kneedouw omgeving zutphen

schampie

MF veteraan
2 jun 2001
1.274
1
warnsveld
rondweg zutphen

de route
boven op viaduct (voor ziekenhuis)
1e rotonde naar beneden (afslag lochem) dan rechtdoor en dan 1e 2e of 3e rotonde weer terug en dan het viaduct weer op draaien
zijn leuke bochten en op viaduct kan je beetje sterke verhalen uit wisselen
op een goede avond staan er meestal wel motorijders.
wij gaan zelf meestal als vaste avond zondagavond rond 20.00
zie jullie daar of probeer het eens

 
Nu ook in Zutphen!!!!!

Startgrid en rempunten op de rondweg

of wel circuit Zutphen

met dan aan :}
 
hehe ik heb de startgrid gezien en de rempunten ook hehehe best lollig een startgrid midden op de weg })
 
Op 2001-07-18 11:07, schreef poohbeer:
huh?
er heeft een onverlaat in de avonduuren een startgrid op de weg gemaakt en rempunten voor de bocht op het wegdek geschildert.
als ik mij goed heb laten informeren komt er binnenkort op de verkeersborrden ook nog circuit zutphen op te staan hehehehe :+
 
Jammer dat ik het moet zeggen.

Maar ik ben die onverlaat :}

Maar binnenkort komt er op het verkeersbord inderdaad circuit te staan. :9~
 
er heeft een onverlaat in de avonduuren een startgrid op de weg gemaakt en rempunten voor de bocht op het wegdek geschildert.
als ik mij goed heb laten informeren komt er binnenkort op de verkeersborrden ook nog circuit zutphen op te staan hehehehe :+
nu nog met rood/witte verf kerbstones schilderen in de bochten (a la joe-barr).... da's pas kewl
 
das een idee hehehehehehehe
dan geef ik me vriendin wel een paraplu in de hand en laat ik dr een topje en een extreem strak pakje aan doen }) })
dan doen we het ook gelijk goed he
 
ben bang dat me vriendin niet in dat pakje wil ze heeft het er niet zo op als ik aleen ga jagen ze wil liever mee dan kan ze een beetje in de gaten houden hoe hard ik rijd.
en dan loopt ze te zeuren waarneer gaan we 200 rijden wat moet je daar nu weer mee
 
Terug
Bovenaan Onderaan