Knee-down

hmm ,zit nog te twijfelen

die Dragon superCorsa Pro SC gaat te veel zijn van et goed voor gebruik op de openbare weg ,en ik rij wel eens met slecht en koud weer dus dit lijkt me niet zo'n ideale band daarvoor

Een "gewone" Dragon SuperCorsa pro lijkt me dan weer wel bruikbaar voor gewoon weggebruik ,alleen kan je met deze band ook platter als met een MPP ?? (gaat mij erom dat ik er gewoon mee moet kunnen rijden en kunnen spelen)

ja ,ben een Michelin rijder eigenlijk ,wat bv een MPP kan in droog en nat weer weet ik dus een 2CT is misschien een betere keuze (ondanks dat deze band schijnbaar ook niet echt van nat weer houd in tegenstelling tot de gewone MPP)


Jep ,ik ben er nog niet uit |(

Vind trouwens net de max lean angle van een gewone MPP : 50,6 graden
2CT zou volgens Michellin 51,2 moeten kunnen hebben :9~
 
Laatst bewerkt:
hmm ,zit nog te twijfelen

die Dragon superCorsa Pro SC gaat te veel zijn van et goed voor gebruik op de openbare weg ,en ik rij wel eens met slecht en koud weer dus dit lijkt me niet zo'n ideale band daarvoor

Een "gewone" Dragon SuperCorsa pro lijkt me dan weer wel bruikbaar voor gewoon weggebruik ,alleen kan je met deze band ook platter als met een MPP ?? (gaat mij erom dat ik er gewoon mee moet kunnen rijden en kunnen spelen)

ja ,ben een Michelin rijder eigenlijk ,wat bv een MPP kan in droog en nat weer weet ik dus een 2CT is misschien een betere keuze (ondanks dat deze band schijnbaar ook niet echt van nat weer houd in tegenstelling tot de gewone MPP)


Jep ,ik ben er nog niet uit |(

Vind trouwens net de max lean angle van een gewone MPP : 50,6 graden
2CT zou volgens Michellin 51,2 moeten kunnen hebben :9~~
Het enige verschil tussen de 2ct en de gewonne mpp is een strookje rubber van 2cm breed aan de rand van de band. Dat strookje is van `zachter' rubber, waardoor je meer grip hebt als je helemaal op de rand van de band rijdt. Verder zijn die banden gelijk, dus het lijkt me flauwekul dat de 2ct in nat weer minder zou zijn.

Sterker nog, toen ik met twee nieuwe en oningereden 2ct's van de bandenboer naar huis reed stroomde het van de regen, maar toch voelden de banden heel prettig aan.
 
Beetje weggevaagd topic, maar ik heb er toch een vraagje over...

Ik ben ondertussen met mijn nieuwe (alweer 1200km) Michelin Pilotpower banden steeds verder het wegdek aan het opzoeken, maar leun niet verder dan nodig omdat ik geen kneesliders heb....

Iemand nog tips? Over het knietje aan de grond gaan?


je hebt mail. spreek je snel
 
Terug
Bovenaan Onderaan