Kneedown lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hangt er als een aap naast om harder door de bocht te kunnen, slimmerd. Eer je dan dezelfde hellingshoek bereikt, ga je harder door de bocht. Maar hoef ik niet uit te leggen, jij hebt immers alle wijsheid in pacht.

Knieën heeft zeker wel met een bepaalde techniek te maken, en als je hem na 2 dagen je rijbewijs hebben al zo plat gooit, getuigt dat niet van geweldige rijtechniek, maar volgens mij van onwetendheid. ([me]PogoSticK mompelt iets over ervaring en risico's inschatten ofzo)[/me]

Maar ga gerust je gang, wie weet lukt het nog ook.

Dat snap ik ook wel, ik zei: als je er als een aap naast hangt en je motor staat bijna recht, DAN is het wel moeilijk jah.

Tuurlijk heb je wel een bepaalde techniek nodig, maar als je goed platgaat, hoef je amper je knie uit te steken.

En onwetenheid? nee hoor... Wat weet jij van mijn ervaring voor ik mn bewijsje had?

En waarom kan iemand die net zn rijbewijs heeft, niet een mooi bochtje pakken? Niet iedereen is hetzelfde... :W
 
Sommige motoren komen nou eenmaal snel aan de grond met de stepjes.
En zelfs een oude CBR kan daaar onder vallen, gewicht berijder, versleten vering.
Dus dat is amper een maatstaf om een (waarom zou je willen) mogelijke kneedown aan af te meten. :)

Een kennisje van mij ging onderuit op het circuit omdat ze haar middenbok aan de grond reed met een CBR600. Maar ik geloof niet dat ze een racetalent is.
Zou het niet weten. :+

Vering was goed, ik weeg 67kilo, en er zaten iets hogere stepjes op, geen middenbok, en de uitlaat zat hoger. Kerel zat zelf ook met die grondspeling, heeft de vering aan laten passen en de rotzooi net iets opgehoogd.


En ik zeg niet dat ik een racetalent ben, maar ik zeg alleen dat een knietje meestal tusse je oren zit. En ik zie zelf wel of ik plat ga of niet. :W :]
 
Wel triest dat we via hier moesten vernemen dat je niet kan kd-en _O-


En dan te bedenken dat hij zogenaamd tig circuitkilometers op een ZX-7R had afgelegd nog voor hij zijn rijbewijs had _O- |(

Waarom heb je je icon nou verandert Rietje, anders hadden we het nu nog niet doorgehad :P
 
En wat te denken van een foto van een doos vol versleten knee sliders posten.
full


Of een RGV250 in de schuur te hebben staan die totall loss is.
Op het moment dat iemand op het forum er belangstelling voor heeft, is het ding net naar de sloop gebracht die middag. _O-
 
en dan niet te vergeten die foto van zijn circuit ZX7R waarvan bleek dat die foto aan iemand anders toebehoorde _O-




daar had hij dan volgens eigen zeggen op zijn 17e 10.000.000 KM mee op een cicuit gereden :X
 
Tips

Ga met je ene helft van je reet naast de motor hangen gooi dat knie een eind uit, leg die motor plat en je bent er al. En dan doseren die handel supergaaf, je kunt het mooisten oefenen bij een lange overzichtelijke bocht. :W
 
De zieke geesten van Motor-forum storten zich massaal op dit topic? :o Ik ken jullie verder niet en wou dit zo laten ook.

Zal dit forum bij al m'n vrienden aanraden! Vrienden die van onzin houden dan.
 
Sluit maar weer aan in de polonaise van je vriendjes.
Blijf je nu confabuleren :? Ik heb geen vriendjes :N

Maar zeg, doe nu 's je levensverhaal uit de doeken, ik ben écht benieuwd wat iemand aanzet tot het doen van zulke rare dingen. En dat meen ik echt, daar ben ik benieuwd naar. Je bent gewoon een échte mafketel zegmaar, zoals je ze ook in films ziet :} Iemand die z'n eigen leven verzint, waarvoor de virtuele wereld natuurlijk helemaal geschikt is :) Maar... je wordt tóch gepakt, net zoals ze in de films altijd de 'bay-guys' pakken :Y

En je hebt vast óók de moooooiste vriendin van de wereld :? Plaatjes posten dus!! We zullen het echt geloven! Dat beloof ik je.

Nou, ik ben benieuwd naar je antwoord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan