Kneedown lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Globetrekker

Banned User
29 apr 2006
733
1
Jaja, een dergelijk topic van mij ben je niet gewend he!

Gisteren aan het oefenen geweest op het circuit voor knietjes. Allerlei mogelijke houdingen geprobeerd (ook zo ver er naast dat het niet meer natuurlijk aanvoelt en je het idee hebt geen controle meer te hebben over de motor) maar het kwam er telkens op neer dat het stepje eerder aan de grond zag dan de knie.

Baalde er best van, hele dag geoefenend maar niet gelukt!

Iemand tips?
 
ik verwacht helemaal niets van je, dus opzich vind ik het niet zo'n schokkend topic..

maar ga er eens over praten.. www.riagg.nl
 
Jaja, een dergelijk topic van mij ben je niet gewend he!

Gisteren aan het oefenen geweest op het circuit voor knietjes. Allerlei mogelijke houdingen geprobeerd (ook zo ver er naast dat het niet meer natuurlijk aanvoelt en je het idee hebt geen controle meer te hebben over de motor) maar het kwam er telkens op neer dat het stepje eerder aan de grond zag dan de knie.

Baalde er best van, hele dag geoefenend maar niet gelukt!

Iemand tips?


:? wat is dit nu?

degene die fel tegen hard rijden/kneedownen/wheelien enz is is zelf aan het oefenen...

ik kan niets anders zeggen dan :} , nu snap je misschien de andere kant van het verhaal ( maar ik denk dat je dat wel wist, en gewoon iedereen loopt te stangen)
[me]TL tinuz werd wel eens moe van je reacties..
[/me]


als dit echt serieus is dan heb ik een tip : kijk waar je naartoe wil en niet vlak voor je voorwiel, dat kan het verschil maken..

als je echt aan het kneedownen bent succes (maar volgens mij neem je ons in de zeik }) )
 
Jaja, een dergelijk topic van mij ben je niet gewend he!

Gisteren aan het oefenen geweest op het circuit voor knietjes. Allerlei mogelijke houdingen geprobeerd (ook zo ver er naast dat het niet meer natuurlijk aanvoelt en je het idee hebt geen controle meer te hebben over de motor) maar het kwam er telkens op neer dat het stepje eerder aan de grond zag dan de knie.

Baalde er best van, hele dag geoefenend maar niet gelukt!

Iemand tips?

In iedergeval welkom bij de club van de KD-prutsers B| '(

En nee ,we verwachten inderdaad dit soort topics niet van de "moraalridder"
Dus de vraag rijst :















Ben je gek geworden :?

:+
 
:? wat is dit nu?

degene die fel tegen hard rijden/kneedownen/wheelien enz is is zelf aan het oefenen...
Op het circuit ja. Niet op de openbare weg :) Wel goed lezen he..

En van dat kijken: ik weet wel hoe je een bocht moet nemen, kijk waar je heen wilt enzo :X
 
Op het circuit ja. Niet op de openbare weg :) Wel goed lezen he..


ok dan was ik iets te snel...
maar ik hoop dat je wat aan de tip hebt
en er bestaat een verschil tussen "openbare weg" en "openbare weg"
je kan natuurlijk ook zoveel mogelijk plekjes opzoeken waar het wel verantwoordelijk is, en niemand last van je heeft..
iig succes
 
Weet je ... voor Kenny Roberts (eind jaren 70) reden ze ook behoorlijk hard, zonder die knie obsessie, op materiaal waar de gemiddelde supersportrijder van tegenwoordig het dun van door de broek loopt, dus of ik die kneedown obsessie begrijp? Nee, eerlijk gezegd absoluut niet (tenminste niet op de openbare weg).

Edit: overigens was het bij Roberts natuurlijk functioneel, net zoals bij latere echte coureurs, en niet de een of andere obsessie om die knie aan de grond te krijgen :)

Edit2: Volgens mij heeft Hailwood die rijstijl niet eens willen accepteren (Agostini weet ik niet zeker)
 
Laatst bewerkt:
Weet je ... voor Kenny Roberts (eind jaren 70) reden ze ook behoorlijk hard, zonder die knie obsessie, op materiaal waar de gemiddelde supersportrijder van tegenwoordig het dun van door de broek loopt, dus of ik die kneedown obsessie begrijp? Nee, eerlijk gezegd absoluut niet (tenminste niet op de openbare weg).

Edit: overigens was het bij Roberts natuurlijk functioneel, net zoals bij latere echte coureurs, en niet de een of andere obsessie om die knie aan de grond te krijgen :)

Edit2: Volgens mij heeft Hailwood die rijstijl niet eens willen accepteren (Agostini weet ik niet zeker)
En toch is het leuk om op een verjaardag binnen te stappen met versleten sliders.
 
_O- Geweldig topic :+

Ben je een beetje lang (c.q., heb je lange benen?) of niet? Hoe zit je op de motor? Tegen de tank aan? Ga een beetje naar achteren en dan pas opzij. Dus niet helemaal tegen de tank aan zitten :Y

[me]Cathje kan dat lekker wel doen :9 [/me]

Mooi moment was dat he, die slijptollen in de aanbieding bij de Gamma :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan