct minder, dan is bovenstaand waarschijnlijk het probleem (de hoofdpijn is dan een symptoom van nekpijn / spierpijn).
 
Doen, of nog een weekje afwachten??O-)})

Niet serieus hoor, , TS is misschien een van de weinigen die wél fatsoenlijk aan het werk is vandaag;)
T is vrijdag hé,dan brand men graag af ,de rest van de week ook btw 😂
 
Mocht de topicstarter nog reageren > waar heb je de hoofdpijn? (bijvoorbeeld voorhoofd, achterhoofd)

Zelf kreeg ik last van hoofdpijn, omdat mijn helm net iets te strak zat, wat er voor zorgde dat ik hoofdpijn kreeg aan mijn voorhoofd wat voelde als een soort brainfreeze.
 
Ik ( 41) ben me eveneens aan het oriënteren, volgende gaat zonder twijfel een Goldwing ( 1500 SE) worden maar moet nog "even"( lees een paar jaar) doorsparen.
Heb dan wel weer niks met die nieuwe Goldwings ;) Maar iedereen moet lekker rijden wat hij of zei leuk vindt.


ONTOPIC: Hier staan nog wat nieuwe en wat herhalingen van de gegeven tips in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan