knee-downen in zutfun en op ressen

_r6wieten

MF'er
25 jul 2001
179
0
zwolle
zzzzo vandaag even een paar knee-pads versleten in "zutfun". dit was wel even geinig want ik was er voor het eerst en had meteen toeschouwers vanaf de brug. wie was trouwens die gozer met die andere R6?
Op ressen nog even gewedijverd met een R1 en een kawa zx6(rijder met gifgroen pak)
Kom zelf uit zwolle, dus als iemand nog mooie bochten in de buurt weet, zet ze op het Forum en ik kom zeker een keer even testen.
Wordt wel een duur geintje al die knee-pads die verslijten(A 50 euro)
see you later
 
Ben vanavond nog een tijdje op Ressen geweest... het barste er van de politie steeds :( Ik was samen met nog wat anderen aan het rondjes rijden toen er een een hele 'zwerm' politiemotoren ook klaverbladje ging rijden :P Maken dat we wegkwamen dus...
 
ben vanavond met erik van dam op de rondweg geweest was erg leuk waren rondjes rijden
en stonden ongeveer 30 mat te kijken was wel leuk.
 
Morgen ook nog mensen...ik ga om 20.00 uur naar de Powertjes om de campeerspullen af te leveren...kom ik nog wel ff kijken.
 
Aan het begin van de avond zo'n uur of 8 op ressen geen politie gezien. Toen ik op de terugweg naar huis was heb op Ressen wel wat politie gezien (2 motoren), maar die deden niet erg moeilijk.. reden zelf ook alleen wat rondjes.

Ben zo af een toe wat aan het oefenen }) maar moet nog veel oefenen zag ik al wel reed iemand voor me (nou ja even dan) want die ging ineens de bocht in en toen dacht ik nee.... niet doen Bert gaat (nog) niet lukken. was wel aardig om zo eens te kijken hoe een ander zo'n bocht neemt..
 
Ik had het eigenlijk moeten doen ja.. dacht er niet aan op dat moment.. het zag ineens zo kleurig...
Volgens mij gooien ze dat op gevaarlijk rijgedrag, zou het niet uit proberen.

Mijn mening is dat het pas gevaarlijk wordt als ik het niet zou doen.

Greotjes Robert
 
zzzzo vandaag even een paar knee-pads versleten in "zutfun". dit was wel even geinig want ik was er voor het eerst en had meteen toeschouwers vanaf de brug. wie was trouwens die gozer met die andere R6?
Op ressen nog even gewedijverd met een R1 en een kawa zx6(rijder met gifgroen pak)
Kom zelf uit zwolle, dus als iemand nog mooie bochten in de buurt weet, zet ze op het Forum en ik kom zeker een keer even testen.
Wordt wel een duur geintje al die knee-pads die verslijten(A 50 euro)
see you later..............................................................................................


aha dan ben ik jou dus tegegekomen met jouw mooie witte pak
doen we de volgende keer wat meer dan 2 rondjes ,ik moest namelijk snel achter het vrouwtje aan
die ging namelijk recht door :]
 
Laatst bewerkt:
Eind van deze middag was ik aan het rijden op Ressen... er stond een gast 5 vrienden van em te filmen... De Wheely's vlogen mij op de rechte stukken om de oren :P Totdat er 1 i.p.v. door de bocht ging... rechtdoor schoot ;( hele bike ligt in puin '( Ik stond erbij en keek ernaar! De jongen zelf had gelukkig niets (net een lantaarn gemist maarja) Ik weet trouwens niet of het iemand was van MF?

PS: dat filmpje ga vast niet naar de leukste thuis ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan