knee-downen in zutfun en op ressen

Ben vanavond nog wel even opressen geweest maar.. de zon was kl :( :( te. zijn toen maar een stuk over de rijndijk en later de maasdijk vanaf ochten terug naar arnhem gereden.. Dus weinig op op het klaverblad geweest, vandaag wel voor het eerst de steppies vol aan de grond, niet een klein tikkie maar deze keer echt goed plat.. oeffenen begint vruchten af te werpen.. Misschien had het iets te maken met het feit dat m'n maat met z'n blade voor me reed en ik daar een beetje de lijnen van af kon kijken... maar ondanks de laaghangende zon lekker gereden..
 
Ben ook nog op Ressen geweest maar daar was vrijwel niemand. '( Blokkie om gegaan toen er een busje van de V.D.D. (?) op een viaduct ging staan en later weer teruggekomen. Ben er ook achtergekomen dat mijn niepets op de verkeerde plek zitten; of ik ben nog verkeerder gebouwd dan ik al dacht. (broek kapot :( )
 
Ben er ook achtergekomen dat mijn niepets op de verkeerde plek zitten; of ik ben nog verkeerder gebouwd dan ik al dacht. (broek kapot :( )

Moet ze ook aan de buitenkant plakken heh.
Niet aan de binnenkant })

Maar eerlijk = eerlijk: balen van je broek!!!
 
Vandaag weer even op ressen geweest, ging lekker maar niet te lang gebleven was wat veel politie in de buurt, bij de afslag Elst (vanuit Arnhem) waren ze aan het controleren paar klpd wagens en nog 1 motor gezien.. weet niet of die er bij hoorde of dat ie toevallig langs kwam.

Reed ook nog een R1 (dacht ik) rond iemand van hier ? en een groene (hoe kan het ook anders) kawa maar die reed steeds 2 afritten voor mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan