knee-downen in limburg

Trouwens uitkijken bij die S bocht van Klimmen naar Retersbeek (omgekeerde richting dus). Veel lasnaden op de die helft die erg snel glad zijn (in beide bochten). Even op je achterbandje letten.
 
Op maandag 01 juli 2002 12:54 schreef twisted Paul het volgende:Voor Tuutebulles : Ik ga wel eens een verloren
kwartiertje in Geulle oefenen onder aan de slinger
berg (bekend?). Als je de bocht daar rechtsom
neemt ga je lichtelijk bergop en kan je er mooi
met slepend gas doorheen.

ik heb van iemand uit geulle gehoord dat op die slingerweg wel vaker die agent op die "undercover" pan european staat... beetje opletten dus...

maar als je gaat wil ik daar wel eens een rondje mee gaan draaien
 
nog steeds geen bocht gevonden waar ik echt eens wil gaan proberen... :( :( :(
Vijlenerbos zijn bochten zat.
S bocht Party Wittem.
S bocht Eys-Wittem naar Simpelveld.
Anders half uurtje rijden ben je in de Eifel neem je de route van Fast Cruiser kun je kneedownen zo veel als je wil :P :P :P
 
"de route van Fast Cruiser" ??

Mag ik die route eens hebben, want ik verdwaal iedere keer daar in de eifel als ik buiten de vaste route naar de Nordschleife kom. |(

PS Als je in de buurt van (Afslag) asten komt via de (A67)Venlo-Eindhoven richting deurne liggen 2 superbochten, eerst lange linkse :} daarna een strakke iets kortere rechtse :} . 1ste keer rustig nemen ivm controles en let op flitspaal :( als je terug rijdt (300m voor 1e bocht).
 
"de route van Fast Cruiser" ??

Mag ik die route eens hebben, want ik verdwaal iedere keer daar in de eifel als ik buiten de vaste route naar de Nordschleife kom. |(

PS Als je in de buurt van (Afslag) asten komt via de (A67)Venlo-Eindhoven richting deurne liggen 2 superbochten, eerst lange linkse :} daarna een strakke iets kortere rechtse :} . 1ste keer rustig nemen ivm controles en let op flitspaal :( als je terug rijdt (300m voor 1e bocht).

Zie voor bedoelde bocht hiero :}
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/7634
 
Klopt niet 100% (route wel, aanduidingen op borden e.d. niet), maar met een kaart erbij (ff intekenen of zo...) kan het niet misgaan.

Is inderdaad wel de leukste route in de buurt van Nederland IMHO.
 
ik heb van iemand uit geulle gehoord dat op die slingerweg wel vaker die agent op die "undercover" pan european staat... beetje opletten dus...

maar als je gaat wil ik daar wel eens een rondje mee gaan draaien

Je mag daar 80 rijden en dat haal je niet in die
bocht dus dat zit wel goed, maar ik zal op de
Pan letten.

ja ehh, meerijden...het is eigenlijk altijd een
beetje een 'last minute decision' als er te weinig
tijd is om een echt rondje te rijden.
Misschien kunnen we het een keer voorafgaand aan
een avondje Vijlenerbos plakken :?
 
ja ehh, meerijden...het is eigenlijk altijd een
beetje een 'last minute decision' als er te weinig
tijd is om een echt rondje te rijden.
Misschien kunnen we het een keer voorafgaand aan
een avondje Vijlenerbos plakken :?

das een goed plan...

wordt tijd dat we eens bij elkaar gaan komen...
jij bent nu toch ook klaar met je tentamens of niet paul?
 
Een andere mooie bocht is de oprit van de autobaan in Spaubeek richting Heerlen; eerst een kleine linkse met daarna een langeeeeeeeeeeeeeeee rechtse :9 En daar mag je optrekken want je moet immers snelheid maken }) En hij is nog niet zo oud dus mooi asvalt!
 
Een hele mooie bocht is te vinden in Urmond...
Dze bocht draait echt lang door, en is ook heel erg overzichtelijk. Asfalt is ook prima...
Vanaf de snelweg (A2) neem je afslag Urmond. Indien je uit het noorden komt ga je onder aan de afslag rechtsaf (vanuit het zuiden linksaf dus ;) ) en dan doorrijden tot je aan een rotonde komt. Op deze rotonde rechtsaf en weer doorrijden tot de volgende rotonde. Bij deze rotonde ook weer rechts aanhouden. Je komt nu uit bij een wegversmalling met stoplichten. Na deze wegversmalling de eerste weg links en daar is 'ie.... :]
 
Bochten: Op de weg van vliegveld naar Beek (lange rechts, korte links, rechts en weer links (vlak voor viaduct)), en alle bochten op de snelweg rond Aken/Antwerpen en Sittard/Eindhoven (de afslagen).

Parkeerterrein: Superconfex (Stein), McDonalds (Sittard/Fortuna), Op dezelfde weg van vliegveld naar Beek, maar dan achteraan (is geen P maar wel altijd rustig en een flink stuk 'net' asfalt), Makado Beek (begint slecht te worden), Middenweg (van Stationstraat naar Makado nabij Mondial/Station).

Meer kan ik ff niet verzinnen, komt wel weer....

Koz
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan