knee down links

schampie

MF veteraan
2 jun 2001
1.274
1
warnsveld
hoi
ik heb mijn rechter schuurschijf al bijna op en links nog helemaal niks
wie kan mij in omgeving zutphen een mooie linker bocht zeggen
ik weet er wel 1 maar dat is midden in dorp '(
rij wel aardig in de ronte en op landwegen kom ik er wel is 1 tegen maar dan heeft er weer een boer met z,n wagen door heen gereden waardoor er weer klompen zand liggen :(
ik hoop dat iemand een mooie bocht weet ondertussen ruil ik de knee pads wel om schaald weer
:) :) :)

groeten
 
verwissel die kneepads ff en ga geen gekke dingen doen om die andere knee ook geschaafd te krijgen :+
 
een 25kw'er met een kneedown?
ik ben jaloers...

welke moto rijd je?
met mijn gs 500 denk ik niet dat een knee down haalbaar is zonder de rest mee tegen de grond te zetten, maar voorzichtig proberen kan geen kwaad

zou toch ook voorzichtig blijven in die linkerbochten, bijna iedere motorrijder heeft zo zijn slechte kant, de meeste hebben last met ofwel linker of rechterbochten... met wat ervaring zal dat misschien wel beteren

(mijn mindere kant is links, dan ga ik net iets minder plat... weet ook de reden niet, weet alleen dat het niet aan een strontkar ligt)
 
ik ga ook niet uit alle macht proberen om links ook geschaaft te krijgen hoor :)
ik vroeg me af of ik hier ergens mooi links om kan vinden want ik doe aleen maar rechts en links heb ik nog niet geprobeerd simple weg omdat er geen bochten zijn '( '(

ik rij op een cbr 600 en dat is geen 25 kw hoor gewoon de volle mep (naja ook maar 74 kw
;( ;( )
groeten
 
ja oke is een optie maar ze zijn helaas net te klein bij ons altans dat vind ik.
omdat iknog niet zo heel veel ervaring hen 2.5 maand durf ik met relative lage snelheden nog niet echt naast mijn motor te gaan hangen
 

Probeer eens een oprit als afrit te gebruiken! Dan heb je heeel snel ook de andere kant op de grond! ;)
 
He, leuke topic, wat toepasselijk! :)

Heb vandaag nog een filmpje gemaakt met vriend van me waarmee ik met links kneedowns maak! :)

Helaas heb ik nog geen video-bewerkingskaart, anders had ik het online gegooit!

Kom langs om het bij mij thuis op tv te bekijken, en als het mooi weer is, zal ik het je gelijk 'live' laten zien! }) })
 
Terug
Bovenaan Onderaan